Rene ei osaa laulaa edes!

........

En ymmärrä kuka sen indexinkin levyjä muka ostaa, 12-vuotiaat tytöt? Esim. Rene ei osaa laulaa, Jackson osaa laulaa vain hiljaa ja kimittävällä äänellä. biisit on naurettavia ja todella korneja.

10

1347

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suck suck

      Rene 0N HUONO... SURKEA!!!!
      Pilaa koko bändin!

      • Nimetön

        ei pilaa´..............


    • Nimetön

      osaahan ne laulaa!
      mutta se on kyl oikeestaan mielipide kysymys tai niinku maku kysymys! ja rene on vielä pikkusen niinku söpö!
      T:rene-fani

    • mie86

      No todellakin Rene osaa laulaa! Samoin myös Jackson ja Ari! ja sitä levyä ei osta vain 12-vuotiaat, vaan myös vanhemmat ihmiset. Itse olen jo 18-vuotias ja levy löytyy hyllystä!

      Mutta, kaikilla on omat mielipiteet ja ne sallittakoon.

      • monaz

        Jos on vähäkin musikaalista vikaa päässä niin huomaa että poikien biisit on täyttä tuotettua sontaa. Harmi sinänsä, kun Suomeen olisi saatu juuri kunnon poikabändi: indxin jäsenet eivät osaa laulaa, ainakaan yhteen. "Sensaatiomaisesta suosiosta" hehkutetaan televisiossa viikko finaalin jälkeen. Alkumetreistä lähtien heidän biiseistään on puhuttu TUOTTEINA, asioina joilla TIENATAAN RAHAA.
        Itse lähtisin poikien tilassa soolouralle, saisi edes laulaa biisejä mikä itselle sopii ja mistä pitää (miettikää esim. Jacksonia.

        Floppausjuttu. Harmi :(.


      • bla
        monaz kirjoitti:

        Jos on vähäkin musikaalista vikaa päässä niin huomaa että poikien biisit on täyttä tuotettua sontaa. Harmi sinänsä, kun Suomeen olisi saatu juuri kunnon poikabändi: indxin jäsenet eivät osaa laulaa, ainakaan yhteen. "Sensaatiomaisesta suosiosta" hehkutetaan televisiossa viikko finaalin jälkeen. Alkumetreistä lähtien heidän biiseistään on puhuttu TUOTTEINA, asioina joilla TIENATAAN RAHAA.
        Itse lähtisin poikien tilassa soolouralle, saisi edes laulaa biisejä mikä itselle sopii ja mistä pitää (miettikää esim. Jacksonia.

        Floppausjuttu. Harmi :(.

        Niinpä, musta ne vois olla ihan ok jos niitten ei olis pakko laulaa niitä ylinoloja biisejä ja muutenkin mukautua kaikkeen siihen mitä levy-yhtiö käskee...
        Jossain ohjelmassa kun Jacksonilta kysyttiin että olisko mieluummin voittanu Idolsin, se sanoi että on ihan hyvä alottaa tälleen porukassa. HUOM ALOTTAA! Niillä ei tosiaan oo tarkotus pysyä kauan tossa bändissä. Kannattais vaan alottaa se sooloura nyt kun joku vielä muistaa ne.


      • Ehe
        monaz kirjoitti:

        Jos on vähäkin musikaalista vikaa päässä niin huomaa että poikien biisit on täyttä tuotettua sontaa. Harmi sinänsä, kun Suomeen olisi saatu juuri kunnon poikabändi: indxin jäsenet eivät osaa laulaa, ainakaan yhteen. "Sensaatiomaisesta suosiosta" hehkutetaan televisiossa viikko finaalin jälkeen. Alkumetreistä lähtien heidän biiseistään on puhuttu TUOTTEINA, asioina joilla TIENATAAN RAHAA.
        Itse lähtisin poikien tilassa soolouralle, saisi edes laulaa biisejä mikä itselle sopii ja mistä pitää (miettikää esim. Jacksonia.

        Floppausjuttu. Harmi :(.

        Mulla on musikaalista "vikaa" päässä aika paljoki ja mä voisin sanoo et pojat osaa laulaa, mutta niiden äänet ei vaan oikein sovi yhteen. Joten oon samaa mieltä sun kans, niiden katsis lähtee soolouralle, MUTTA kukaa ei voi sanoo ettekö pojat osais laulaa!


    • Blaa.Blaa

      12-vuotiaat tytöt EIVÄT osta sitä levyä!

    • mamma

      eihän sillä lauluäänellä ole periaatteessa väliä, kunhan ihminen on edustavan näköinen, niinkuin rene tässä asiassa. ja kyllä rene osaa laulaa ihan riittävän hyvin. ja mene itse laulamaan sinne jos sanot ettei rene osaa laulaa. osaatko sinä sitten paremmin?

    • ...Jaah...

      Musta ei pitäs aliarvostaa 12-vuotiaita tyttöjä...on nekin ihmisii ja niillä saa olla ma musa maku. Varmasti ko olit itte 12-vuotias niin kuuntelit melkeen samanlaisa musaa, vai kuuntelitko jo sillo muka iskelmää kenties? Ja se oli sun mielipitees vaan et Rene ei muka osais laulaa, mutta muut voi olla kylä toista mieltä asiasta. En tarkota nyt itteeni! Ja musta tolleen ei sais sanoo että mukamas joku ei osais laulaa... kaikki osaa laulaa, mutta kaikki ei vaan pidä samanalisesta musiikista. Esim. Antti Tuisku... jotkut pitää sen musast ja jotkut ei... ja voiko joku sanoo et se ei osaa laulaa jos jotkut pitää kerran siitä?!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      199
      4750
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      277
      2884
    3. 134
      1747
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      210
      1458
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1176
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1144
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1119
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1087
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1071
    Aihe