Lopun alku! Todella paha töppäys.
Vittu mikä uudistus
9
182
Vastaukset
- HÄHhh
Mikä uudistus?
- Palindromi
Alli pamautti vittua mapilla
- 9Pppp
Tääl on 9. luokkalaisia jotka haluu tietää
- Ön_kömmenttejä
Kyl yyttä pälstää vöi käyttää jös hälyää
- koullukirajszfgr
Taitaa olla joku apukoulun 9.luokka, varmaan olette jo 50 vuotiaita kun niin monta kertaa jääneet luokalleen...
- perciilleenMeni
Vain ulkonäkö on uudistettu tällä palstalla, tekninen luotettavuus ei ole parantunut yhtään kun nämä uudetkin sivut on jo kerenneet jumittaa ja antamaan palvelinvirheilmoituksia :-/
- Vaikea.a.ko
Kenen täällä on pakko olla? Ihminen joka ei kestä/siedä muutoksia on vaikea ihminen sopeutumaan elämän muutoksiin, oli ne mitä tahansa. Yksi pakenee, toinen elää muutokset läpi.
- testingtestt
jooo
- palauttrrn.paikka
Palautefoorumi http://keskustelu.suomi24.fi/suomi24
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 322073
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle471986Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3091799- 961326
- 301322
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71278Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko141196Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101127Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661016- 381009