Vittuako se meille muille kuuluu onko kunnan rahat tiukilla .auraamiset on hoidettava säännöllisesti lain mukaan.
hoitakaa kävelytietkin lumesta
5
104
Vastaukset
- Penttijuhani
Eräänkin kadun lumet aurataan aina suojatien kohdalle, jolloin kadun joutuu ylittämään mistä pääsee.
- talvitulos
no voi voi, kastuuko kengät?
- Penttijuhani
Mietin mitä voi tapahtua, jos pienet koululaiset pujahtavat mistä tahansa autojen välistä tietä ylittämään, kun suojatie on tukittu. He eivät näy sieltä.
Siksi erityisesti ei pitäisi lumia aurata suojatien eteen. - mantsälänkeisari
sanon tähän vain ETTÄ lapio käteen ihmiset. Mun mielestä vaikka koululaiset voisivat koulumatkalla ottaa lapion mukaan ja vähän lapioida sitä lunta !?? oisko ideaa
- UDGSU
Haista uuno paska mikset liiku autolla niin kuin muutkin kunnon ihmiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723136
- 922895
- 512135
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201595Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61359- 151359
- 191314
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131311Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141287Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241242