Yhdessä huoneistossa kerroksessani asuu ketjupolttaja, joka vielä avaa kaikki ikkunat ja parvekkeen oven kun tupakoi. Näin hän itse kertoi.
Savu tupruaa postiluukusta rappukäytävään ja mm. minun postilaatikostani minun kotiini. Olen aivan raivona tästä. ulkovaatteni, jotka ovat eteisessä, haisevat tupakan savulle, vaikka itse en polta!
Isännöitsijä ei ole tehnyt asialle mitään, vaikka ole jo kolme kuukautta asiasta ilmoittanut.
Talon järjestyssäännöt kieltävät rappukäytävään tuulettamisen, mutta isännöitsijä sanoo, että asukkaita ei voi kieltää tupakoimasta omassa kodissaan.
Se ketjupolttaja täytyy saada lopettamaan rappukäytävän savuttaminen! kuolkoon keuhkosyöpään kotonaan, mutta mielestäni naapureiden savustaminen on laitonta!
Mitä ihmettä voin asian hyväksi tehdä????
Vuokralaisellakin oikeus savuttomaan rappukäytävään
ratkaisun etsijä
2
340
Vastaukset
- Valitetaan niin helvetin tu...
Valitettavasti et mitään. Ei ole olemassa lakia, eikä tule joka kieltäisi omassa kodissa tupakoinnin. Sun kannattaa mutta omakotitaloon metsän keskelle, ongelmat ratkeaa sillä.
- vaihda taloa
Kun joskus tulevaisuudessa muutat, niin pyri sellaiseen asuntoon, jossa on huoneistokohtainen ilmastointi. Jos haluat jäädä siihen, niin esitä ilmastoinnin parantamista. Huoneistokohtainen ilmastointi nostaa asunnon hintaa ja vuokraa, mutta auttaa myös meluongelmissa. Naapureiden elämä tulee kotiisi juuri ilmastointikanavien kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3603085Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3021482En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841302- 1081301
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991285Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591245- 481145
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi801052Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24941- 33847