Naisten vaatteet

Högli

Onks muilla miehillä haluja pikeutua naisten lausvaatteisiin. Itse tykkään pukeutua korsettiin, stringeihin ja pitkiin sukkanauhasukkiin tai kokouimapikiin ja pitkiin sukkanauhasukkiin. En meikkaa, tai tee itsestäni muuten naiseellisempaa, tykkään vaan pitää naisten alusvaatteita päällä ja runkata ja ottaa dildoa peppuun.
Onko muilla miehillä haluja pukeutua naisten alusvaatteisiin?

338

9574

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • adgh

      Sama täällä tykkään pitää naisten alussuja lähes joka päivä stayupit ja sukkanauhaliivit rinsikat On ne vaan niin seksikkäät olen 55 v joensuun läheltä Ovat töissäkin alus vaatteina

      • mahtavaa

        Myös minä pidän naisten boxereita tms, ovat ihania.Laivalla tanssiessa eräs nainen työnsi itseään minua vasten.Sanoi myöhemmin heti tienneensä mistä on kysymys ja tulleensa mahtavaan kiimaan, myöhemmin hytissä hänen oli pakko saada kokeilla käsin ym.


      • lissucd

        Tullut käytyä naisten tansseissa monestikkin.. kokonaan naisten vaatteissa alla sukkikset & body..päällä tavallisia naisten päällys vaatteita.. ja kivaa on ollut.. jänää kuin nainen hoksaa olkaimet yms..))


    • kiino

      Minä runkkaan myös naisten pikkuhousuhin ja laita kaikkia naisten vaatteita myös päälle ja osta netistä naisten pikkuhousuja joskus pistä hanetta päälle myös rintaliivit ja sukkahousut kaikki mitä on naisten kengät myös sukat paidat SAAN HYVÄT ORGAMISTI MYÖS olen tehnyt sitä jo kauan ja rakatan naisten vaatteita laitaa päälle

      • Kiikutin

        Mukava, että muillakin näitä erikoisuuksia. Hipsteri pikkupöksyt ovat hyviä, kun kalu mahtuu runkatessa olemaan niissä. Erilaiset silkki alushameet mukavia polkiessa.


      • ppklf
        Kiikutin kirjoitti:

        Mukava, että muillakin näitä erikoisuuksia. Hipsteri pikkupöksyt ovat hyviä, kun kalu mahtuu runkatessa olemaan niissä. Erilaiset silkki alushameet mukavia polkiessa.

        Haluasinko olla minun kanssa juttella mäistä asioissa terveisn kiinostanut naisten vaateista


      • Kiikutin
        ppklf kirjoitti:

        Haluasinko olla minun kanssa juttella mäistä asioissa terveisn kiinostanut naisten vaateista

        Naisten hepenet kiinnostaa aina.


      • Fetisisti
        Kiikutin kirjoitti:

        Mukava, että muillakin näitä erikoisuuksia. Hipsteri pikkupöksyt ovat hyviä, kun kalu mahtuu runkatessa olemaan niissä. Erilaiset silkki alushameet mukavia polkiessa.

        Erilaiset silkkialushameet ovat niin mukavan kiihottavia.


      • catkitten

        haluatko ostaa kaytetyt stringit?


      • Anonyymi
        Fetisisti kirjoitti:

        Erilaiset silkkialushameet ovat niin mukavan kiihottavia.

        Silkkialushameet ovat niin todella kiihottavia...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Silkkialushameet ovat niin todella kiihottavia...

        Silkkialushameita on vain todella hankala löytää kaupoista.


      • Anonyymi
        Fetisisti kirjoitti:

        Erilaiset silkkialushameet ovat niin mukavan kiihottavia.

        Niin ovat, päivällä ja yöllä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silkkialushameet ovat niin todella kiihottavia...

        Ja kyllä:-)))


      • Anonyymi

        Itsekin runkailen. Itsekin puen rintsikat päälle ja alushameen kun pesen pyykkiä pulsaatorikoneella. Hieron kuuman kosteisilla pulveriveteen kastetuilla naisten pikkareilka kalua.Kohta kun kalu on vaahdosta valkea ja alkaa oleen jäykkä.Kun sitten spermat lentää pikkareihin niin kyllä tuntuu makealta.Harrastan tätä aina pyykinpesun yhdeydessä tuntuu tosi mukavalta.


      • Anonyymi
        Fetisisti kirjoitti:

        Erilaiset silkkialushameet ovat niin mukavan kiihottavia.

        Niin ovat:-)))


    • respect_gone

      Arvostukseni pomoa kohtaan lopahti kun näin sen ikkunasta tissiliivit päällä blondiperuukki päässä muna kädessä vetämässä naisten pikkareihin.

      • yourboss

        ei se ollut peruukki vaan vetäisin naisten alushousut pään yli.


    • moderaatturi

      Kiristäkäähän sitä korsettia vähän lisää niin kyllä se siittä.

      • silkkifani

        naisten silkkiset alkkarit ovat aivan ihanat pitää, boxer ja lyhytlahkeiset. Terska nauttii.
        Mistä niitä voi tilata, kertokaa.


      • silkkifani kirjoitti:

        naisten silkkiset alkkarit ovat aivan ihanat pitää, boxer ja lyhytlahkeiset. Terska nauttii.
        Mistä niitä voi tilata, kertokaa.

        Ei tarvitse tilata - lähin vaatekauppa palvelee


    • jeksk

      Tämän korsetin sukkineen kaikkineen ostin http://www.kaalimato.com/catalog/Rio, korsetti & stringit_p_15447.html

      Todella hyvä. Ja pysyy hyvin miehen päällä :) pitänyt tätä päällä takin alla esim. Kauppareissulla. Välillä otan anustapin mukaan.

      Ja löylykauhatyyppi. Mikä löylykayhafetishi sulla on. Vastaat kaikkiin ketjuihin työnnä se löylykauha perseesees. Nyt on jollain parilla 12 v es jonneilla hauskaa. No, pitäkää hauskaa.

    • En oo koskaan lämmenny alusvaatteille, mut naisten hupparit ja collarit kiihottaa.
      Ostelen niitä käytettyinä, mut en kauheen naisellisia vaan unisex malleja joita voi itse käyttää muutenkin.
      Ajatus siitä et ne on ollu naisen päällä ja tuoksut saa oudosti kiihottumaan :)

      • catskitten

        oho., olen just vieämässä pyykkinkoriin


    • vokotin

      Mies jolla on puuterin väriset vanhanmalliset kokovartalo liivit tummanruskeat sukat sukkanauhoilla nelinkontin haaraluukku auki hakasista, ja kulli roikkuu luukusta saa ainakin mut tosi kuumaksi.

      • transtäti

        Hei,sehän olen minä,selvästi.Olenko jo ottanut sinulta suuhun vai oletko imaissut minulta herkut


      • lissucd

        Hih ..voisin se olla Lissu cd


    • sartsa2

      Pukeudun naisten tangoihin ja sukkahousuihin joka päivä. Välillä laitan lantiosukkanauhaliivit tai sukkanauhaliivit sekä nailonit. Upea tunne koko työpäivän

      • Kiikutin

        Eikös siinä seiso koko päivän. Itse en pystyisi, pitäisi polkea vähän väliä töissäkin. Muuten alushepenet on poikaa.


      • erskana

        niin on.mäkin laitan vaimon eri asuja päälleni kotioloissa..ja olen ajanut liki kaikkikarvani pois...tiusini on nautinnosta ihan töröllään ja samalla kuvittelen miten ihanaa olis jos joku miies hyväilisi mya ja pitäisi lutkanaa.vielä kun saisi vaimon ymmärtämään tämän tarpeeni


      • lissucd

        Samoin minäkin pukeudun töihin myös päällyshousut naisten..


    • Airi57

      opettelen vähitellen meikkausta, sukkahousuista se alkoi 3 vuotta sitten. Olen 57-v, karvainenkin. Korkkarit joskus jalassa, huulet punassa,peruukki, kiiltävät nylonit, hajuvesi jne. Vaimokin tykkää

    • jalmari63

      on minä pidän vaimon pikkareita on ostanu mulle sopivat rintsikat ja halkio sukkahousut mukava olla nissä kenen asuja sinä pidät

    • Pena1968

      Mä tykkään sukkahousuista ja pitsipöksyistä. Joskus kotona pidän hametta.

      • 352

        Pidätkö salaa, vaimolta salaa. Muuten tuo saa seisomaan.


    • crossdresserpari

      Kyllä naisten asuihin pukeutuminen on joskus todella kihottavaa. On meillä vaimoni kansa pieni leikki / esileikki. Siihen vaan pitää ollla sopiva fiilis ja vaatii aikaa. Onneksi jotkut vaimoni asut sopivat minulle. Hän on myös ostanut "itseleen liian suuria asuja" ...eli sopivia minulle. Korkkarit, stay upit ja korsetti ovat, mistä pidämme molemmat !

    • dimit

      Todellakin on haluja pukeutua naisten alusvaatteisiin, varsinkin sukkahousuihin joita käytän päivittäin. Sitten kun haluan nautiskella niin puen rintsikat ja sukkanauhaliivit kera ohuiden sukkien, myös pitsikorsettia käytän. Käytössä on myös anatomisesti oikein muotoiltu aidon näköinen tekokalu peppua varten. Olen sheivannut vartalostani kaikki karvat pois ja lakkaan myös varpaankynteni. Näillä eväillä saan aivan mahtavat orkut ja näistä asioista kertominenkin kiihoittaa suunnattomasti, nytkin kalu seisoo ihanissa 15den ihonvärisissä sukkiksissa…

      • teryu

        Haluasinko olla minun kanssa yhteidyssä minä ainenkin halusin olla sinun kanssa jos sopii ok naisten vaatteet


      • asdfq

        Tässä justiin on naisten vaatteet päällä ja runkkata tänään ok


    • Päivikkitv

      Onhan meitä naisten vaatteisiin pukeutuvia miehiä tälläkin palstalla ihan mukavasti. Kiva tietää, että toisillakin on samanlaisia tuntemuksia kuin itsellä. Minäkin olen jo yli viisikymppinen ja olen harrastanut naisten vaattesiin pukeutumista alle kaksikymppisestä lähtien. Nykyisin tykkään pukeutua mahdollisimman täydellisesti naiseksi, alusasuja ja vartaloa mukavasti puristavaa korsettia ja tekorintoja myöten. Tietysti kuvaan kuuluvat blondi peruukki ja rohkea meikkaus sekä punatut kynnet. Tämä kaikki laittautuminen vie aikaa, siksi sessioni ajoittuvat lähinnä viikonloppuihin, jolloin voin olla pitempiä jaksoja naiseksi pukeutuneena, myös yöt. Tämä on meikäläisen illuusio ja en ole rohjennut näyttää itseäni kenellekään ulkopuoliselle, vaikka joskus on tehnyt mieli ottaa yhteyttä johonkin samanmieliseen.

      • juyi

        itse olrn yli 50 vanha olen jo nuorena aloitanut homata ja ok


      • transtäti

        Hei!kuulostaa ihanalta,olen joskus itsekin nukkunut koko yön liivit päällä,myös suuret tekotissit.Muistan nähneeni villejä seksiunia tuolloin.Millaista olisikaan viettää yö naiseksi pukeutuneena yhdessä...


      • mnjio
        transtäti kirjoitti:

        Hei!kuulostaa ihanalta,olen joskus itsekin nukkunut koko yön liivit päällä,myös suuret tekotissit.Muistan nähneeni villejä seksiunia tuolloin.Millaista olisikaan viettää yö naiseksi pukeutuneena yhdessä...

        Varmaan hyvältä se tuntuisi olisi kai hyvä ajatus ei mulla ole sitä mitään vastaakan.


      • bi652
        transtäti kirjoitti:

        Hei!kuulostaa ihanalta,olen joskus itsekin nukkunut koko yön liivit päällä,myös suuret tekotissit.Muistan nähneeni villejä seksiunia tuolloin.Millaista olisikaan viettää yö naiseksi pukeutuneena yhdessä...

        Tuossa mukavia hepeneitä, joissa olisi hyvä painia.
        http://www.boutique-loulou.fi/doris-osainen-setti-p-8417.html


      • fdsza

        olisiko sinulla e-postia voit kirjoitaa minulle


      • bxza
        fdsza kirjoitti:

        olisiko sinulla e-postia voit kirjoitaa minulle

        Olen menossa naiten vaatteissa nukumaan jalassa on piikuhousut ja sukahousut hame naisten paita myös tissiliivit tosi mukava tunne ne on tosi sopii minulle


      • bi652
        bxza kirjoitti:

        Olen menossa naiten vaatteissa nukumaan jalassa on piikuhousut ja sukahousut hame naisten paita myös tissiliivit tosi mukava tunne ne on tosi sopii minulle

        Siinä mukava yöasu uida liiveihin ja pöksyihin.
        http://www.boutique-loulou.fi/shafiria-yasu-p-6809.html


      • bxza kirjoitti:

        Olen menossa naiten vaatteissa nukumaan jalassa on piikuhousut ja sukahousut hame naisten paita myös tissiliivit tosi mukava tunne ne on tosi sopii minulle

        Itse käytän pikkareita,rintaliivit ja silkistä yöpaitaa.


      • Anonyymi
        transtäti kirjoitti:

        Hei!kuulostaa ihanalta,olen joskus itsekin nukkunut koko yön liivit päällä,myös suuret tekotissit.Muistan nähneeni villejä seksiunia tuolloin.Millaista olisikaan viettää yö naiseksi pukeutuneena yhdessä...

        Melkoisen rauhatonta nukkkua naiseksi pukeutuneena naiseksi pukeutuneen kanssa. Herätä yöllä kalu suussa ja saada syöksyt kasvoille ja itsekin jossain vaikeessa tunkeutuu kaverin sisään. Aammula vain spermasta puhtaat asut ylle ja keksimään tekemistä.


    • sukat

      lappeenrannassa pukeutuvia. vanhempaa.

    • bi652

      Onko muita "miehiä" jotka haluavat vain hinkata toisen miehen peppua silkkipöksyissään ja laukaista rasvansa pöksyihini, ei anaalia, päälläni tiukka silkkialushame ja pöksyt, tuntuisi mukavalle.

