Miksiköhän jotkut bussikuskit luulevat että matkustajat sotkevat/rikkovat bussia heti jos jotain ääntä kuulu. Esim. Tänään kun olin pitkän matkan bussissa niin joku tyttö otti laukustaan jotain tavaraa ja samalla siitä kuului rapiinaa. varmaan joku tyhjä limsapullo piti sitä ääntä. Niin kuski huusi heti sinne taakse että "kuka siellä suunnittelee penkkien rikkomista". Vähän erikoista oli että heti syytetään jos vähänkin joku rapisee tai paukkuu.
harhaluuloiset kuljettajat
tänäpäinä
4
51
Vastaukset
- kulperi
varmaan siksi että ilkivaltaa tapahtuu mahdottoman paljon busseissa
- Turpaanjakovaa
Outo oli kuski kun tyytyi vaan huutamaan. Itse olisin mennyt ja ladannut turpaan tätä rapistelijaa saman tien. Kuitenkin sillä oli mielessä rikkoa autoa.
- Kulj
No, ainakin Espoossa on sellaisia matkustajia, joihin ei voi luottaa.
- asiat.kuntoon
Kai teit valituksen bussiyhtiöön ja HSL lään kuljettajan käytöksestä? ei ole hyväksyttävää nimittäin ja jos näitä alkaa tulla enemmän niin saadaan kyseinen kuljettaja ulos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2364016Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232317Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411481
- 77939
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127937Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37930Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62770