Yhdessä huoneistossa kerroksessani asuu ketjupolttaja, joka vielä avaa kaikki ikkunat ja parvekkeen oven kun tupakoi. Näin hän itse kertoi.
Savu tupruaa postiluukusta rappukäytävään ja mm. minun postilaatikostani minun kotiini. Olen aivan raivona tästä. ulkovaatteni, jotka ovat eteisessä, haisevat tupakan savulle, vaikka itse en polta!
Isännöitsijä ei ole tehnyt asialle mitään, vaikka ole jo kolme kuukautta asiasta ilmoittanut.
Talon järjestyssäännöt kieltävät rappukäytävään tuulettamisen, mutta isännöitsijä sanoo, että asukkaita ei voi kieltää tupakoimasta omassa kodissaan.
Se ketjupolttaja täytyy saada lopettamaan rappukäytävän savuttaminen! kuolkoon keuhkosyöpään kotonaan, mutta mielestäni naapureiden savustaminen on laitonta!
Mitä ihmettä voin asian hyväksi tehdä????
Vuokralaisellakin oikeus savuttomaan rappukäytävään
ratkaisun etsijä
2
323
Vastaukset
- Valitetaan niin helvetin tu...
Valitettavasti et mitään. Ei ole olemassa lakia, eikä tule joka kieltäisi omassa kodissa tupakoinnin. Sun kannattaa mutta omakotitaloon metsän keskelle, ongelmat ratkeaa sillä.
- vaihda taloa
Kun joskus tulevaisuudessa muutat, niin pyri sellaiseen asuntoon, jossa on huoneistokohtainen ilmastointi. Jos haluat jäädä siihen, niin esitä ilmastoinnin parantamista. Huoneistokohtainen ilmastointi nostaa asunnon hintaa ja vuokraa, mutta auttaa myös meluongelmissa. Naapureiden elämä tulee kotiisi juuri ilmastointikanavien kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.834283- 1623528
- 533139
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1951930- 441756
- 271747
- 231744
- 571694
- 191597
- 181581