      • hgfd

        mMnä voisin runkkata sinulle naisten vaatteet päällä Skype jos sopii


      • Olisi ihanaa hankautua toista avsten satiiniasuissa.


      • Anonyymi

        Todella ihanpaa työnnellä satiineissa toisen satiineja vasten ja spermata ne. Otta spermaa asuilleni ja nähdä sen valuvan pitkin liukasta asua.
        Asun Oulun seudulla ja asuja saat minulta jos koko sopiva.


    • skjfsdkjgfdj

      On tullut harrastettua naisten kiiltävien satiinivaatteiden törkeää seksuaalista hyväksikäyttöä :D:D

    • hgfd

      Mitä laitaisin yksi päälle taidan laitaa naisten pikkuhousut ja ritaliivit yöksi ja sukkahousut yksi Ukko vain

    • 52v.lotta

      Onhan se mukava pitää pikkuhousuja sukkiksia ja tissi liivejä. On nytkin päällä ja melkein päivittäin pidän. Tykästyin naisten sukkahousuihin jo ala -aste iässä, ylä astaalla oli urheilu tunti niin siin oli sillein varovasti riisuttava et kukaan ei olisi huomannu. Miten muuten tyttöilette? Mulla on kuudet rintsikat, 5pikkarit 2sukkanauhaliivit ja niihin 3sukat ja iso kasa sukkahousuja, niitä aina vaihtelen nyt on punaset rintsikat ja pikkarit mustat sukkikset, ja on niin tyttömäinen olo. Sit kerran kuukaudessa on ns. naistenviikko sillon pistän tamppoonin pepuun ja vähä ruutalla vettä perään et si turpoo.Se jopa tuntuu siellä hyvälle kun istuu ja hytkyttää peppua.

    • dimit

      Minulla myös ikää 52v ja olen murrosikäisestä lähtien kiihoittunut naisten alusvaatteista, ekat liivit ja sukkikset kähvelsin pyykkinaruilta kesäisin ja menin metsikköön sovittamaan niitä samalla itseäni runkaten ja laukesin heti. Sittemmin olen ostanut hyvän valikoiman sukkahousuja, stay-uppeja, rinta ja sukkanauhaliivejä, pikkareita sekä bodyja & korsetteja nauttien joka kerta kun pukeudun niihin. Nyt on päällä ohuet ihonväriset stay-up sukat, silkkistringit ja rintsikat kalu seisoen yhtä terhakkaasti kuin silloin poikasena kun ensikerran pukeuduin sukkiksiin ja liiveihin, orkkuhan tässä tulee…

      • Mahtavaa

        Mielenkiinto heräsi naisten alushepeneihin jo 6v. kun koittelin äidin hepeneitä vaatekomerossa. Nyt 56v. ei kiinnostus ole hävinnyt mihinkään, vaan tuntuu kiihtyvän koko ajan.


    • ghtut

      Olisiko ketään ,joka voisi olla yhteiydessä Skype välityksellä tai e-postin tai puhelimen myös voisi vaikka jutella naisten vaatteista mitä pitää päällä olisi kiva juttella niistä.

      • Joo mä oon kans miettinyt tota toisiin yhteyden pitoo. kun rekistöröidyt tänne suomi24 niin voi tätä kautta laittaa viestejä. Joten pistä mulle viestiä ja tietysti muutkin tyttöilijät. Nyt on päällä vaalean punaiset tissukat ja pikkarit, mustat sukkikset.


      • möäå

        kiitos sinulle minulla on pikkuhousut ja rintaliivit yöksi voin nukkua hyvällä miellellä


      • fzaq

        Yritän mennä nukumaan naisten sukkahousulla ja rintaliivellä naisten paita päälle olisi kiva jos joskus nukutaisi yhdessä ei ole mitään sitä vastaan


      • dsak

        Mä kirjoittelen sulle thän ok yksi joka tykää naisten vaatteista


      • listaväärentäjä

        Mikä ihmeen lista ?


    • fanittaja

      mistä saa edullisesti naisten silkkiboxereita yms.

    • dimit

      Mukava lukea että muittenkien kokemuksia ihanista & kiihoittavista alusvaatteista. Tämä harrastushan ei vahingoita ketään, päinvastoin tuottaa suurta mielihyvää itselle ja toivottavasti myös muillekkin, minua kiihoittaa älyttömästi nähdä mies naisten hepenissä. Tänään minulla on ylläni mustavihreä pitsikorsetti sukkanauhoilla ja mustat verkkosukat joista punatut varpaankynnet loistavat läpi sekä kalu kovana, ei muuta kuin lisää juttuja tyttöilystä tänne!

      • Anonyymi

        Kuullostaa ihanalle! Etenkin punaiset varpaankynnetkin!


    • njuyt

      Minä olen Aina tykänyt ostaa naisten vaatteita toisilta naiselta verkkosta niisä on hyvä tuoksuja joka kerta niihin on hyvä runkkata kalu nosee pystyyn aina

    • khgfr

      Nyt on päällä tosi seksikäät naisten pikkuhousut väri on musta ja pienimekko iltaisin hyvät tissit näkyy melkein niistä ok

    • Saumasukissa

      Olen jo lähes 60 vuotias ja aloitin asuharrastuksen jo ihan pikkupoikana kokeilemalla äidin aslusasuja ja sitten myös pyykkituvan kuivaushuoneessa naapurien rouvien asuja, joista jotkut tuli myös pihistettyä. Se on tunnustettava. Lopulta jäin hommasta kiinni äidilleni, joka kertoi asian sisarelleni, joka muokkasi minusta 'sisarensa'. Olin hänen kanssaa ulkonakin kun hän oli ensin laittanut minut alusta loppuun tytöksi. Esitteli minut kavereilleen serkkuna. Äitä asia vaan nauratti. Kun menin naimisiin, sisareni oli heti uskoutunut vaimolleni, joka innostui asiasta ja sa näin minusta hyvin kiltin tyttöpojan. MInä pukeudun lähes joka päivä naisten asuihin ja joskus ulkomaan lomilla olen koko loman ajan naisena. Homma kiihottaa meitä molempia vielä vuosien jälkeenkin. Kannattaa koekilla.

    • olisinpaheidi

      Itse tilasin tori piste fiistä upean satiinisen, leveähelmaisen vanhojentanssimekon. Ihanan prinsessa olo se päällä. Ja on huikeeta runkata ja laueta siihen mekkoon. Eipä mekon myyjä aavistakkaan mihin tarkoitukseen vanhojentanssi mekko päätyikään. Tyttöilyyn ja sitä myötä lastien heittämiseen mekolle :)

      • hgfdsx

        Voinko kirjoittella minule minun e-postiin öli kivaa se


      • yes10

        On tosi kiihoittava mekko, samaten nousee kyllä. Katselisin kun runkkaat.


      • hklop

        Sopii minulle ok


      • Itsellä myös vanhojentanssimekko jolla on ihana runakata sen läpi. Syöksen sperman alushameeseen.


      • wannabeprincess

        Minäkin rakastan vanhojentanssimekkoja. Olin nuorempana jo pitkään unelmoinut sellaisen hankkimisesta ja nyt olen hankkinut niitä itselleni jo kaksi. On ihanaa laittaa mekko päälle, vetää sen nyörit tiukalle ja leikkiä prinsessaa. Hoikka kun olen, niin hankkimani mekot ovat olleet minulle juuri sopivan kokoisia.
        Haaveilen vielä siitä, että olisin pukeutunut vanhojentanssimekkoon ja joku alistaisi minua.


      • xxx60
        wannabeprincess kirjoitti:

        Minäkin rakastan vanhojentanssimekkoja. Olin nuorempana jo pitkään unelmoinut sellaisen hankkimisesta ja nyt olen hankkinut niitä itselleni jo kaksi. On ihanaa laittaa mekko päälle, vetää sen nyörit tiukalle ja leikkiä prinsessaa. Hoikka kun olen, niin hankkimani mekot ovat olleet minulle juuri sopivan kokoisia.
        Haaveilen vielä siitä, että olisin pukeutunut vanhojentanssimekkoon ja joku alistaisi minua.

        Olis ihana sukeltaa helman alle, liukas alushame.


    • Paikkaatyttöilyfetissi

      Moi. Missä voisi turvallisesti tyttöillä Hkissä - ja ehkä etsiä samalla seuraa?

    • Täällä 57v ukkomies, joka tykkää myös pukeutua sukkiksiin, stay-upeihin, sukkiin ja sukkanauhaliiveihin sekä pikkareihin ja rintsikoihin.
      Olisi kiva jutella ja/tai tavata muita harrastajia pk-seudulla. Olen rekisteröitynyt eli mailia voi laittaa.

      • xxx57

        Täällä sellainen joka on sinunlaisesi, joudun tekemään vaan salaa tuota fetistäsi.


    • Joppex

      Kaikilla miehillä on, mutta eivät tunnusta... Itse kerroin vaimolleni joka totesi O.K. Koki sen myös luottamuksen osoituksena.

    • Mieslutka

      Isot tukevat rintaliivit kokoa G95, korkea sukkanauhaliivi ja saumasukat. Sitten vielä lahkeelliset pirsiset alushousun ja pitsinen kokoalushame. Kyllä kyrpä seisoo ja on upean kiimaista runkata. Kuvaan myös itseäni paljon. Kaikki alusvaatteet ostan itse naisten alusvaateliikkeistä, se on myös upean kiihottavaa ja aina on liivit päällä kun menen ostoksille.

      • transtäti

        kuulostaa hienolta,saisiko toinen kaveri tulla 105 e liiveissä runkaamaan sinua.olen myös ostanut liivejä liikkeistä,myös kirppikseltä.Kesä yönä on kiva kun on hiljaista ja valoisaa,tykkään runkata kadulla liiveissäni katsellen omaa heijastusta näyteikkunasta.olispa vielä kaveri kuvaamassa tuon


      • Mieslutka

        Tuo kuulostaa todella kiimaisen upealta. Olen itse myös harrastanut ulkoilua vain liiveihin pukeutuneena ja runkannut kadulla esim liiviliikkeen ikkunan edessä. Liivien ostaminen liiviliikkeistä on valtavan kiihottavaa. Kerro lisää tätä pitää saada eteenpäin.


      • xxx58

        Olet mieleeni "mieslutka" kyllä seisoo jo, jotta saisin leikkiä kanssasi hepeneissä.


      • transtäti
        xxx58 kirjoitti:

        Olet mieleeni "mieslutka" kyllä seisoo jo, jotta saisin leikkiä kanssasi hepeneissä.

        Olisipa mahtavaa saada kokoon porukka,xxx58 ,mieslutka ja minäkin tulisin siihen mukaan.Saisi kunnolla ottaa suihin,ja antaa,onnekkain olisi se joka saisi kaksi lastia,ensin yhden kiiman noustessa ja toisen juuri kun orgasmi alkaa irrota...olen myös ostellut liivejä liikeistä kuten selma palmulta kalliosta ja myös kuusankoskelta liiviliikkeestä.Tietysti monet ihan tavaratalosta ja kirpparilta.Monta kertaa on tullut orgasmikin liivejä sovittaessa,muutaman kerran myyjänkin paikalla ollessa.


      • xxx58

        Kyllä sanat, pitsinen kokoalushame, sukkanauhaliivit, rintsikat ja satiinipikkupöksyt saa lämpenemään.


      • xxx58

        Röyhelöpitsipöksyt, jossa kalu seisoo.


      • Mieslutka
        transtäti kirjoitti:

        Olisipa mahtavaa saada kokoon porukka,xxx58 ,mieslutka ja minäkin tulisin siihen mukaan.Saisi kunnolla ottaa suihin,ja antaa,onnekkain olisi se joka saisi kaksi lastia,ensin yhden kiiman noustessa ja toisen juuri kun orgasmi alkaa irrota...olen myös ostellut liivejä liikeistä kuten selma palmulta kalliosta ja myös kuusankoskelta liiviliikkeestä.Tietysti monet ihan tavaratalosta ja kirpparilta.Monta kertaa on tullut orgasmikin liivejä sovittaessa,muutaman kerran myyjänkin paikalla ollessa.

        Olisipa todella mahtavaa olla porukassa rintaliivit, sukkanauhaliivit, sukat, alushameet ja kyrvät sikin sokin ja tieten paksussa spermassa. Liivit päällä ja spermat suussa on todella upea olla. Itse olen myös runkannut liiviliikkeiden sovituskopeissa ja "jäänyt kiinni" hyvinkin suopeille myyjä naisille. Ovat aivan luontevasti kommentoineet rintaliivien istuvuutta kun olen seisonut kyrpä pystyssä heidän edessään. Kyllä Selma Palmu on yksi minukin ehdottomia suosikki liivikauppojani. Transtäti ja xxx58 koetetaan saada jotain tapaamista aikaan, pukeudutaan ja runkataan ja imetään kunnolla. Sperma on ihanaa.


      • Mieslutka
        xxx58 kirjoitti:

        Olet mieleeni "mieslutka" kyllä seisoo jo, jotta saisin leikkiä kanssasi hepeneissä.

        Kiva että kiinnostusta on. Lutkana oleminen on todellinen haluni ja harrastukseni. Liivit päällä ja kyrpä suussa on upeeta olla. Isot tukevat rinta- ja lantioliivit ja saumasukat ja olen valmis ottamaan ja antamaan spermaa. Sperman nieleminen on ihanaa.


      • xxx58

      • Mieslutka

      • xxx58
        Mieslutka kirjoitti:

        Upea sivu. Olen just nyt Herkussa Runkkari_Liiveissä. Tule jutteleen.

        Itse olen röyhelöpikkupöksyissä, täytyy myöntää kyllä on kalu kovana.


      • Mieslutka
        xxx58 kirjoitti:

        Itse olen röyhelöpikkupöksyissä, täytyy myöntää kyllä on kalu kovana.

        Minulla nyt G95 kokoiset tukevat rintaliivit, korkea sukkanauhaliivi ja saumasukat. Eilen ostin myös kiihottavat kiiltonahkaiset korkokengät jotka ovat jalassani. Penisrengas puristaa kiihottavasti ja runkkaaminen on upeeta kuten aina.


      • xxx58
        Mieslutka kirjoitti:

        Minulla nyt G95 kokoiset tukevat rintaliivit, korkea sukkanauhaliivi ja saumasukat. Eilen ostin myös kiihottavat kiiltonahkaiset korkokengät jotka ovat jalassani. Penisrengas puristaa kiihottavasti ja runkkaaminen on upeeta kuten aina.

        Kyllähän pitäisi jo antaa vähän piiskaa tuhmalle pyllylle.


      • xxx58
        Mieslutka kirjoitti:

        Olisipa todella mahtavaa olla porukassa rintaliivit, sukkanauhaliivit, sukat, alushameet ja kyrvät sikin sokin ja tieten paksussa spermassa. Liivit päällä ja spermat suussa on todella upea olla. Itse olen myös runkannut liiviliikkeiden sovituskopeissa ja "jäänyt kiinni" hyvinkin suopeille myyjä naisille. Ovat aivan luontevasti kommentoineet rintaliivien istuvuutta kun olen seisonut kyrpä pystyssä heidän edessään. Kyllä Selma Palmu on yksi minukin ehdottomia suosikki liivikauppojani. Transtäti ja xxx58 koetetaan saada jotain tapaamista aikaan, pukeudutaan ja runkataan ja imetään kunnolla. Sperma on ihanaa.

        Onpas kiihoittava ajatus, helvetin vaikea toteuttaa osaltani. Laittaisin myös sopivan kesämekon ylleni.


      • transtäti

        Tulen porvoon motarin levähdysalueen kalliolle ottamaan aurinkoa liivit päällä heti kun lämpenee yli kymmenen asteen,suojaiseen paikkaan mihin ei tuule .Siellä sitten odottelen että toinenkin liiviharrastaja tulisi ja voisimme spermata toisemme.Minulla on kokovartaloliivin alla muotoja perseessä,reisissä ja painavat tissit.Kiima nousee kelien lämmetessä,saispa jo joltakulta herkkua.Nyt kun tässä liivit päällä ajattelen,värisevä kuula sidottuna kalun alapinnalle,niin mahtavaa olisi kun kaverit tulisivat yhdessä.Ensimmäinen runkkaisi lastin tisseilleni ja vähän kasvoillekin,seuraava voitelisi terskansa ensimmäisen heittämässä spermassa ja tunkisi sitten kalunsa suuhuni.....valkoista paksua tavaraa sinipunaisen sileän terskan päällä ja se suuhun...Tätä ajatellen tuli nytkin,vibra kalussa laulaen.


      • xxx58

        Voi, kaukana olet. Laittaisin satiiniröyhelöhameen herkkuineen, jos tykkäät, kyllähän siellä luonnonkeskellä mukavaa tekisi.


      • Mieslutka
        transtäti kirjoitti:

        Tulen porvoon motarin levähdysalueen kalliolle ottamaan aurinkoa liivit päällä heti kun lämpenee yli kymmenen asteen,suojaiseen paikkaan mihin ei tuule .Siellä sitten odottelen että toinenkin liiviharrastaja tulisi ja voisimme spermata toisemme.Minulla on kokovartaloliivin alla muotoja perseessä,reisissä ja painavat tissit.Kiima nousee kelien lämmetessä,saispa jo joltakulta herkkua.Nyt kun tässä liivit päällä ajattelen,värisevä kuula sidottuna kalun alapinnalle,niin mahtavaa olisi kun kaverit tulisivat yhdessä.Ensimmäinen runkkaisi lastin tisseilleni ja vähän kasvoillekin,seuraava voitelisi terskansa ensimmäisen heittämässä spermassa ja tunkisi sitten kalunsa suuhuni.....valkoista paksua tavaraa sinipunaisen sileän terskan päällä ja se suuhun...Tätä ajatellen tuli nytkin,vibra kalussa laulaen.

        Tuo spermaleikki kuulostaa todella ihanalta. Liivit päällä ja spermaa suussa ja naamalla se on parasta mitä tällainen lutka voi toivoa. Nyt olen pukeutunut mustiin liiveihin: isot tukevat G95 rintaliivit, korkea sukkanauhaliivi joissa 5 sukkanauhaa molemmilla puolilla, mustat verkkosuka. Lutkakypääni puristaa tiukka musta penisrengas. Tarkooitus on näin paremman puutteessa saada omat spermat lutkan suunun maistella ja niellä.


      • xxx58
        Mieslutka kirjoitti:

        Tuo spermaleikki kuulostaa todella ihanalta. Liivit päällä ja spermaa suussa ja naamalla se on parasta mitä tällainen lutka voi toivoa. Nyt olen pukeutunut mustiin liiveihin: isot tukevat G95 rintaliivit, korkea sukkanauhaliivi joissa 5 sukkanauhaa molemmilla puolilla, mustat verkkosuka. Lutkakypääni puristaa tiukka musta penisrengas. Tarkooitus on näin paremman puutteessa saada omat spermat lutkan suunun maistella ja niellä.

        Tykkään ensileikissä venytellä sukkanauhaliivejä ja paukutella venyvia nauhoja, pitävät kivaa ääntä osuessaan ihoon. Kyllä se kalukin on mukava pitää siellä liivin alla ja hinkata, voi rasvat tulla jo liiveihin. Tuollainen joku vanhaintanssien satiinimekko olisi parasta mitä voi olla alkuleikissä, sinne on mukava uida.


      • xxx58
        Mieslutka kirjoitti:

        Tuo spermaleikki kuulostaa todella ihanalta. Liivit päällä ja spermaa suussa ja naamalla se on parasta mitä tällainen lutka voi toivoa. Nyt olen pukeutunut mustiin liiveihin: isot tukevat G95 rintaliivit, korkea sukkanauhaliivi joissa 5 sukkanauhaa molemmilla puolilla, mustat verkkosuka. Lutkakypääni puristaa tiukka musta penisrengas. Tarkooitus on näin paremman puutteessa saada omat spermat lutkan suunun maistella ja niellä.

        Kaikille pukea päälle, mukavaa leikkiä.
        https://www.google.fi/search?q=satiinimekko&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=0OQtVcaqFM7WPbP7gIgP&ved=0CB4QsAQ&biw=1272&bih=783&dpr=2


      • xxx58
        transtäti kirjoitti:

        Tulen porvoon motarin levähdysalueen kalliolle ottamaan aurinkoa liivit päällä heti kun lämpenee yli kymmenen asteen,suojaiseen paikkaan mihin ei tuule .Siellä sitten odottelen että toinenkin liiviharrastaja tulisi ja voisimme spermata toisemme.Minulla on kokovartaloliivin alla muotoja perseessä,reisissä ja painavat tissit.Kiima nousee kelien lämmetessä,saispa jo joltakulta herkkua.Nyt kun tässä liivit päällä ajattelen,värisevä kuula sidottuna kalun alapinnalle,niin mahtavaa olisi kun kaverit tulisivat yhdessä.Ensimmäinen runkkaisi lastin tisseilleni ja vähän kasvoillekin,seuraava voitelisi terskansa ensimmäisen heittämässä spermassa ja tunkisi sitten kalunsa suuhuni.....valkoista paksua tavaraa sinipunaisen sileän terskan päällä ja se suuhun...Tätä ajatellen tuli nytkin,vibra kalussa laulaen.

        Nämä mekot päällä saattai jo tehdä sen, että sinne kalliolle pitää mennä juosten, me kolme.
        https://www.google.fi/search?q=satiinimekko&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=0OQtVcaqFM7WPbP7gIgP&ved=0CB4QsAQ&biw=1272&bih=783&dpr=2


      • Mieslutka

        Upeita mekkoja, noita pitäsi nähdä spermaa valuvina.


      • xxx58
        Mieslutka kirjoitti:

        Upeita mekkoja, noita pitäsi nähdä spermaa valuvina.

        Tykkään tuollainen mekko päällä naida. Saa sen helmat nostettua.


      • Nain
        Mieslutka kirjoitti:

        Kiva että kiinnostusta on. Lutkana oleminen on todellinen haluni ja harrastukseni. Liivit päällä ja kyrpä suussa on upeeta olla. Isot tukevat rinta- ja lantioliivit ja saumasukat ja olen valmis ottamaan ja antamaan spermaa. Sperman nieleminen on ihanaa.

        Vamhempi nainen tykkää pukee verkkosukkiin ja korsetteihin. Kai tykkää naisista enemmän. Tykkää naida kun olen lutkan näköinen ja saa panna kun haluaa.


      • Mieslutka
        Nain kirjoitti:

        Vamhempi nainen tykkää pukee verkkosukkiin ja korsetteihin. Kai tykkää naisista enemmän. Tykkää naida kun olen lutkan näköinen ja saa panna kun haluaa.

        Olen aivan aito BI nautin seksistä ja pornosta molenpien sukupuolten kanssa. Kyllä kypsä nainen lutkana on todella kiimainen ajatus - kiihottaa ja kyrpä kovenee kaikki vaan sikin sokin naimaan ja irstailemaan.

        http://www.mature-erotic.com/gallerypreview/photos/TanyaSill-0011.jpg


      • xxx58

      • xxx58

      • Mieslutka

      • xxx58

      • xxx58

      • Mies134
        xxx58 kirjoitti:

        Tykkään tuollainen mekko päällä naida. Saa sen helmat nostettua.

        Mekot ovat vaan niin kauniita.


      • xxx58
        Mies134 kirjoitti:

        Mekot ovat vaan niin kauniita.

        Yes.
        http://multi.xnxx.com/gallery/1053792/9d6b/


      • Mieslutka

      • xxx58 kirjoitti:

        Tykkään tuollainen mekko päällä naida. Saa sen helmat nostettua.

        Nauttisin jos sasin spermaa asuille.


      • Vanhatr-täti

      • Anonyymi

    • hjklop

      Justiin sain postissa hyvät yö vaateita tosi seksikäät ajon laitaa ne päälle ja nukkua ne päällä on tosi ihanat naisille tuoksuu ne naisten yö pikkuhousut ja pienet yö paita

    • Jos tuntuu, että löytyy rohkeutta pukeutua naisten vaatteisiin "puolijulkisesti" niin kannattaa katsastaa PervParkin sivut. Kuukauden päästä olisi taas bileet tulossa ja siellä voi pukeutua vapaasti sellaisiin vaatteisiin, mitkä itseään miellyttää eikä tarvitse miettiä, mitä muut ajattelee.

    • cum_in_satin

      Ai että oli hyvin sanottu tuo "spermaa valuva satiinimekko", mielikuvakin siitä nosti kalun pystyyn, olisipa rohkeutta mennä ilmavassa kiiltävässä satiinimekossa ulos, tuuli heiluttelisi mekon helmaa ja pussittelisi sileää satiinia kroppaa vasten hivellen ihanasti, muna pystyssä mekon liukasta pintaa vasten, tuulessa lepattaen hivelisi orgasmiin ja lopputuloksena olisi spermaa valuva satiinimekko, aah :)

      • xxx58

        Kaksi tyttöilijää satiinimekossa sukkanauhaliivit alla ja rintsikat tuulessa hulmuten jossain salaisessa paikassa.


      • cum_in_satin

        Menin sitten ja puin vuoritetun satiinimekon ylleni ja nautiskelin, lopulta laskin spermat "armotta" viimeistä tippaa myöten satiinimekon sisään, helvetinmoinen tahra ilmestyi siihen :D
        Vuoritettu satiinimekko on ihanista ihanin, liukas asetaattisatiinivuori kroppaa vasten ja päällä vielä toinen satiinimekko mikä luistaa alla olevaa satiinivuorta vasten, tuntuu helvetin ihanalta luistatella pintakangasta vuorikangasta vasten kun muna on vuorikankaan sisässä, aah :D Välillä sitten luistattelee munaa vuorikangasta vasten, vaihtelun vuoksi myös pintakangasta vasten, ei ole parempaa runkkuvaatetta olemassakaan :D


      • xxx58
        cum_in_satin kirjoitti:

        Menin sitten ja puin vuoritetun satiinimekon ylleni ja nautiskelin, lopulta laskin spermat "armotta" viimeistä tippaa myöten satiinimekon sisään, helvetinmoinen tahra ilmestyi siihen :D
        Vuoritettu satiinimekko on ihanista ihanin, liukas asetaattisatiinivuori kroppaa vasten ja päällä vielä toinen satiinimekko mikä luistaa alla olevaa satiinivuorta vasten, tuntuu helvetin ihanalta luistatella pintakangasta vuorikangasta vasten kun muna on vuorikankaan sisässä, aah :D Välillä sitten luistattelee munaa vuorikangasta vasten, vaihtelun vuoksi myös pintakangasta vasten, ei ole parempaa runkkuvaatetta olemassakaan :D

        Kyllä seisokki on taattu, molemmilla nämä päällä olisi mukavaa yhdessä kiikutella.


      • xxx58
        cum_in_satin kirjoitti:

        Menin sitten ja puin vuoritetun satiinimekon ylleni ja nautiskelin, lopulta laskin spermat "armotta" viimeistä tippaa myöten satiinimekon sisään, helvetinmoinen tahra ilmestyi siihen :D
        Vuoritettu satiinimekko on ihanista ihanin, liukas asetaattisatiinivuori kroppaa vasten ja päällä vielä toinen satiinimekko mikä luistaa alla olevaa satiinivuorta vasten, tuntuu helvetin ihanalta luistatella pintakangasta vuorikangasta vasten kun muna on vuorikankaan sisässä, aah :D Välillä sitten luistattelee munaa vuorikangasta vasten, vaihtelun vuoksi myös pintakangasta vasten, ei ole parempaa runkkuvaatetta olemassakaan :D

        Hyvää tekee.
        http://www.seksivarasto.com/product_details.php?p=475


      • Ihanaa, tuskin mikään on yhtä ihanaa kun mekon tai hameen spermaus.


      • alushame

        Kyllä silkkinen kokoalushame on ihana...


      • Anonyymi
        alushame kirjoitti:

        Kyllä silkkinen kokoalushame on ihana...

        Kyllä, silkkinen kokoalushame on aivan viettelevän ihana:-)))


    • satin_fucker

      Ollapa jossain tiiviissä jonossa, edessä nainen satiinimekossa... muna housun vetskarista ulos ja satiinimekkoa vasten, siinä hivelyssä sitten spermat naisen huomaamatta hänen kiiltävälle satiinimekolleen, nainen sitten kävelee esim. teatteriin istumaan ja mekko valuu spermaa takana eikä nainen tiedä mitään siitä :D
      Satiinimekko on jotenkin viekoittelevan kiihottava vaate, tekisi mieli sanoa että lutkamainen mutta se sana on kuitenkin jotenkin halventava, satiinimekko on upea ja tasokas näky, sanoisiko sitten että luksushuora :D

      • xxx58

        Kyllä siinä rasvat voisi lentää nopeasti pyllylle, neito voisi ihmetellä läiskää kotona sitten.


      • xxx58

      • spermarätti

        Huvittaa lukea naisten myynti-ilmoituksia mekoistaan, kerran tanssittu ja sitten ollut käyttämättä pukupussissa kaapissa... tulee mieleen että nainen ei tiedä että joku ukko käynyt salaa ruiskimassa spermat satiinimekolle ja nyt koko mekko kuivuneesta spermasta jäykkänä kauttaaltaan :D
        Olisipa isompi asunto niin ostaisin noita ihania, kiiltäviä, liukkaita, hellästi hyväileviä ja kahisevia leveähelmaisia pitkiä satiinimekkoja, kyllä mulla niille käyttöä olisi... :D

        Mitähän naismyyjä sanoisi jos mies tulisi sovittamaan hänen mekkoaan ja muna tietysti nousisi mekossa pystyyn ja vielä spermat ruiskuaisivat mekon sisään... :D


    • Norlyneissa

      Minä taas olen sukkismies, saan kovan erektion aina kun pukeudun sukkahousuihin ja ne ovat vain niin järjettömän kiihoittavia eli päivittäin tulee sukkispyykkiä kun laukean niihin, nytkin tuli nailoneihin kunnon spermat.

      • juiop

        Tosi hyvä haluasin nähdä sinut sukkahousuja kun laukeat niihin tosi seksikästä


    • fguio

      Oli kiva pitää naisten pikkuhousuja päällä ja paitaa oli seksikäs olo taisin samalla haistella niitä myös ja vähän runkkata myös ok

    • Myyrä-Matias

      Pidän aina rintaliivejä ja vyötärökorsettia. Sukat pysyvät ylhäällä erillisillä sukkanauhavöillä, ellei käytössä ole koko korsetti. Kesällä on alushousuina naisten pikkuhousut ja öisin vaimon antamat silkkialushousut ja yöpaidat. Ikäni takia naisten alusvaatteet eivät juurikaan herätä pikkuveljeä, vaan pidän niitä muurten omaksi ilokseni

    • kslfksldjksjg
    • Nailon-50s

      Naiseksi pukeutuneena on kiva viettää aikaa,aina kun mahdollisuutta on.Itse tykästynyt noihin lapsuusajan alusvaatteisiin(50-60s) lohenpunaisiin nyörikorsetteihin,saumanailoneihin,nailonalushameisiin ja pöksyihin kuin myös nailonyöpaidat ja aamutakit on jes.Liseeratut, kellohameet,paitapuserot,jakut ja korkokengät ....ym.joilla on kiva viimeistellä ja peruukkia ja koruja myöden. Onko toisia samoista syttyviä vanhepia"rouvia"
      harrastelemassa.

      • kiikku

        Kyllä kellohame ja nailonalushame on seksikäs ja sopivat sukkanauhaliivit sukkineen saa tuntumaan hyvältä, tyttöilemään.


      • Nailon-50s

        Herätellään viesti henkiin jos vaikka löytyisi näitä varttuneempia "rouvia" näiden harrasteiden parissa viihtyviä. Olis kiva vaihdella mielipiteitä ja aatoksia vaikka henk.koht.


      • Olen rekisteröitynyt suomi24 ja Oulun seudulta. Pukeudun asuihin ja niitä on paljon, lainaan ja annankin.


      • Vaaleanpunainen trikookerrasto lahkeelliset silkkipöksyt vaaleanpunaiset tai puuteri.kokoliivit nailonsukat alushame. Saavat kovan kiiman aikaan


      • Anonyymi
        mummokerrasto kirjoitti:

        Vaaleanpunainen trikookerrasto lahkeelliset silkkipöksyt vaaleanpunaiset tai puuteri.kokoliivit nailonsukat alushame. Saavat kovan kiiman aikaan

        Juuri tuollaiset trikookerrastot kiihottavuudessaan parhaita. No, makuja on erilaisia, mutta minulle (olen vanhempi naisten asuja käyttävä mies) nuo 50 -60 luvuilta olevat ns. mummoasut ovat suorastaan kiihottava fetissi. Reilun kokoiset trikoiset lahjepöksyt parasta, mitä tiedän. Yöpaita flanellia lisäksi - kyllä kelpaa koti- ja yöasuksi.


      • Anonyymi

        50 luvun aidot nylonsukat on parhaat! Niistä näkyy ihanasti läpi punaiseksi lakatut varpaankynnetkin!


    • kaapissaonkivaa11

      Hyvä lanka. Onkohan tässä harrastuksessa muita ikäisiäni olen 25v.

      • xx55

        Naisten pikkupöksyt, kesä minimekko, rintsikat, sukkanauhaliivit sopii hyvin nuorelle, jos omistaa pyöreän pyllyn, siellä kaapissa niitä on mukava harrastaa, jos ei uskalla tulla ulos. Kyllä niitä muutkin tyttöilijät tykkää katsella ja koitella.


    • käytännönpulmat

      Miten teillä naisen kanssa parisuteessa elävillä ovat muuten muijat suhtautuneet harrastukseenne? Tarkoitan nyt nimenomaan transfetissiä. Missä vaiheessa ja miten olette kertoneet? On tosi surullista lukea että joidenkin vuosikymmeniä naimisissa olleiden avioliitto on hajonnut kun vaimolle on selvinnyt että mies tyttöilee. Kuitenkaan mitään pettämistä ei ole ollut.

    • olenkoainut

      ei vissiin niin yleistä, mutta mulla kiinnostaa käyttää enemmänkin naisten ns. arkivaatteita. ei kolahda yhtään, ja melkein puistattaa peruukit, sukkikset, hameet, korkkarit yms. transuilu, vaikka tietenkin ymmärrän jos se on jollekkin se juttu.
      mulle tosiaan jysähtää arkivaatteet, tyttömäiset muttei överit, sellaiset mitä nuoret naiset yleensäottaen pitävät. kollarit, paidat, sukat, pikkarit, pillifarkut yms. niin ja tietenkin kengistä tennarit, lenkkarit, balleriinat ja kumpparit. ja kaiken pitää jostain syystä olla liian pientä.
      olen 182 pitkä rotevahko pari kolmikymppinen mies, unelmanani olisi lähteä vaikka mökkeilemään itseäni pienempikokoisten naisten kanssa, jättää vaihtokamppeet pois matkasta ja vaikka kaatua veneestä veteen.
      kyllä sitten harmittaisi kun joutuisi lainaamaan tytöiltä liian pieniä vaatteita. vaikka roosanväriset piukat bokserimallin pikkarit, keltaiset sukat, vaaleanharmaat tiukat kollarit pinkeillä raidoilla, valkea punaraidallinen toppi kokoa naisten m, keltainen piukea huppari kokoa s ja pinkit converset kokoa 39. kaikki tiukat naistenvaatteet joutuisi kiskomaan väkisin päälle.
      ja harmittaisihan se jos vaikka joutuisi seksiäkin noissa kamppeissa harrastamaan. sateen tullen voisin vaikka lainata jonkun keltaista minulle ihonmyötäistä lasten kokoista sadetakkia ja 37 tai 38 kokoisia punaisia kumppareita.

      • sfsjdfkldsg

        kumarrut yhtään niin pikkarien perse repeää kuuluu vaan rrrits :D


      • Tuo olisi kyllä niin mukavaa kokea, itsekin unelmoin että minullekin kävisi noin. Pakko olisi lainata niiden lian pienet vaatteet ja yrittää saada ne ängetty päälle jotenkin ja samalla myös yrittää että ne ei repeä ja tytöt yrittää myös parhansa mukaan auttaa pukeutumisessa.


    • sartsa79

      Mun juttu on sukat tai sukkahousut ja siihen korkokengät tai korkosaappaat. Ne päällä sitten teen kaikkia askareita esim. mökillä. Parasta sen jälkeen kun joutuu(saa) puhdistella saappaita koska mulla sellainen fetissi että ne pitää likaantua.

    • satinfucker
      • Parasta on kun molemmat ovat tuollaisissa asuisssa ja laukevat toistensa päälle.


      • xxx58

        Kiihottava juttu, hyvää tekee.


    • Korsettisetä

      Ihanaa, että löytyy niin useita samoista harrastuksista pitäviä. Meitä on paljon, paljon enemmän kuin usein luullaankaan. Matkustin ennen työssäni paljon ja vaimo laittoi minulle aina mukaan pari settiä seksikkäitä alusasuja sekä tietenkin dildon. Hotelleissa pukeuduin niihin välittömästi ja pidin niitä myös alusasuina usein matkoilankin. Rintaliivejä en tohtinut pitää, kun olkaimet paistoivat liian selvästi kauluspaidan läpi. Vahmemalla iällä jo uskalsin menna alsuasukauppoihin osotksille, missä sai vapaasti myös koetella asuja ennen ostamista. Muutaman kerran olen sattumalta myös tavannut samanhenkisiä miehiä ja on saatu yhdessä ilakoida ihanasta harrastuksesta hotellihuoneessa.
      Nytkin on ylläni pitkä musta korsetti, verkkonailonit, pikkarit ja ruskea pitkä peruukki ihanan meikin kera. Hyvää tyttöilykesää kaikille tyttöpojille.

    • Mistä ostatte/hankitte asut yleensä?itse olen enimmäkseen ostanut sexikaupoista.

    • vaimonasut

      Itselläni on hyvä puoli, että olemme vaimoni kanssa aika saman kokoisia, eli vaimoni asut sopivat minulle. Samoin aika monet korkkarit ja saappaat. Nautiskelemme joskus ja pukeudumme molemmat sexysti. Mahtavaa on se, että vaimoni pitää myös siitä, että pukeudun silloin tällöin. Joka päiväistä 2herkkua" pukeutuminen ei suinkaan ole, vaaan silloin tällöin, kun on aikaa ja fiilis !

    • Moi.olen 44v ukm ja tykkään käyttää korsetteja,sukkanauhaliivejä.sukkia.satiini hanskoja,naisten alushousuja,sukkahousuja ja dildoja.on todella kiihottavaa pukeutua asuihin ja ratsastaa dildolla.olen kertonut avovaimolleni Harrastuksestani.hän hyväksyy kyllä,mutta ei halua nähdä mua asut päällä:-(. Haaveena olisikin,että olisin pukeutunut seksikkäästi ja avovaimo panis mua straponilla tai olis toinen "tyttö"ja oltais 69 asennossa ja molempien naiset panis straponilla kumpaakin samalla kun otettaisiin suihin.alaston suomi ja xhamster sivuilla mun profiili samalla nimellä m40cdlover jos kiinnostaa.

      • Anonyymi

        Kuullostaa ihanalle1


    • Minulla on niin pitkät kauniit jalat että jos minä panisin korkarit jalassa ja minihame ja säkki pään yli ihmiset uskoisivat että minä olen nainen!

    • tyttöpoika

      Pukeudun välillä naisten vaatteisiin mäkin. On tullut hankittua alusvaatteita, mekkoja, hame/toppi, remmikengät, peruukki, koruja ja meikkejä. Pukeudun silloin tällöin ja käytän dildoa. Noilla hepenillä on minuun sellainen vaikutus että rupeaa tekemään mieli miestä. Kaipaisi miestä joka kohtelisi kuin hienoa naista (vaikka olenkin munan kipeä lutka) ja veisi sänkyyn. Pallit täynnä ei tarvitsisi luotani lähteä.

    • Sukkahousut kiihottaa ja muutkin naisten sexyt asut jalkineet

      • Norlyneissä

        Niin kiihoittaa, nyt kynnet lakattuina, sääret & penis ajeltuina puen seitinohuet ihonväriset sukkahousut jalkaan, tunnen kuinka ne hyväilevät jäykkää noin viistoistasenttistä kaluani, puristan sitä sukkisten läpi, terskasta tihkuu pieni pisara nailoneihin, en kestä enempää vaan annan tulla ihanan orgasmin spermojen tullessa sukkahousuihin.


      • Bimies2

        Ihana näky :-)


    • Hame95

      Mä pidän kotona hametta ja sukkahousuja. Vaimo ei sano vastaan.

      • Bimies2

        Kiihoittako vaimoasi kun pidät sukkahousuja ja hametta päälläsi?


    • Minäkin tykkään kovasti. On sukkiksia, stay-upeja, sukkanauhaliivi ja sukat, rintsikoita, pikkareit.

    • sukkisjalat

      Kävin ostamassa alennusmyynnistä hameen ja muutamat sukkikset. 20 den sukkikset jalkaan ja nätti hame päälle. kyllä siinä itselläkin viisari värähtää..

    • top_quality_silksatin

      Olen mies ja mulla on tällä hetkellä päällä naisten aprikoosinvärinen silkkisatiininen pitkähihainen kauluspaita, oli kallis ostaa mutta on kyllä ihanakin, kiiltävä, ohut ja todella sileäpintainen, sopisi mainioasti jollekin seksikkäälle brunette sihteerikölle toimistopaidaksi ;)
      Muna nousi heti pystyyn ja oli pakko runkata suurin kiihotus pois että pystyy nauttimaan muutenkin erittäin miellyttävän tuntuisesta paidasta ihan oloasunakin.

      • transtäti

        Löysin kirpparilta 105 d kokoisen kokovartalokorseletin,kuusi sukkanauhaa,alta avoin, merkki figura. On kivan tuntuinen kun laittaa lahkeellisiin housuliiveihin vaahtomuovitäytteet,tisseihin puolitoistakiloiset vesipolymeeri täytteet ja kävellessä leveä lantio kivan tuntuisesti liikkuu ja tissit liikkuvat liiveissä paidan alla.Tulispa jo kevät ,pääsisi ulos luontoon ja rannoille kävelemään. Ja tulispa joku ja puristelisi muotoja


      • xxx58
        transtäti kirjoitti:

        Löysin kirpparilta 105 d kokoisen kokovartalokorseletin,kuusi sukkanauhaa,alta avoin, merkki figura. On kivan tuntuinen kun laittaa lahkeellisiin housuliiveihin vaahtomuovitäytteet,tisseihin puolitoistakiloiset vesipolymeeri täytteet ja kävellessä leveä lantio kivan tuntuisesti liikkuu ja tissit liikkuvat liiveissä paidan alla.Tulispa jo kevät ,pääsisi ulos luontoon ja rannoille kävelemään. Ja tulispa joku ja puristelisi muotoja

        Mitä pidät, vedän tuollaisen ylleni.
        http://www.ladyshop.net/uutta-alusmekko-stringit-blue-rose-p-3494.html


      • transtäti

      • xxx58

    • Vanhatv-täti

      Olipa suosittu avaus. Todistanee sitä, että naisten asuista pitäviä miehiä on todella paljon. Minä itse mukaalukien. Harrastukseni alkoi jo pikkupoikana, kun salaa aloin kokeilemaan äidin alusasuja, sitten minua pari vuotta vanhemman serkkutyttöni asuja, joita hän minulle puki ylle, tietämättä mieltymyksestäni niihin. Heidän mökillään lekimme 'sisaruksia' aina kun olimme kahden kesken. Hän rakasti saada pukea minut kokonaan tytöksi. Minusta se oli erikoisen ihanaa aikaa. Kouluunkin menin usein niin, että alusasuinani oli tyttöjen asut joita olin serkultani saanut. Lopulta äiti sai asian selville, koska olin unohtanut koluun lähtiessäni pikkuhousut ja nailonisen yöpaidan vuoteelleni peiton alle, mistä äiti ne löysi siivotessaan huonettani. Minulla oli ymmärtäväinen äiti, jonka kanssa sain jakaa salaisuuteni ja hän auttoi minua myös pukeutumisessa ja opetti minulle oikean meikkauksenkin salat. Hänen rohkaisemana annoin myös hiusteni kasvaa pidemmiksi, joihin äidin oli helppo loihtia kaunis ja tyttömäinen kampaus. Kun vanhempani sitten erosivat, sain olla kotona äidin kanssa kaiket vapaa-aikani tyttönä. Erikoisesti rakastin siihen aikaan korsetteja ja muitakin erilaisiia liivejä ja pikkuhiljaa sain vuosien aikana uumanikin muokattua jonkun verran kapeammaksi. Armeijan jälkeen muutin omaan asuntoon, missä äiti kävi välistä ihailemassa suurta asukokoelmaani. Minulla on ollut tuuria kokoni johdosta, sillä kun tulin aikuiseksi, ei kokoni kasvanut ja meille äidin kanssa sopi täysin samat koot 40-42. Kengät mahtuivat hyvin 40-41 riippuen valmistajasta. Nuyt kun olen jo eläkevaari, jatkan samaa harrastusta edelleenkin. Se on ihanaa.

    • Kallevaan24

      Mä uskalsin tänään ekaa kertaa mennä ulos hame päällä. Sukkahousut ja alushame.

      • Samoin

        :-) tuntui ihanalta


      • Hieno homma


      • Anonyymi
        rakula kirjoitti:

        Hieno homma

        Hyvä minä
        Terveisin Kutsuni


    • Gätö

      Saman laine haave olis. Dildo vuällä muija kylläki mua pannu.
      Mut olis kiva pukeutuu tytöks ja muijal olis se strap-on ja alista niiku pikku tyttöö tunkis suuhu ja panis kunnolla;) ja lopuks ottas spermat pillulle ja joutus nuolee ne pois ja olis kunnolla märkänä

    • baltsu

      Mua kiinnostaa lähinnä ns. tavanomainen naisten varustus ts. mitä nyt näkee ihan katukuvassa päivittäin. No, vähän jokaruokainen olen eikä vaatetus ole aina kuitenkaan niitä tavallisimpia, edes naisenkaan yllä nähtynä. Variaatioita löytyy. Mutta hame, sukkahousut ja naisten kengät. Nämä kaikki vaihtelevina versioina kuuluvat mukaan. Viime aikoina olen käyttänyt pääasiassa vekkihameita. Juuri nyt on päällä schoolgirl mallinen mariininsininen hame. Täytyi tilata Englannista kun ei oikeantyyppistä koulutyttö mallin hametta meikäläisistä postimyynneistä löytynyt. Tummansinisenä ja reilusti polven yläpuolelle ulottuvana tämä on hyvinkin tyttömäinen ja viehko. Niin, ja on sukkahousuilla tilaa näkyä. Puuttuu samanlainen viininpunaisena ja tummanvihreänä. Myös ruudullisia vekkihameita on haussa.

      Kengät mulla on yleensä matalat esim. ballerinat. Ne kun ovat matalareunaisia ja muutenkin avonaisia. Jää sukkahousut paremmin näkyville. Matalat sandaalit ja kiilasandaletit ovat myös ihania. Niissä vasta onkin tilaa sukkahousujen näkyä. Mulla on muutamat kumpaakin sorttia. Ballerinat jotka on nyt jalassa, ovat hyvinkin matalareunaiset ja avonaiset niin kuin kuuluukin. Nämä lilanväriset mokkanahkaiset ihanuudet ovat oikein tyttömäiset ja aika usein käytössä.

      Sukkahousut sitten, jotka on mulla se ykkösjuttu kuten aiemmasta voi päätellä. Niitähän löytyy kaupoista joka lähtöön. Mulla on aika kattava sukkahousukokoelma sisältäen mm. kuviosukkahousuja ja kaikkia sateenkaaren värejä ja paksuuksia. Tummanruskea eri sävyissä eniten miellyttävä. 40 denierin sukkahousut mulla useimmiten jalassa, jotka on mokanvärisenä upeat ja sopivasti läpikuultavat. Pitsisukkahousut on varmaan ne naisellisimmat joita käytän. Uutuutena olen bongannut balettisukkahousut, joita olen jo mainostanut toisaalla. Niissä on oma sensuelli tuntunsa. Ei muuta vikaa kuin värivalikoiman suppeus. Nyt jalassa tosin mokanruskeat himmeäpintaiset Amarit. Ihanat nämäkin ja sopivat hyvin yhteen tämän vekkihame ja ballerinat-tyylin kanssa. Ja näissä reisipituisissa hameissa ja avonaisissa kengissä aion pysyä juuri tämän oman sukkahousuinnostukseni vuoksi.

    • sexymanni

      Miksei kukaan laittele omakuvia, ne olisi makeita tällä palstalla, voisi vertailla ja vähän muutakin iltojen iloa?

    • baltsu

      Voiko näille keskustelupalstoille edes kuvia laittaa, muuten kuin linkkeinä? Enpä muista nähneeni missään suomi24 keskustelussa yhtään kuvaa.

    • sexymanni

      Minneköhän palstalle voitaisiin laittaa, mukava olis katsella toisiakin ja vertailla ja r.....a!

      • Alaston suomi sivulle voi lähettää kuvia.


      • bisetukka

        Onko slla kuvia siella?


      • bisetukka kirjoitti:

        Onko slla kuvia siella?

        On omia kuvia.sama nimi kun täälläkin. M40cdlover,jos käytte kattomassa mun kuvia nii kertokaahan mielipiteitä.plussat jamiinukset


    • pasi33

      Ihania tv-tyttöjä näkee kinkybileissä.

      • Sauli55

        Missä bileissä olet käynyt? Itse käyn Pervparkissa. Ollaankohan törmätty?


      • tv-tanya

        Mä oon muuttanut lähelle Wildclubia, joten pitäs kai sinnekkin uskaltautua. Ehkä tulen katselemaan meininkiä tänä lauantaina.


    • baltsu

      Voi olla joku kuvasivustokin olemassa. Ei ole tietoa sellaisesta. Mutta olikohan tuossa mun laveassa kommentissa sitten jotain erityisen kiehtovaa, kun tuli kuvat mieleen?

    • tyttöilyä

      Mikä mukavempaa ! Ohuet sukkahousut (vähän kiiltoa) ja polven yli musta sifonkihame . Seuraavaksi autolla päiväajelulle. Puhumattakaan tankilla käynti, jännittää ettei kortti meinaa pysyä kädessä

      • sukkispoju

        olisinpa minäkin noin rohkea ?


    • sexymanni

      Olisihan se kiva joskus pitää saunailtaa samanhenkisten seurassa ettei tarvitse itsekseen ihmetellä. Vielä osittain kaapissa.

      • baltsu

        Onhan tässä suomi24:ssä myös chat-osasto. Siellähän voi keskustella samanhenkisten kanssa ryhmässä. Vaatii kai rekisteröitymisen.


    • Kaluuna

      Mä en oo korsettia tai sukkanauhaliivejä koittanu mutta naisten pitsipöksyt ja sukkahousut on usein jalassa.

      • sukkispoju

        mukava video ,kiihoituin kovasti!


    • Pari kertaa viikossa tulee pukeuduttua liiveihin ja naisten vaatteisiin.Kesällä on kyllä helpompi tyttöillä luonnossa ,naapurikaupungeissa ja kirpputoreilla. Pari liiviliikettäkin on sellaista joissa tulee käytyä naiseksi pukeutuneena. Liivien puristus johtaa yleensä lopulta mahti orgasmiin

    • Henkukkeli

      Oon 20 v mies ja tykkään pukeutua naisten alusvaatteisiin. Jos joku haluaa vaihtaa kuvia, laittakaa kikkiä henkukkeli

    • transtäti

      Taas on ulkotyttöilykausi alkanut,on ollut ihanaa kun on jo vähän päässyt liivit päällä tunnustelemaan auringon lämmitystä. Oli kiihottavaa runkata mehut ulos kun mies katseli siinä vieressä ja runkkasi itseään. Kyllähän suonikas kalu,terska sinipunaisen kovana on kiihottava näky kun spermaa tulee monta kertaa,paksuja suihkuja. Nyt keväällä ei tule liian kuuma vaikka laittaa reilusti muotoja liivien alle perseeseen ja reisiin. Kun sitten levarin metsässä kävelee leveä lantio heiluen ja isot yli kilon tissit liivien kupeissa niin kyllähän siinä kalu kovenee ja tekisi mieli saada herkkua tisseille ja kasvoille. Ehkä piankin toive toteutuu ja saan kiihottavan lastin päälleni

    • Lainavaatteissa

      Olin 16v jätkä silloin kun tämä tapahtui mulle. Mulla oli siskoni housut jalassani silloin, ja olin isäni kanssa kylässä keskellä viikkoa. Kylä paikan isäntä oli lämmittänyt saunan ja pyysi isääni sauna kaveriksi, Isäni suostui ja pyysi minut mukaansa myöskin. Kun rupesin riisumaan farmareitani pois, huomasin että mulla on siskoni housut jalassani, ja sanoin isälleni että minä en halua tulla saunaan nyt. Miksi kysyi mun isäni ja rupesi riisumaan multa housuja pois. Silloin isäni huomasi mun housuni, nyt me lähdetään kotiin. Ja me lähettiin saman tien pois sieltä. Ja kotona isäni riisui minut ja sain elämäni kovimman selkä saunan silloin. Mutta sen jälkeen en koskaan lainannut siskoni vaatteita.

    • transtäti

      Miten on tyttöilijöiden kesä mennyt,oletteko saaneet olla naisten vaatteissa ja onko ollut ihailijoita? Minä olen saanut laukaista jonkun tatin ja saanut itsekin. Nyt seisoo kun on liivit päällä ja muistelen karhumaisen aikuisen miehen ylöspäin kaartuvaa kalua ja sen isoa tattia ja kuinka sieltä tuli monta kertaa. Ja kiitos sille nuoremmalle miehelle joka spermasi kasvoni sompasella,tahtoo uudestaan

    • Käytän pikkuhousuja päivityäin sukkahousujen tai stayuppien kanssa. Omistan myös sukkanauhaliivit jotka ovat kiihottavat mutta aikaa vievät käyttää. Toimistossa on kiva katella naiskollegoita sukkahousut jalassa mutta että eivät tiedä minullakin olevan...Korsetti olisi kiva pmistaa, mistähän sellaisen pikein kunnolla kiristävän saisi?

    • Heips ;-)
      minä pidän tästä frenchmaid-tyylistä sekä pvc-asuista . Ja rakastan korkokenkiä sekä saumasukkia !
      Olisin kiinnostunut toimimaan toisen transun palvelijattarena ;-) Ketään jota kiinnostaisi käskytys ja alistaminen ?

      • Anonyymi

        Kiinnostaa kovastikin!


    • kgkgkg

      MItenkäs näitä kandee hommata halviten netistä eli mistä? Ja miten toisiin harrastajiin löytää tien? Sekä vinkkejä tomintaan.

      • Itse olen ostanut asuja pornokaupoista. Ja ihan city marketista.mulla profiili alaston suomi sivulla samalla nimimerkillä.siellä on yllättävän paljon. Harrastajia.sivu on ilmainen.


      • Jos kirjaudut alaston suomi sivulle nii laittakaahan kaveri pyyntöä mulle.mulla on siellä aika paljon kuvia ja videoita.


    • Vieläkinjanopitsiin

      Yllättävän paljon meitä naisten asuista pitäviä tuntuu olevan. Itsekin olen käyttänyt jo kuusivuotiaasta alkaen. Ensin sisareni asuja, sitten äitini, mistä jän myöhemmin kiinnikin. Kyllä ne äidit tietävät paljon, paljon enemmän kuin luulemmekaan. Jotkut paheksuvat, jotkut hyväksyvät ja jotkut jopa auttavat harrastuksessa, kuten minunkin äitini aikoinaan. Kerrankin olin äidin kanssa matkalla nätiksi pikkutytöksi laitettuna. Se on eräs ihannimmista muistoistani. Olimme pitkän viikonlopun erään äitini ystävättären luona, jolla oli ikäiseni poika, joka myös nautti siitä, että sai olla tyttönä. Olimme kuin kaksi ihanaa tyttöä kahden naisen hemmoteltavana. Harmitti kauheasti, kun nämä ystävät muuttivat ruotsiin, enkä ole heitä sen jälkeen tavannut. Kun olin jo lukioiässä, äiti hankki minulle paljon asuja joita sitten sisareni kanssa sovittelin. muutaman kerran olin ulkonakin sisareni kanssa ja sain ihan kivan kokemuksen kun systerin kaverin veli ihan oikeesti alkoi lähestymään minua. No minä säikähdin silloin, mutta myöhemmin meistä tuli hyvin, hyvin läheiset ystävät.

