Miten sen kerman saa pysymään siinä pinnalla?! Minä kun teen se valuu sinne pohjalle!
Irish Coffee on helvetin vaikea tehdä!
4
385
Vastaukset
- FSKB
Ala tekemällä sokeriliemi lasipulloon, laita suppilon kanssa fariinisokeria ja kaada kuumaa kahvia hieman päälle ja anna kaiken sokerin sulaa sitten on helppo alkaa. Sokerilientä ja sitten kahvia ravista kermatölkissä kermaa voimakkaasti, että vaahtoutuu vähän tai tee kermavaahtoa laita teelusikka lasin reunan sisälle, että pohja koskettaa kahvia ja kaada varovasti kermaa lusikkaan ja se jää pinnalle, sitten nosta lusikka pois ja laita takaisin, että pohja koskettaa kermavaahtoa ja kaada whisky hyvin varovasti lusikkaan ja whisky valuu kerman ja kahvin väliin vaihtoehtoisesti, sokeri, kahvi, whisky ja sekoita ja sitten lusikkaa apuna käyttäen kerma ja koristele pinta hieman kahviporoilla (kuivilla) ja nauti
- Näin-tee
Tee kunnon kermavaahtoa niin hyvin pysyy kahvin pinnalla.
- Tölkkivaahtoa
Kaupasta saa kermavaahtoa purkissa. Sitä spruuttaat kahvin pintaan, hyvin pysyy.
- Absintinjuoja
Vain arvaus. Kylmä kerma on raskaampaa kuin lämmin kahvi/alkoholi, ellei sitä ole vaahdotettu. Näin vaikkakin rasvan pitäisi olla kevyempää kuin vesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."442176Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1841978- 1161372
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933825- 56716