Yhdessä huoneistossa kerroksessani asuu ketjupolttaja, joka vielä avaa kaikki ikkunat ja parvekkeen oven kun tupakoi. Näin hän itse kertoi.
Savu tupruaa postiluukusta rappukäytävään ja mm. minun postilaatikostani minun kotiini. Olen aivan raivona tästä. ulkovaatteni, jotka ovat eteisessä, haisevat tupakan savulle, vaikka itse en polta!
Isännöitsijä ei ole tehnyt asialle mitään, vaikka ole jo kolme kuukautta asiasta ilmoittanut.
Talon järjestyssäännöt kieltävät rappukäytävään tuulettamisen, mutta isännöitsijä sanoo, että asukkaita ei voi kieltää tupakoimasta omassa kodissaan.
Se ketjupolttaja täytyy saada lopettamaan rappukäytävän savuttaminen! kuolkoon keuhkosyöpään kotonaan, mutta mielestäni naapureiden savustaminen on laitonta!
Mitä ihmettä voin asian hyväksi tehdä????
Vuokralaisellakin oikeus savuttomaan rappukäytävään
ratkaisun etsijä
2
365
Vastaukset
- Valitetaan niin helvetin tu...
Valitettavasti et mitään. Ei ole olemassa lakia, eikä tule joka kieltäisi omassa kodissa tupakoinnin. Sun kannattaa mutta omakotitaloon metsän keskelle, ongelmat ratkeaa sillä.
- vaihda taloa
Kun joskus tulevaisuudessa muutat, niin pyri sellaiseen asuntoon, jossa on huoneistokohtainen ilmastointi. Jos haluat jäädä siihen, niin esitä ilmastoinnin parantamista. Huoneistokohtainen ilmastointi nostaa asunnon hintaa ja vuokraa, mutta auttaa myös meluongelmissa. Naapureiden elämä tulee kotiisi juuri ilmastointikanavien kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?1724980Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?
SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka621585- 141583
Jos mies oikeasti haluaa sinut
Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois1211441Helena Puolakka laukoo suorat sanat Vappu Pimiän MasterChef -pestistä
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Kokenut keittiömestari ja ravintoloitsija Helena Puolakka laukoo suorat s91233Ketä ehdotatte seuraavaksi kuntanne johtohahmoksi
Ei ole teitä riitaisia kehityksen jarruja helppo yrittää kohti valoa ohjata. Siinä on teille pähkinä purtavaksi.931046Voiko ryyppäämisellä tienata elantonsa?
Lassi Kuhlman on rappiostriimaaja. Hän kuvaa omaa päihteiden käyttöään pitkissä somestriimeissä. Katsojat voivat lahjoit461010Persuille 1,8 prosenttiyksikköä laskua. Keskusta meni ohi ja Vasl hengittää niskassa
Erityisesti työväestö on hylkäämässä persut. https://yle.fi/a/74-20208249297932- 178889
Hinduille tiedoksi
USA Pressa sanoi '' kansakuntaa ei voi johtaa ilman Raamattua''. Tämä löytyy sitaateista. Raamatusta tulee kaikki julmu279757