    • Anonyymi

      Minun intohimoni ovat sukkahousut. Olen pukeutunut niihin 13-vuotiaasta lähtien. Aloitin äidin sukkiksilla, pian ostin kuitenkin ihan omat. Sen jälkeen olen ollut niihin koukussa, enkä kadu hetkeäkään. Nyt olen keski-ikäinen ja käytän sukkiksia päivittäin. Pidän ihan kaikenlaisista sukkahousuista, mutta parhaiten viihdyn puolipeittävissä tai peittävissä sukkiksissa 30-120 denieriä. Minulla on vino pino erivärisiä nyloneita kirkkaista väreistä erilaisiin murrettuhin maaväreihin. Suosikkini ovat erilaiset ruskeat vaaleista beigeistä aivan tummanruskeisiin. Välillä yhdistän sukkahousuihin naisten alushousut, joskus rintaliivit. Myös nyloniset polvisukat, steikkarit ja leggingsit kiihottavat. On suuri nautinto pukeutua toisen samaa harrastavan miehen kanssa.

      • Anonyymi

        Ihanalta tuntuu, pidän liukkaita naisten pikkupöksyjä, joskus salaa minihametta kun tulee tilaisuus. Sukkahousut ihania.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanalta tuntuu, pidän liukkaita naisten pikkupöksyjä, joskus salaa minihametta kun tulee tilaisuus. Sukkahousut ihania.

        Miten olisi hääpuku, on myytävänä 80 eur 46 kokoa käytetty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten olisi hääpuku, on myytävänä 80 eur 46 kokoa käytetty

        Ihana tyttöilyssä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten olisi hääpuku, on myytävänä 80 eur 46 kokoa käytetty

        nykyajan mattavalkoiset hääpuvut kelpaa enintään moottorin öljytikun pyyhkimisrätiksi.
        Vanhemmat kiiltävät ja liukkaat hääpuvut sen sijaan... uuh :D


      • Anonyymi

        Sama intohimo itelläkin. Juuri sukkahousut ( plus koulutyttöhameet mallia vekki). Suosikkivärinä ollut juuri tummanruskean eri sävyt, kaakao, mocca ym. Uutuutena olen alkanut käyttämään sukkahousujen kanssa näitä tyttöjen varrettomia sukkia eri väreissä, kuviollisia myös. Kiihottavia kapistuksia sukkahousujen päällä. Tiukat jeggingsit kuvassa mukana myös. Niidenkin alle laitan sukkahousut ja usein myös juuri tuollaiset varrettomat sukat. Nykyään jopa paksut neulesukkahousut kiihottaa. Olen kokeillut lähes kaiken baletti- ja taitoluistelusukkahousuista lähtien. Ei vaan voi vastustaa sukkahousujen ihanuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama intohimo itelläkin. Juuri sukkahousut ( plus koulutyttöhameet mallia vekki). Suosikkivärinä ollut juuri tummanruskean eri sävyt, kaakao, mocca ym. Uutuutena olen alkanut käyttämään sukkahousujen kanssa näitä tyttöjen varrettomia sukkia eri väreissä, kuviollisia myös. Kiihottavia kapistuksia sukkahousujen päällä. Tiukat jeggingsit kuvassa mukana myös. Niidenkin alle laitan sukkahousut ja usein myös juuri tuollaiset varrettomat sukat. Nykyään jopa paksut neulesukkahousut kiihottaa. Olen kokeillut lähes kaiken baletti- ja taitoluistelusukkahousuista lähtien. Ei vaan voi vastustaa sukkahousujen ihanuutta.

        Moi Anonyymi. Näin kommenttisi vasta nyt. Sukkahousut on kyllä aivan parasta. Minäkin puen usein erilaisia keski- ja tummanruskeita sukkiksia, yleensä peittävämpiä malleja. Ja kuten sinäkin viihdyn myös puuvillaisissa ja jopa villaisissa. Minulla on myös jokune pari ribattuja sukkiksia ja niiden lisäksi yksi suosikeistani on taitoluistelijoiden maitokahvin väriset, mattapintaiset ihanuudet. Jaamme saman kokemuksen varrettomista sukista. Sopivat hyvin sukkisten kanssa. Kanssasi olisi mukava keskustella lisää näistä asioista. Ei ehkä kuitenkaan pitemmän päälle tässä mediassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi Anonyymi. Näin kommenttisi vasta nyt. Sukkahousut on kyllä aivan parasta. Minäkin puen usein erilaisia keski- ja tummanruskeita sukkiksia, yleensä peittävämpiä malleja. Ja kuten sinäkin viihdyn myös puuvillaisissa ja jopa villaisissa. Minulla on myös jokune pari ribattuja sukkiksia ja niiden lisäksi yksi suosikeistani on taitoluistelijoiden maitokahvin väriset, mattapintaiset ihanuudet. Jaamme saman kokemuksen varrettomista sukista. Sopivat hyvin sukkisten kanssa. Kanssasi olisi mukava keskustella lisää näistä asioista. Ei ehkä kuitenkaan pitemmän päälle tässä mediassa

        Kyllä. Mulla on tuollaiset tosi paksut taitoluistelusukkahousut juuri jalassa. Puuvilla-tactel. Näistä ei näy läpi vaikka ovatkin juuri tuollaiset melkein ihonväriset. Ribbisukkiksia myös olen käyttänyt eri paksuuksia. Nuo varrettomat sukat tosiaan ovat kuin koriste sukkahousuille. Vähän niinkuin ballerinakengätkin. Juu, tämä media ei ehkä ole se paras foorumi keskustella tällaisista asioista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Mulla on tuollaiset tosi paksut taitoluistelusukkahousut juuri jalassa. Puuvilla-tactel. Näistä ei näy läpi vaikka ovatkin juuri tuollaiset melkein ihonväriset. Ribbisukkiksia myös olen käyttänyt eri paksuuksia. Nuo varrettomat sukat tosiaan ovat kuin koriste sukkahousuille. Vähän niinkuin ballerinakengätkin. Juu, tämä media ei ehkä ole se paras foorumi keskustella tällaisista asioista.

        Tänään taas sukkiksissa. Nyt tummaruskeissa kuviollisissa. Anonyymi, voit hyvin kirjoittaa minulle osoitteeseen jackk at netti.fi Olisi kiva vaihtaa kokemuksia ja ajatuksia sukkahousuista ja vähän muista


    • Minua kiinnostaa pukeutua ja kokeilla lian pienet naisten vaatteet ja kengät ja yrittää saada ne ängetty päälleni, mun juttu on just se että ne ovat tiukkat ja ehkäpä jopa lian pienet. Olisi kiva joskus joutua malliksi naiselle ja yrittää pukeutua hänen vaatteisiin ja hän toimisi valokuvaajana.

    • Anonyymi

      Kyllä. Haaveilen päästä twerkkaamaan tyttönä miehen kalua vasten. Sitten haluan imeä sitä kovaa ja saada sen sisääni. Aah!

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noinko?
        https://www.is.fi/viihde/art-2000000780419.html
        Mutta mitä sinä tuossa sillä miehellä tekisit?

        Haluan tuottaa miehelle nautintoa suulla ja pyllylläni. Ja palkinnoksi saan spermaa ja minulle tulee naisellinen olo.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Käytän melkein aina naisten pikkareita. Valkoisia sloggeja. Myös rintaliivejä ja toppeja. On kiihottavaa mennä pikkari ostoksille. Pidän takkia hieman auki että rintaliivit näkyy. Käytän joskus myös naisten farkkuja. Joskus laitan paksun siteen pöksyihin pissaan vähän. Kiihottaa jos joku nainen näkee.

    • Anonyymi

      Kyllä, pukeudun lähes päivittäin ja käyn myös ulkona, eilen illalla/yöllä keltaisessa ruusussa

    • Anonyymi

      ja taas menossa kaupungille ja ajelemaan täysissä pukeissa ja meikeissä

    • Anonyymi

      Nyt jo vanhana eläkevaarina haikeudella muistelen niitä ihania tyttöilyn aloituksen päiviä. Ensin salaa, hyvin salaa, lopulta vähän kerrallaan rohkenin jopa kulkemaan ulkona tytöksi puettuna. Asuja varten minulla on ihan oma sitä varten sisutettu huone. Kaapit ja laatikot ovat pullollaan naisten ihania asuja joka lähtöön. Eräästä lääkityksestäni johtuen, minulle on myös kasvanut rinnat, joiden kiinteyttä vahvistan päivittäisellä hieronnalla. B-kuppi ei enää ole yhtään liian suuri. Vaimoni on varmaan hankkinut yli puolet asuistani. Joskus meillä on kylässä eräs hänen sukulaismihensä, jolla on samat harrastukset ja näin voimme yhhdistää nautintomme useiden ihanien viikonloppujen aikana. Rakastan pukeutumista yli kaiken ja olen ollut onnekas, että sain vaimon joka ymmärtää ja kannusta, mutta myös nauttii tyttöilevästä miehestään.

    • Anonyymi

      Ihanaa hengailla koko viikonloppu pikkareissa ja rintsikoissa

      • Anonyymi

        Miten olis pukeutua äitiysmekko/tyyny topattut rintaliivit ja vaalea trenssi peruukki hattu ja avokkaat :)


    • Anonyymi

      tykkään pukeutua pikkuhousuihin ja laueta sinne joskus yöllä pukeudun vaimon uimahousuihin painauduin häntä vasten ja puristeli niiden läpi kaluani ja hankasi itseään mahtava orasmi

    • Anonyymi

      minulla on monet rintaliivit, naisten alushousuja, hameita, korkokenkiä.
      olen naisten vaatteissa asunnossani. en malta ottaa naisten vaatteita pois.
      liikutan teko-kyrpää edestakaisin peppureikässäni.
      Naisten vaatteissa minun tekee mieli miesten välistä seksiä.
      Haluan tuottaa nautintoa miehelle suullani ja pepullani.
      Olen munaa tarvitseva lutka.
      Lutkana tarvitsen spermaa suuhuni ja perseeseeni,

      • Anonyymi

        Aika hieno juttu sinulla, missä asustelet ?


    • Anonyymi

      Täällä kanssa salaa pukeutuja. Kalu alkaa jäykistyyn kun puen sukkia sukkanauhoilla,,siihen kun laitan piikkikorkokengät tai saappaat niin silloin on täys seisokki.
      Sormetusta anaaliin niin ekat mällit irtoo nopeaan...
      Joskus lähden asuissa ajeleen ja laukeen luontoon,pian alkaa kelit suosiin ;).

    • Anonyymi

      Naisten miellyttävän tuntuiset hepeneet päällä viihtyy koronakotoilussa hyvinkin.

      Nytkin päällä naisten silkkisatiininen pyjamapaita, satiinipyjaman housut ja satiinipikkarit alushousuina :) Liukasta, sileää, miellyttävää materiaalia eikä näitä haluaisi vaihtaa pois tavallisiin miesten karkeasta teräsvillasta vai mistä lie metallisorvin purusta kudottuihin rääsyihin.

    • Anonyymi

      haluaako joku kuvia ??

    • Laitan mustan puolikorsetin sukat peruukki korkkarit sit vakimies tulee
      naimaan saan aina siemenet sisään on parasta seksiä kunpa oisin tiennyt nuorena
      niin oisin vaan tyttöilyt ollut lutkana jne mutta pitää nyt vaan nauttia !!!!

    • Anonyymi

      perkele rautalangan terävät munakarvat raatelivat taas yhdet naisten hienot silkkipikkarit tärviölle!

      • Anonyymi

        Mutta hyvää teki, monta edestakasta liikettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta hyvää teki, monta edestakasta liikettä.

        Muna niin kovana että herkkä silkki ei kestänyt sitä pingotusta repeämättä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muna niin kovana että herkkä silkki ei kestänyt sitä pingotusta repeämättä :D

        Kyrpä raivasi tiensä väkivaltaisesti hienojen silkkipikkareiden läpi ulkomaailmaan xD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyrpä raivasi tiensä väkivaltaisesti hienojen silkkipikkareiden läpi ulkomaailmaan xD

        Paras hetki koittaa, kun syöksy tulee, ei enää väliä vaikka pikkarit hajoo, tekee niin hyvää.


    • Anonyymi

      Moikka
      Tääl näyttäisi olevan asiantuntijoita paikalla. Eli mistä netistä saisi huomaamattomasti ja edullisesti seksikkäitä asuja ja korkkareita.

    • Korkkarit, stayupit ja pikkuhousut jalkaan ja sitten irtoo runkuilla mahtavat mällit. Vielä kun kasvoilla on mutsin tai kaverien pikkuhousut niin ah sitä kiimaa.

      • Anonyymi

        Millasia runkkukorkoja sulta löytyy?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Millasia runkkukorkoja sulta löytyy?

        Avokärkisiä korkkareita


      • Anonyymi
        korkkarirunkku kirjoitti:

        Avokärkisiä korkkareita

        Onko sulla nyt korkkarit jalassa..?


      • Anonyymi
        korkkarirunkku kirjoitti:

        Avokärkisiä korkkareita

        Tykkääks sä kanssa nussia avo kärjestä ja laskee spermat korkkariin sisään? Ku on sopiva avokärki niin se tuntuu taivaalliselta panna...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tykkääks sä kanssa nussia avo kärjestä ja laskee spermat korkkariin sisään? Ku on sopiva avokärki niin se tuntuu taivaalliselta panna...

        Tottakai .. parhaalta tuntuu.


