Suomi24 gallupit

Uudistumis

Tämä galluppipalsta toimii huonosti tarkoitukseensa. Olisi hyvä jos saisi tehtyä aloitusviestiin systeemin jossa ihmiset voi äänestää vaihtoehtoja klikkaamalla ja systeemi kerää tulokset siihen. Nyt on niin että ihmiset laittaa pitkän litanian kysymyksiään ja toiset vastaa laittamalla kukin vuorollaan samat kysymykset ja niihin vastauksensa perään eikä äänten jakautuminen oikein selviäkään ellei tee tarkkaa työtä tutkien kaikki läpi. Jossain foorumeilla olen nähnyt äänestyssysteemeitä joten ilmeisesti se on jotenkin mahdollinen. Tietenkin sen lisäksi voisi edelleen kommentoida jos jää jotain tarkennettavaa.

2

130

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • godägöö

Miksi et tee asiasta Suomi24 ylläpidolle kehitysehdotusta vaan valitat asiasta mielummin tänne, jossa ehdotuksesi ei etene millään tavalla?

• Uudistumis

Ei ollut niin äärettömän tärkeä juttu minulle ja kun heillä lienee jo paljon hommaa uudistustensa kanssa niin en kehdannut suoraan häiritä. Lisäksi muistelin että jos otsikkoon kirjoittaa "suomi24" niin joku sieltä osaa hyökätä lukemaan sen, mut en ole varma... Tässä pääsee myös ehkä lukemaan kommentteja. Joskus olen liian äkkipikainen liikkeissäni ja vien asioita ylimmälle johtoportaalle ja siellä huomaan että onpa todella typerä idea, ja jälkeenpäin kuulen tästä muilta ja ajattelen että olisinpa ensin keskustellut näiden muiden kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      41
      1877
    2. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      710
      1270
    3. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      99
      1011
    4. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      88
      894
    5. Mitä nyt haluaisit kysyä kaivatultasi?

Tässä hetkessä tai menneestä?
      Ikävä
      102
      888
    6. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
      Ikävä
      62
      716
    7. Taidan olla pelkuri

Kun en uskalla edes kysyä sulta 😳
      Ikävä
      32
      612
    8. Olinko yhden viestin arvoinen?

Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.
      Ikävä
      68
      518
    9. Kuka om uusi kylän mies?

Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku
      Suomussalmi
      12
      505
    10. oot mun silmissä

Vain äärettömän nolo. Anna olla jo 😂
      Ikävä
      78
      501
    Aihe