Irish Coffee on helvetin vaikea tehdä!

V_tuttaa

Miten sen kerman saa pysymään siinä pinnalla?! Minä kun teen se valuu sinne pohjalle!

4

408

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • FSKB

Ala tekemällä sokeriliemi lasipulloon, laita suppilon kanssa fariinisokeria ja kaada kuumaa kahvia hieman päälle ja anna kaiken sokerin sulaa sitten on helppo alkaa. Sokerilientä ja sitten kahvia ravista kermatölkissä kermaa voimakkaasti, että vaahtoutuu vähän tai tee kermavaahtoa laita teelusikka lasin reunan sisälle, että pohja koskettaa kahvia ja kaada varovasti kermaa lusikkaan ja se jää pinnalle, sitten nosta lusikka pois ja laita takaisin, että pohja koskettaa kermavaahtoa ja kaada whisky hyvin varovasti lusikkaan ja whisky valuu kerman ja kahvin väliin vaihtoehtoisesti, sokeri, kahvi, whisky ja sekoita ja sitten lusikkaa apuna käyttäen kerma ja koristele pinta hieman kahviporoilla (kuivilla) ja nauti

• Näin-tee

Tee kunnon kermavaahtoa niin hyvin pysyy kahvin pinnalla.

• Tölkkivaahtoa

Kaupasta saa kermavaahtoa purkissa. Sitä spruuttaat kahvin pintaan, hyvin pysyy.

• Absintinjuoja

Vain arvaus. Kylmä kerma on raskaampaa kuin lämmin kahvi/alkoholi, ellei sitä ole vaahdotettu. Näin vaikkakin rasvan pitäisi olla kevyempää kuin vesi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      89
      1478
    2. 72
      1234
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      84
      1144
    4. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      270
      951
    5. 95
      909
    6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      35
      856
    7. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      777
    8. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      79
      737
    9. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      723
    10. 45
      675
    Aihe