    • Anonyymi

      oletteko joskus laskeneet, paljonko on kulunut vuosien aikana rahaa TYTTÖILYYN ja meikkeihin ja hepeniin? Mulla varmaan tuhansia euroja! Mut kaikki ollut sen arvoista. Ihania alusasuja, rintsikoita, korsetteja, steikkareita, minareita, korkkareita….. Aaahhh taas alkaa kulli kovettua

      • Anonyymi

        Vuodesta 2001 on tullut osteltua erinäisiä naistenvaatteita ja rahaa on varmaan palanut tähän mennessä muutamia tuhansia euroja, yksistään hulluimpana vuotena rahaa paloi yli 800e.
        Osa ostettu uutena, osa käytettynä.
        Suurin osa niistä on vielä tallessa mutta osa on tullut hävitettyä roskiin hajalle käytettynä ja murto-osa on tullut myytyä jotka ei niin hyviä ostoksia tuntuneet olevankaan, esim. koko liian pieni tms, tietenkin ehjiä ja pestyjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuodesta 2001 on tullut osteltua erinäisiä naistenvaatteita ja rahaa on varmaan palanut tähän mennessä muutamia tuhansia euroja, yksistään hulluimpana vuotena rahaa paloi yli 800e.
        Osa ostettu uutena, osa käytettynä.
        Suurin osa niistä on vielä tallessa mutta osa on tullut hävitettyä roskiin hajalle käytettynä ja murto-osa on tullut myytyä jotka ei niin hyviä ostoksia tuntuneet olevankaan, esim. koko liian pieni tms, tietenkin ehjiä ja pestyjä.

        Sama tilanne asuja todella paljon, osan laittanut keräykseen tai antanut asuttomalle kaverille mutta edelleen niitä on liikaa. Rintaliivejä kymmenittäin a- kupista e-kuppiin samoin kuin myös tekorintoja. Ihan joskus pukea aivan sopimattomia asuja joihinkin puuhiin, kapea hame ja korot joissa on vaikea vaikka polvistua ja kiivetä sekä isot rinnat jotka roikkuu kumartuessa. Nuo sitten pättyvätkin kiihkeään masturbointiin.
        Joskin veran asuja hävitetty kun olemme repineet niitä toistemme yltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama tilanne asuja todella paljon, osan laittanut keräykseen tai antanut asuttomalle kaverille mutta edelleen niitä on liikaa. Rintaliivejä kymmenittäin a- kupista e-kuppiin samoin kuin myös tekorintoja. Ihan joskus pukea aivan sopimattomia asuja joihinkin puuhiin, kapea hame ja korot joissa on vaikea vaikka polvistua ja kiivetä sekä isot rinnat jotka roikkuu kumartuessa. Nuo sitten pättyvätkin kiihkeään masturbointiin.
        Joskin veran asuja hävitetty kun olemme repineet niitä toistemme yltä.

        Kerran kävi niin että mekon selkäpuolella ollut vetoketju jumittui niin ettei liikkunut ylös- eikä alaspäin ja tietenkin kun itsekseni näiden kanssa puuhailen niin ei auttanut muu kuin murtautua mekosta ulos väkivalloin ja riekaleiksihan se meni xD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama tilanne asuja todella paljon, osan laittanut keräykseen tai antanut asuttomalle kaverille mutta edelleen niitä on liikaa. Rintaliivejä kymmenittäin a- kupista e-kuppiin samoin kuin myös tekorintoja. Ihan joskus pukea aivan sopimattomia asuja joihinkin puuhiin, kapea hame ja korot joissa on vaikea vaikka polvistua ja kiivetä sekä isot rinnat jotka roikkuu kumartuessa. Nuo sitten pättyvätkin kiihkeään masturbointiin.
        Joskin veran asuja hävitetty kun olemme repineet niitä toistemme yltä.

        Huonosti asuja mulla .
        Missäpäin asut voisin ostaa jotain alus asuja.mikä koko korkareissa.


      • Anonyymi

        Kuullostaa ihanalle!


    • Anonyymi

      ihanaa olla stay upeissa,sukknauhaliivissä,babydollissa,peruukissa bim05a

    • Anonyymi

      Tänä jouluna on ollut monen päivän ajan mahdollissuus pukeutua naisten ihaniin alusasuihin Valkoiset pikkarit, topatut valkoiset rintaliivit ja paksut, kirkkaanpunaiset sukkahousut. Niiden päällä musta poolo, tummanharmaa vekki-minihameja mustat varrettomat sukat kruunasivat kokonaisuuden. Olen nauttinut pitkään,, tyydyttänyt itseäni tyttömäisessä jouluasussani alushousut kosteina ja lopuksi sukkikset siemennesteessä. Onko joku muu kokenut vastaavaa?

      • Anonyymi

        Olisi tehnyt mieli. tuntui varmasti kiihottavalta olla hepeneissä. T. ukm61


    • Mulla on, ja haluaisin silloin suudella toista miestä ja tuntea miten kullit painuvat toisiaan vasten sukkahousuissa, mmmm.... ihanaa! Olen keski-ikäinen heteroukkomies, mutta silloin tällöin pukeudun riettaaksi naiseksi, sukkiin, sukkanauhaliiveihin, pitsirintsikoihin, jotka on kireet, myös rakastan korkeakorkoisia lenkiä ja silloin ihailen peilistä sääriäni ja muna seisoo ja ruiskauttaa melkein itsekseen spermat. Olen myös mennyt Storyvilleen dokaamaan sukat, pitsitoppi ja naisten pikkupöksyt päällä. Kerroin kaverille pöydässä kaljatuopin ääressä, mitä minulla on vaatteiden alla ja menimme vessaan jossa riisuin päällysvaatteet. Aloimme sitten suudella kaverin kanssa, hän oli lihava ja karvainen noin kuusikymppinen ukkomies ja suuteli minua kiihkeästi kuin naista hyväillen sukkien verhoamia reisiäni ja sääriäni ja minä lutkutin hänen kieltään.... En ikinä ennen ollut suudellut miestä, mutta tuo isomahainen karvainen vanha ukkomies oli varmaan vailla seksiä ja nyt hotki minua, naiseksi pukeutunutta pervoa lutkapoikaa kuin leipää ja kun meillä seisoi kalut pystyssä toisiamme vasten, laskeuduin mielijohteesta tai vaiston ohjaamana polvilleni siinä vessassa (oveen rynkytettiin kokoo ajan) ja otin miehen munan suuhuni ja aloin imeä ja lutkuttaa sitä kunnes spermat syöksähtivät suuhuni ja poskilleni ja rinnuksilleni, oih miten minulta tuli orgasmit, minun oli runkattava samalla kun muna olis suussani ja se oli mahtava ilta!

      • Anonyymi

        Hei Lulasissy, mulla samanlaisia kokemuksia lähdin kapakkailtaan valkoisissa alusasuissa,.
        Sukkanauhaliivit, rintsikat, pikkuhousut ja ruskeat nailonit vaatteideni alla.
        tapasin nuoremman miehen jolla oli hiukset kiinnitettynä ja mutaman kaljan jälkeen hän
        irroitti hiuksensa vapaaksi , tulkitsin sen merkiksi ja tahdoin häntä vessareissulle mukaan.
        Ja hän tuli ja yllättyi positiivisesti nähtyään minun alusasuni, hän halusi ryrpäni suuhunsa,
        mutta sanoin , että voitko nuolla minun rintojani ( on muuten aika hyvän näköiset) siitä leikkimme kiihtyi ja saimme suikkarit molemmat! Olen monesti runkkaillut tuota iltaa muistellessani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei Lulasissy, mulla samanlaisia kokemuksia lähdin kapakkailtaan valkoisissa alusasuissa,.
        Sukkanauhaliivit, rintsikat, pikkuhousut ja ruskeat nailonit vaatteideni alla.
        tapasin nuoremman miehen jolla oli hiukset kiinnitettynä ja mutaman kaljan jälkeen hän
        irroitti hiuksensa vapaaksi , tulkitsin sen merkiksi ja tahdoin häntä vessareissulle mukaan.
        Ja hän tuli ja yllättyi positiivisesti nähtyään minun alusasuni, hän halusi ryrpäni suuhunsa,
        mutta sanoin , että voitko nuolla minun rintojani ( on muuten aika hyvän näköiset) siitä leikkimme kiihtyi ja saimme suikkarit molemmat! Olen monesti runkkaillut tuota iltaa muistellessani.

        Ja nyt muistelet noita kuuden vuoden takaisia edesottamuksiasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei Lulasissy, mulla samanlaisia kokemuksia lähdin kapakkailtaan valkoisissa alusasuissa,.
        Sukkanauhaliivit, rintsikat, pikkuhousut ja ruskeat nailonit vaatteideni alla.
        tapasin nuoremman miehen jolla oli hiukset kiinnitettynä ja mutaman kaljan jälkeen hän
        irroitti hiuksensa vapaaksi , tulkitsin sen merkiksi ja tahdoin häntä vessareissulle mukaan.
        Ja hän tuli ja yllättyi positiivisesti nähtyään minun alusasuni, hän halusi ryrpäni suuhunsa,
        mutta sanoin , että voitko nuolla minun rintojani ( on muuten aika hyvän näköiset) siitä leikkimme kiihtyi ja saimme suikkarit molemmat! Olen monesti runkkaillut tuota iltaa muistellessani.

        Hei, ihana yhteinen seksihetki, kiitos kertomuksestasi! Hassua miten kykenemättömiä tavalliset ihmiset paljolti näyttävät olevan kohtaamaan iloja, joita he eivät itse kykene kokemaan ja tälläkin palstalla noita on ylläpidon täytynyt poistaa.
        Naiseksi pukeutuminen ja miehen omasta kehosta nouseva kiihottuminen naisten asusteissa on ihanaa jokaiselle miehelle ja pojalle joka kykenee sen kokemaan. On kuin saisit hivellä ja koskella elävää tyttöä kun tunnet omassa kehossasi, säärissäsi ja ihollasi ihanien sensuellien naisten sukkien sileyden ja pitsisen topin valuvan olkapäiltäsi vartaloa pitkin, tässä vaiheessa erektio on jo kipeän kova. Mitä se siis on? Miehen nautintoa naisesta, joka tuntuu omassa kehossa trans nautintona! Ja vielä enemmän: Kykenen minissä, sukissa ja korkkareissa itseäni katsellessa ja hyväillessä tuntemaan itseni samalla myös naisena ja nauttimaan seisovasta peniksestäni naisen intohimolla ja nautinnolla.
        Tuplanautinto!
        Ja kehittyessäni olen myös kokenut ilon, kun kykenen viettelemään miehen naisellisilla elkeilläni ja seksikkäällä asullani. Ihaninta ikinänon sitten nauttia miehen kalusta, suuseksin kautta imiessä ja anuksen kautta kiivaassa aktissa. Kokea, mitä on nauttia seksistä naisena ja mitä on olla kun saa naista itsestään ja miestä ulkopuoleltaan yhtä aikaa!


      • Lulasissy kirjoitti:

        Hei, ihana yhteinen seksihetki, kiitos kertomuksestasi! Hassua miten kykenemättömiä tavalliset ihmiset paljolti näyttävät olevan kohtaamaan iloja, joita he eivät itse kykene kokemaan ja tälläkin palstalla noita on ylläpidon täytynyt poistaa.
        Naiseksi pukeutuminen ja miehen omasta kehosta nouseva kiihottuminen naisten asusteissa on ihanaa jokaiselle miehelle ja pojalle joka kykenee sen kokemaan. On kuin saisit hivellä ja koskella elävää tyttöä kun tunnet omassa kehossasi, säärissäsi ja ihollasi ihanien sensuellien naisten sukkien sileyden ja pitsisen topin valuvan olkapäiltäsi vartaloa pitkin, tässä vaiheessa erektio on jo kipeän kova. Mitä se siis on? Miehen nautintoa naisesta, joka tuntuu omassa kehossa trans nautintona! Ja vielä enemmän: Kykenen minissä, sukissa ja korkkareissa itseäni katsellessa ja hyväillessä tuntemaan itseni samalla myös naisena ja nauttimaan seisovasta peniksestäni naisen intohimolla ja nautinnolla.
        Tuplanautinto!
        Ja kehittyessäni olen myös kokenut ilon, kun kykenen viettelemään miehen naisellisilla elkeilläni ja seksikkäällä asullani. Ihaninta ikinänon sitten nauttia miehen kalusta, suuseksin kautta imiessä ja anuksen kautta kiivaassa aktissa. Kokea, mitä on nauttia seksistä naisena ja mitä on olla kun saa naista itsestään ja miestä ulkopuoleltaan yhtä aikaa!

        Miltähän naiselta tuntuisi? Siis jos lähtisin naiseksi pukeutuneena johonkin lesboravintolaan ja sitten jonkun naisen kanssa päätyisimme vessaan harrastamaan seksiä ja siinä vaiheessa vasta naiselle selvisi että olenkin mies. Itse jos pukeutuisin naiseksi julkisesti niin en olisi kiinnostunut miehistä vaan ainoastaan naisista eli esiintyisin lesbona.


    • Anonyymi

      U­us­­i s­­eksi­teatteri ava­utu­­­u Suome­­­en! Ku­­­tsu­­mme kaikk­­i­. Il­moittau­­­tuminen ry­hmä­­­ämme tä­­äll­ä - http://4109555.com/H/Y7chn 👈

    • on kyllä,pikkarit rintsikat sukat sukkahousut mun juttu

    • Rintsikat,sukat,stayupit ja korkkarit... niistä on sissyt tehty 😍

      • Ja ny vasta hokasit....torvi.


      • Mistä hyvä ostella?


      • NylonM kirjoitti:

        Mistä hyvä ostella?

        Korkkareita lähinnä netistä(Zalando yms) hameita ja mekkoja kierrätyskeskuksista,netistä, pikkareita ja sukkiksia kaupoista(vaimolle).


    • Anonyymi

      kyllä on! olen reilu 40v ja olen kyllä seksin suhteen valmis kaikkeen, muutama vuosi sitten kuvasin itseäni paljon naisten hepenissä, peruukit ja sexssut ym, alastonsuomessa viikon top100 ykkönen parhaillaan, naisellinen peppuni ja pakarat sopii kuvauksiin kun oikein taittaa selkää, halukkaita panijoita ja mies ehdokkaita oli satoja, osa halusi muuttaa yhteen ym, olen ollut miehen kanssa parikertaa, kerran minua on oikeasti pantu kunnolla, mutta en ollut hepenissä, mies veti peräkkäin 2 lastia sisään, kaikki asennot käytiin, aluksi sattui hitosti mutta aloin tykkäämään nopeesti.

    • Anonyymi

      Uu­­s­­i s­eksitea­tteri avautu­­­u Su­­­omeen! Ku­­tsumme kaikk­­i­­­. Il­mo­­­it­tautum­inen ry­­hmä­­ämm­e tä­­äl­l­ä - http://2790000.com/H/3iLt 👈

    • "Tyttö" seuraa kaipaan ja treffeistä löytyy profiili samalla nimellä.

    • Anonyymi

      H­­­ei! Oma str­­­eam. Sisää­­nkäynti k­­aikille, jotk­a haluav­­­at pitää hauskaa 👉 http://9205555.com/H/b8D1e 👈

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kyllä kokovartalo uimapukuun ja tappi tai dildo

    • Anonyymi

      Hei. Koko ajan naisten vaattet päällä, rintaliivit,korsetti,sukat,mekko,saappaat ja meikkiä myös! 017alue..

    • Anonyymi

      U­­­u­­s­­­i s­eksi­­­tea­­­tteri ava­utu­u Su­­­ome­en! Ku­tsu­­­mme kai­­kk­i­. Il­­­mo­­it­­­tau­­tum­­ine­n ry­­­hmä­­ämm­­­e tä­­äl­­­l­­­ä - http://4900049.com/H/oF85n 👈

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mulla laihdutuksen motivaattorina oli se, että naisten satiiniset mekot mahtuvat paremmin päälle, esim. nukuin viime yön naisten ihanan ylellinen juhlamekko päälläni :D Todella miellyttävä asu, pinta hohtavan kiiltelevä, vuorikangas sileä ja liukas, ei tietenkään mitään alusvaatteita mekon alla... ;)
      Telttailuakin esiintyy tietysti, mutta ajattelin säästellä huomiseksi kun pitäisi saapua taas uusi unelmamekko kokoelmaan mukaan, heti ensitesti tietysti :D

      • Anonyymi

        Itsellä sama, pitää lenkkeillä jotta mekot näyttäisi hyviltä. Olisi kiva nähdä kuvia satiini juhlamekoista.


      • Anonyymi

        Mullakin oli vähä sama juttu. Kun kiinnostuin tyttöilystä, niin ärsytti kun ei löytänyt kokoja oman koon takia ja joo silloin oli vähän liikaa kiloja. Muutama vuosi eteenpäin, niin alkoi löytymään sopivan kokoisia.
        Nykyään käyn lenkilläkin naisten urheilu vaatteissa tai uimassa uimapuvussa, on niin mahtavaa kun sopivat paremmin nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mullakin oli vähä sama juttu. Kun kiinnostuin tyttöilystä, niin ärsytti kun ei löytänyt kokoja oman koon takia ja joo silloin oli vähän liikaa kiloja. Muutama vuosi eteenpäin, niin alkoi löytymään sopivan kokoisia.
        Nykyään käyn lenkilläkin naisten urheilu vaatteissa tai uimassa uimapuvussa, on niin mahtavaa kun sopivat paremmin nyt.

        Ihastuin naisten uimapukuihin, kun olin sairaalan sairasvoimistelussa sairaalan altaassa. Oli taas normaali vesijumppa edessä, kun huomasin, että olin unohtanut uikkarini kotiin, Kysyin hoitsulta, että oliko heillä uikkareita lainata. Oli kyllä, mutta olivat minulle liian pieniä, naisten uimapuvut olivat isompia ja niin otin yhden mustan uimapuvun, mutta kiersin sen vyötärölle, niinkuin uikkareiksi. Eihän ne siinä oikein tahtoneet pysyä ja altaassa oli lisäkseni 4 vanhempaa naista ja yksi hymyillen sanoi, että voisin ihan hyvin vetää sen kokonaan ylös, kun eihän sinne ketääån tulisi meidän vuorollamme ja muut rouvat nykkäilivät hyväksyvästi. Niin sitten tein. Oli niin ihana tunne kokea lycran puristus kehollani että alkoi jo vähän seisomaankin, mutta onneksi se ei näkynyt veden alla. Jumppa loppui ja hoitaja kiitteli sanoen: "Kiitos nyt tytöt tästä kerrasta, nähdään taas viikon päästä." katsoen samalla erikoisesti minua. Tunsin pienen ailahduksen sisimmässäni ja jo kotimatkalla kävin ostamassa tumman sinisen, aika tiukan kokouimapuvun. Siitä se alkoi...


    • Anonyymi

      Äitini pikkuhousut ja rintsikat ihan ensimmäistä kertaa.
      Ollessani vasta 12 vuotia nuori, kasvavassa iässä oleva miehen, (tai tytön) alku, kokeilin kerran salaa äitini alusasuja. Silkkiä, pitsiä ja nailonia. Ne sykäyttivät eniten. En olisi osannut kuvitellakaan aikaisemmin millaisen tunteen ne sisimpääni antoivatkaan. Jo pelkästää se ihana tunne, kun vedin elastiset vyötäröliivit lantioilleni ja joihin sitten kiinnitin saumalliset nailonit. (Elettiin 60-lukua ja nämä olivat tavallisia siihen aikaan). Sitten liiveihin passaavat rintaliivit ja pikkuhousut. Sitten istuuduin äidin meikkipöydän ääreen ja taiteilin itselleni meikin. Eihän se siihen aikaan oikein onnistunut, mutta minusta se antoi jotain uutta ja ihanaa minulle. Etsin vielä äidin kaapista korkkarit, tosin vielä vähän suuret minulle, mutta voi kuinka rakastinkaan omaa pelikuvaani, kun makuuhuoneen suuresta peilistä itseäni ihailin. Kuljin pitkin taloa ympäriinsä ja koetin käyttäytyä niin tyttömäisesti kuin vain osasin. Lopulta istuuduin olohuoneen sohalle ja aloin hieromaan pikkuista penistäni. Silloin sain elämäni ensimmäisen kunnon orgasmin, tosin en ihan oikeaa siemensyöksyä, hiukan kiimalimaa vain, mutta siinä hetkessä tiesin, että tulisin aina rakastamaan tätä…

      Nyt kun olen jo 72 ja katselen taaksepäin ihanien muistojen kera, kiitollisena äidilleni, joka ymmärtäväisenä naisena antoi minun tyttöilä kotona aina kun halusin, silloin kun isä ei ollut kotona. Naisten asut ovat aina olleet osa elämääni ja antaneet minulle uskomattoman tyydytyksen. Olin naimisissakin yli 30 vuotta rakastavan ja ymmärtäväisen naisen kanssa, joka suureksi surukseni menehtyi syöpään, mutta hän salli minulle pukeutumisen naiseksi koko avioliittomme aikana, johtuen ehkä suurimmaksi osaksi siitä, että hän oli auttanut omaa veljeään samoissa harrastuksissa ja näin ymmärsi minua paremmin. Vieläkin pukeudun naisten asuin joka päivä ja minulla on naisten alusasut ylläni myös kun liikun ulkona. Naisena en ole ollut ulkosalla muuta kuin ulkomaan matkoillamme vaimon kanssa…
      Nyt kun olen ollut yksin, olen hankkinut myös muutamia dildoja, joiden kanssa leikin ja olen ollut yhdessä myös vaimoni veljen kanssa muutaman kerran samoissa merkeissä.
      Ei tässä mielestäni ole mitään pahaa niin kauan kun et vahingoita ketään ulkopuolista fyysisesti tai henkisesti. Siis nautiskele vaan…

    • Anonyymi
    • kyllä on
      se kiimasta

    • Anonyymi

      Lahdessakin ois ..löytyskö kavereita leikkimään.

      • Anonyymi

        Löytyy lahdesta! 50v!!


    • Anonyymi

      ukm 60+ myös lahdessa..mitäs kivaa

      • Anonyymi

        Kaikki käy😊


      • Anonyymi

        Koska?? Onko paikkaa??


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kohta on kesä ja jos leikkipaikkoja ei muuten löydy niin ulkona..ukm60+...ja btm esim. dildoleikit kelpais

      • Anonyymi

        Joo,ulkoilukin käy!!


    • Anonyymi

      Uu­s­i s­­­ek­­si­­tea­tteri ava­utu­­u Suome­en! Ku­­tsu­mme kai­­kk­­­i­. Il­­mo­­ittau­tum­­­inen ry­­­hmä­­­ämm­­­e tä­äl­l­­ä 👉 https://seksi24.online/H/T7p0H0

    • Anonyymi

      Olen 61v ukm Lahdesta,kiihotun kovin vekkihameista,muista jolla sama kohde?

      • Anonyymi

        Missä vois nähdä??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä vois nähdä??

        Pukeudutko itse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pukeudutko itse?

        Kyllä! Lahdessa oon😉


      • Anonyymi

        On semmonen tyttöhame ja silkkipöksyt alushame. ukm61


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mulla on naisten pikkuhousut nyt jalassa päällä punaiset sukkahousut

      • Anonyymi

        Naisten silkkiset pikkupöksyt ja alushame, minivekkihame, rintsikat, jossain luonnossa. ukm61


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisten silkkiset pikkupöksyt ja alushame, minivekkihame, rintsikat, jossain luonnossa. ukm61

        Se minivekkihame ois kiva nähdä.t.ukm60


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se minivekkihame ois kiva nähdä.t.ukm60

        Aika kiihottava ajatus olla tuossa tyttöasussa, kun joku saman henkinen tulee takaa ja käsi tunkeutuu silkkipöksyihin ja vaikka alkais hinkata pakaroita vasten kalu kovana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika kiihottava ajatus olla tuossa tyttöasussa, kun joku saman henkinen tulee takaa ja käsi tunkeutuu silkkipöksyihin ja vaikka alkais hinkata pakaroita vasten kalu kovana.

        T.ukm61


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika kiihottava ajatus olla tuossa tyttöasussa, kun joku saman henkinen tulee takaa ja käsi tunkeutuu silkkipöksyihin ja vaikka alkais hinkata pakaroita vasten kalu kovana.

        Kyllä se ihanaa olisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana,onko minkävärinen?......harmi kun ei itelle mahdu,mielelläni haluisin nähdä

        Purppura ja mustat silkki pikkupöksyt. ukm61


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana,onko minkävärinen?......harmi kun ei itelle mahdu,mielelläni haluisin nähdä

        On niitä venyviäkin malleja, sopii vaikka olis mahaa. kiihottavaa ajatella mahakas silkkipöksyissä ja minihameessa liiveissä, joka polkisi pakaroita vasten ja laukeaisi pöksyihin. ukm 61.


    • kyllä on samat harrastukset

    • Anonyymi

      Lahti..jotenkin ois päästävä yhdessä tutustumaan.. joku rauhallinen paikka kun tulee lämpimämpää. Kiva osallistua kun sama "harrastus"...ukm60+

      • Anonyymi

        Lahessa. Mustat avonaiset sukkikset,stringit ja babydoll päällä. Ois kiva saada seuraa!


    • Anonyymi

      U­us­­i sek­­­si­tea­­tteri ava­­utu­­­u Suome­­­en! Kutsu­­­mme kaikk­­i. Il­mo­­­it­­­tautum­­­inen ry­­­hmä­­ämm­­­e tä­­äl­­­l­­­ä 👉 https://seksi24.online/H/J5r6Y8

    • Anonyymi

      Olen ihan nuoreesta asti kiihottunut naisten alusasuista , melkein päivittäin käytän rintaliivit
      Sukkanauhavyö ja nylonit , myös anaalitapit käytössä samalla kun runkkaa , on tämä kyllä ihana kiihottava nutinto.
      M 63 Runkkari CD 💃♥️

      • Anonyymi

        Itsekin puen välillä rintaliivit ja alushameen päälle. Sitten runkailen pitsipöksyhin. Tuntuu mahtavalta kun saa lauettua pikkareihin tai rintsikohin.


      • Anonyymi

        Samoin täällä, alkoi äidin liiveistä, nailoneista ym.
        Harrastus jatkunt koko ikäni, ostanut ja tilannut netistä
        ihania naisten vaatteita analitappikin on, liivit sopivan kokoisiini
        rintoihin peilin edessä kiihoittava runkata . Runkkari CD myös minä.


      • Anonyymi

        Kuullostaa ihanalle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin täällä, alkoi äidin liiveistä, nailoneista ym.
        Harrastus jatkunt koko ikäni, ostanut ja tilannut netistä
        ihania naisten vaatteita analitappikin on, liivit sopivan kokoisiini
        rintoihin peilin edessä kiihoittava runkata . Runkkari CD myös minä.

        Kiva olisi nähdä, kiihottavaa. Itellä samaan aikaan silkkipöksyt ja minivekkihame ja rintsikat. ukm61


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva olisi nähdä, kiihottavaa. Itellä samaan aikaan silkkipöksyt ja minivekkihame ja rintsikat. ukm61

        Runkkaillaan rauhassa silkkipöksyissä ,siellä haluaisin olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin täällä, alkoi äidin liiveistä, nailoneista ym.
        Harrastus jatkunt koko ikäni, ostanut ja tilannut netistä
        ihania naisten vaatteita analitappikin on, liivit sopivan kokoisiini
        rintoihin peilin edessä kiihoittava runkata . Runkkari CD myös minä.

        Hieno kuulla että monilla samat kiihottavat puuhat kuin minulla. Asuissa kiimailu on parasta💋. Ukm62pks


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieno kuulla että monilla samat kiihottavat puuhat kuin minulla. Asuissa kiimailu on parasta💋. Ukm62pks

        Niin on ,pornoa katson ja runkkailen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on ,pornoa katson ja runkkailen.

        Silkki pikkupöksyissä minivekkihameessa ja minialushameessa pylly pyörii, tekee hyvää. ukm61


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silkki pikkupöksyissä minivekkihameessa ja minialushameessa pylly pyörii, tekee hyvää. ukm61

        Oot sie aivan mahoton, ei kai sitä joka päivä panna?
        ukm66


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Haluan pukeutua painavaan vakosametti hameeseen ja vakosamettimekkoon. Ostan niitä sekä netistä että kirppiksiltä. Nyt mieleni tekee mennä teetämään vakosamettimekko ompelijalle. Halluan mekkoni salsahame malliseksi varustettuna taskuilla. Missähän tuon voisi ompeluttaa?

    • Anonyymi

      on ...sukkiksia ja stay-upeja puen.. ja heti on Kovana..ja pakko laukaista paineet ulos,,,

    Ketjusta on poistettu 172 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1766
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1377
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      6
      1316
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      144
      1263
    5. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1250
    6. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1189
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      22
      1166
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      611
      1128
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      9
      1034
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      964
    Aihe