Unelmakämpän kamalin kotka?

Don Osmond

Minun mielestäni se on ehdottomasti Suvi.

15

5704

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totuus

      tietysti Katja. Case closed.

    • teresa

      Heidille...

    • Haba

      Antti on Unelmakämpän kauhein kotka. Valittaa koko ajan joka asiasta.

      • Don Juan

        Jos maailmassa olis vain yks nainen ja se olis Katja, miehet kuolisivat! Se on järkyttävä!


    • Himmeli

      Olen tainnut ymmärtää väärin koko Unelmakämppä-ohjelman. Olen nimittäin koko ajan luullut, että niitä asuntoja arvostellaan ja tekijät ovat sivuseikka.

      • Tatti

        ...mutta kieltämättä käy vähän sääliksi sitä katjan miestä:D Se on niiiiiin tossukan alla kun vaan voi olla. Nauratti kun siinä yhdessä jaksossa keskustelitiin ystävistä(jakso, jossa pareja auttamaan saapui pari tuttua)ja katjan mies siinä jutteli rauhallisesti kameralle jotain tyyliin " Ei meillä oikeestaan oo mitään kavereita, keskenään me aina ollaan..." Kannattais varmaan käydä välillä jonkun miesporukan kanssa tuulettumassa kun käyttäytyminen ja puhetyyli alkaa muistuttamaan 1950-luvun kotirouvaa.


    • sepä se

      Heka on kamalin kotka vaikka on akkoja ja homoparikin mukana! Mutta kyl on kiva sarja seurata, paljonkohan saavat kämpistä sitten hintaa?

    • Marru82

      Mä en tykkää ollenkaa Katjasta ja Heidistä...ne on jotenki...YNH!!!

      • Konsta Aapeli

        on Katja. Siinä varsinainen kotka, Heidi on enemmän riikinkukon oloinen ja Suvi taas muistuttaa pientä varpusta.


      • Block
        Konsta Aapeli kirjoitti:

        on Katja. Siinä varsinainen kotka, Heidi on enemmän riikinkukon oloinen ja Suvi taas muistuttaa pientä varpusta.

        Heidi on kotka, Suvi on orava mutta menossa kotkan suuntaan, Katja on lehmä, Antti on marakatti.


      • åpå
        Block kirjoitti:

        Heidi on kotka, Suvi on orava mutta menossa kotkan suuntaan, Katja on lehmä, Antti on marakatti.

        ...että Antti on eukko. Hän on mies.


    • hutikka

      katja on kotka!

    • Kille

      Mikäs kotka itse sitten mahdat olla? Kondoorikotka vai?

      Ihminen ei kyllä paljon arvostusta/kunnioitusta näillä palstoilla saa.

    • Heka

      Määräili liikaa !

    • haistakaa te haukkujat paska

      mielestäni heidi oli todella kaunis nainen! rotunainen, eikä mikään kotka todellakaan. hän oli niistä naisista selkeästi kaunein, vaikkei enää mikään tyttönen ollutkaan. hyvä esimerkki siitä että vanhempanakin voi olla kaunis ja lyödä laudalta monet nuoremmat!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4603
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1443
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe