Olenhan oikeassa pojat?
TKS että uusi ulkoasu ei ole järin miellyttävä?
9
113
Vastaukset
- oletoikeassa
Eihän tämä ole kuitenkaan heikoin mahdollinen versio. Peukut, haku, aloittajan nimimerkki, tekstin tiivistäminen ja luettavuus tosin katosivat, mutta vielähän tuossa on merkittynä kommenttien lukumäärä aloituksessa.
Onkohan tämä ekonomien vai tekniikan tohtorien suunnittelema?>Onkohan tämä ekonomien vai tekniikan tohtorien suunnittelema?
Kuulemma bioprosessitekniikan emeritusprofessori olisi toiminut pääsuunnittelijana.Tekisi hirveästi mieli tykätä tästä viestistä, joten kommentoin.
Poikkeuksellisesti, ilmeisesti koska olen vasta toinen kommentoija, näen viestin johon olen vastaamassa!
- olenoikeassa
Tämähän taitaakin olla älykäs sivusto, kun sivu huomautti edelliseen vastaukseen, että
"Aihetta on käsitelty jo aiemmin"
Ja plussana niille ketä se houkuttaa, niin nyt on mahdollisuus alkaa ILMIANTAJAKSI! Kaikkeen tottuu. Hirressäkin ensimäinen päivä on kuulemma vaikein.
- Mehupoju
Aika järkyttävä. Varmaan sitä älykästä suunnittelua.
- pekka-puupää-reiniska
Kreationistista käytettävyyssuunnittelua.
Avattaisiko vielä 4. ketju tästä aiheestä, joka ei edes kuulu tälle palstalle pätkän vertaa?
- Jyri
Kelan sivustot tulee mieleen
ps .
Zombie-stopping power! Pointed pellets offer good penetration...a must when taking out zombie critters.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2712804Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka202225Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3401963- 1051659
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1031632Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2091337- 661287
- 681233
- 551149
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl751093