Äitini sai sydänkohtauksen ja hänet oltiin viemässä keskussairaalaan hoitoon.Odotin puhelinsoittoa että tietäisin äidin olevan perillä.Siskoni soitti minulle,että äitini joutuisikin ns.saattohoitoon.Käytännössä tarkoitti tappotuomiota.Jokainen tietää mitä sydänkohtauksen hoitamatta jättäminen tarkoittaa.Äitini kärsi kovia kipuja.Hän sai lisähappea ja morfiinia.Terveyskeskuksessa oli viikonlopun takia tiedonkulkuongelmia,jotka aiheuttivat äidille suunnattomia kipuja.Edellispäivän kivunlievitysmääräykset eivät olleetkaan toisena päivänä hoitohenkilökunnan tiedossa.Äitini kuoli toiseen sydänkohtaukseen noin puolentoista vuorokauden kuluttua.Terveyskeskukselta tuli 20 euron lasku.Sanomme sitä tapporahaksi.Joka tätä lukee kannattaa miettiä kaksi kertaa ennenkuin laittaa nimensä omaan tai tai lähiomaisen paperiin nimeltä"Hoitotestamentti".Se antaa lääkärille rajattomat valtuudet päättää saako hoitoa vai ei.Äidin etua ajatellen allekirjoitimme sen paperin...jälkikäteen se oli virhe.Äiti olisi hengissä,jos olisi saanut liotushoitoa...Saattohoidosta tehtiin muistutus ja TEKU lääkäri myönsi,että he tekivät useita virheitä äidin hoidossa.
Äitini kuoli
hoitovirhe
1
143
Vastaukset
- virheitäeimyönnetä
Käsittämätöntä on mielestäni se, että myönsivät tehneensä virheitä.
Surunvalittelut äitisi kuoleman johdosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181756
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381475Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221408Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.481014