"Vieras Vastaa lainaamalla viestiä
LähetäLähetetty: Lau Tam 31, 2015 12:36 pm Viestin aihe:
Vituttaako ?
Imat"
Ei yhtään. Mutta usko pois että erästä isä-aktivistia, työn vieroksujaa,naistenvihaajaa ja rikosgurgoa voi helmikuun lopppupuolella ja maaliskuun alkupuolella varsin paljon vitututtaa.
Jopa niin paljon että huutelee v-alkuisia sanoja virastossa kaikkien kuullen, edellyttäen että
EDES uskaltaa tulla paikalle.
Kysyjälle vastataan
3
77
Vastaukset
- peräkammarinpoika
on todella sekaisin nyt. Se tietää jo mitkä syytteet ovat seuraavana tulossa, jo olemassa olevien kolmen syytteen lisäksi. Sillä on jo kylmä rinki anustappinsa ympärillä. Se miettii kauanko se joutuu istumaan. Istuuko se pidempään kuin sen kaima Tampereelta? Tietääkö kymppi linnassa sen pedari-harrastuksista? Pääseekö se liskolle? Saako se "ylläriseksiä" kopissaan?
Elämme jännittäviä aikoja :)- Kongipostia
Talon sisällä kulkee posti ja tieto todella nopiasti, joten kyllä naama ja tavat on tiedossa kun kalteriovi selän takana kolahtaa.
- Loppuhäämöttää
Hahhahhaa! 12 lukijaa. Eli kun ottaa huomioon, että on rekannut sen 10 minimiksi, siellä ei äsken ollut kuin "ylläpitäjä" ja mä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683208Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875- 84869