Ovat sen selkeästio näyttäneet. Sikamaista sakkia.
Hifk:illä Suomen huonoimmat Fanit!
8
519
Vastaukset
- suksiainen
Suksi sinä vittuun!
- Nimetön
No tokkopa ainakin siellä on paras tunnelma... Joku tokaisi siinä hockey nightin keskusteluohjelmassa että Turussa on pahimmat fanit kun ne on ihan hiljaa.
- KOIVU#11
Nimetön kirjoitti:
No tokkopa ainakin siellä on paras tunnelma... Joku tokaisi siinä hockey nightin keskusteluohjelmassa että Turussa on pahimmat fanit kun ne on ihan hiljaa.
Olen aivain samaa mieltä mitä olen telkkarista olen nähnyt hifkin pelejä niin siellähän on melkein aina loistava tunnelma
Itse en kyllä asu helsingissä mutta kannatan hifk:iä silti HIFK RULES!!!!!!!!!! - hesvelli
KOIVU#11 kirjoitti:
Olen aivain samaa mieltä mitä olen telkkarista olen nähnyt hifkin pelejä niin siellähän on melkein aina loistava tunnelma
Itse en kyllä asu helsingissä mutta kannatan hifk:iä silti HIFK RULES!!!!!!!!!!HIFKin pelit ovat myös parhaita,koska peleissä on kunnon rytinää sääntöjen sallimalla tavalla.Esm. just Jere tuo peleihin oikeaa tunnelmaa.Suomen parasta pakki osastoo.Hellurei ja,.... ääliöt.
- Tepsin fani
Nimetön kirjoitti:
kröhöm tepsin fanit ovat suomen parhaita (itse olen tepsin kannattaja) ja samoin Hifkin. Mutta kaikki eivät ole samanlaisia meinaa tos viimeks ku olin helsingin jäähallil kattomas pelii nii jotkut es-jonnet alko kirkumaa meil sii ku tepsi voitti mut tosiaa pitää nostaa hattuu hifkin faneille :)
- Pete
tässä esimerkki mitä kaikki landepaukut ajattelee et ollaan:
HIFK-fani:
"me ollaan kaikki totaalisia narkkari-juopposikoja,ollaa työttömiä,haistaa pahalle,tapellaa muiden fanien kans kun menee huonosti&rikotaan niiden hallit kun alkaa vituttaa.sit me tullaa aina landelle raiskaa teidän tyttäret&annetaa niille kaikenlaiset taudit meiän narkkiruiskuista...nii&sit meistä HIFK:n faneista on 28%rikollisia,23%juoppoja,16%narkkareita,14%huligaaneja,8%raiskaajia&loput istuuki jo linnassa."
nyt sitten tiedätte landepaukut ettei Helsinkiin kannata tulla.&tässä on myös samalla teidän ajatus Jokerifaneista mikä kyllä pitää paikkansa.
Jokeri-fani:
"joo,meilleki maistuu viina ihan vitusti,mutta ollaan sellasia piilojuoppoja.me ollaa aina Hartwallin ulkopuolella hengailemas&uhotaan kaikkia ketä kävelee ohi tyyliin"vittu me ollaa jokerivanei.väisty vittu tai saat munaa".eilen vedin yht eläkeläist myös peffaan.se oli mies,mut en mä pelkää aidsia.meistä on sitte 60%miesraiskaajia/hinttejä,23%somaleja,5%juoppoja,4%transuja&loput vetää Pavea hanuriin." - HEI
ÄLÄ UNOHDA NIITÄ KUULUISIA HUUTOJA
- Ayl-708
Ilman ifkoota sm-liiga olisi tylsä ja 0-0 pelejä täynnä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124730MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1022461Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5761851- 91693
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1121563Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671197Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331138Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3988Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64987