Tämä galluppipalsta toimii huonosti tarkoitukseensa. Olisi hyvä jos saisi tehtyä aloitusviestiin systeemin jossa ihmiset voi äänestää vaihtoehtoja klikkaamalla ja systeemi kerää tulokset siihen. Nyt on niin että ihmiset laittaa pitkän litanian kysymyksiään ja toiset vastaa laittamalla kukin vuorollaan samat kysymykset ja niihin vastauksensa perään eikä äänten jakautuminen oikein selviäkään ellei tee tarkkaa työtä tutkien kaikki läpi. Jossain foorumeilla olen nähnyt äänestyssysteemeitä joten ilmeisesti se on jotenkin mahdollinen. Tietenkin sen lisäksi voisi edelleen kommentoida jos jää jotain tarkennettavaa.
Suomi24 gallupit
2
82
Vastaukset
- godägöö
Miksi et tee asiasta Suomi24 ylläpidolle kehitysehdotusta vaan valitat asiasta mielummin tänne, jossa ehdotuksesi ei etene millään tavalla?
- Uudistumis
Ei ollut niin äärettömän tärkeä juttu minulle ja kun heillä lienee jo paljon hommaa uudistustensa kanssa niin en kehdannut suoraan häiritä. Lisäksi muistelin että jos otsikkoon kirjoittaa "suomi24" niin joku sieltä osaa hyökätä lukemaan sen, mut en ole varma... Tässä pääsee myös ehkä lukemaan kommentteja. Joskus olen liian äkkipikainen liikkeissäni ja vien asioita ylimmälle johtoportaalle ja siellä huomaan että onpa todella typerä idea, ja jälkeenpäin kuulen tästä muilta ja ajattelen että olisinpa ensin keskustellut näiden muiden kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun463230Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5091962Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171930Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si831817- 181532
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431438- 281356
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901329Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1261222UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1131168