olen enne unien näkijä nyt olen aika maassa kun näen jatkuvasti unia miehestäni joka on unessa toisen naisen kanssa olemme olleet vasta lyhyen aikaa yhdessä ja ei pitäisi olla toisia naisia mutta nyt kyllä alan jo epäileen jotain toivottovasti joku osaisi auttaa minua.
miehellä vieraita naisia
2
<50
Vastaukset
- hoo
Voihan uni vain olla kuvastus sun omista peloista.
Sanoisin, että kuten hoo yllä kertoo, on ajatus miehesi syrjähypyistä mielessäsi öisin. Tästä syystä näet pelkosi käyvän toteen.
Freud kertoi aikoinaan unen ilmaisevan toivetta. Tässä unessa toivetta jouduttaisiin hakemaan monen mutkan kautta. Jopa Freud joutui ensimmäisen maailman sodan veteraaneja hoitaessaan huomioimaan, etteivät heidän toistuvat painajaisensa voi ilmaista mitään toivetta.
Unet voivat siis ilmaista myös pelkoja ilman mitään salattua, torjuttua taikka peiteltyä sisältöä. Tosin niihin voi sisältyä montakin samanaikaista eri ajatusta, jotka ilmenevät sekoittuneina paikkoina ja henkilöinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433803- 382598
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?362102- 231832
- 171739
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai1001672- 231608
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991496- 241477
- 251464