Perussuomalaisten Hämeentien vaalitoimistolleen tilaama graffiti on töhritty.
http://www.metro.fi/uutiset/a1387809535304?ref=tf_iokisboksi&utm_campaign=tf-metro&utm_source=iltasanomat.fi&utm_medium=tf-desktop
Persujen graffiti töhrittiin heti
12
<50
Vastaukset
- teemu_terävä
Nyt voisi laittaa sen islam aiheisen graffitikilpailun siihen toimiston ikkunaan. Vaihtuva teos, nähkääs. :D
- 3Timo
Pitäskö mun ny lähtee vetää monikulttuurisesti jotain ton sotkunvärisiä vastaantulijoita kirveellä päähän ku tää nyt loukkaa syvästi mun uskontoa!?!
- realismi
persujen graffiti osoitti että osui ja upposi onko seuraava vaihe aseellinen vai puuttuuko poliisi asiaan ajoissa?
- Hyväätyötä
Nämä Vandaalit ja Anarkistit ovat erittäin tehokkaita viemään viimeisetkin Äänestäjät Vasemmistoliitolta.
itse jätin Vasemmistoliiton äänestämisen jo vuosia sitten. "Työväenpuolue" ei oikein enää iske. - urpojen
Noi töhrijät on ihan pentuja, näkyy ikkunasta kun kulmilla vilisee noita jengejä.
Tekevät ilkivaltaa muihinkin liikkeisiin ja rappukäytäviin. - Onkohan_Arhinmäki
mahtanut olla mukana ja huutanut Steen Christensenin nimeä?
- YLEnanto
Persut on ihan tyhmiä!
- 26.12.1991
Oliko Harjajäbät asialla? Olivatko vapaalla amiksesta?
- muuttakoon
Ei poliiseja kiinosta vahtia natsi-persujen kioskia!
- oksettavia
Miksei ääri-oikeisto persut vie toimistoaan veke täältä vallilasta, tämä
on työläisten aluetta. Oikea paikka on Jakomäki, siellä ne junantuomat kuppilassa
kaljaa kittaavat haisevat lökäpöksyt vahtivat tuopin hinnalla omaa ihanaa persu aatettaan! - 26.12.1991
Tietää vaan lisää ääniä Persuille ja vandalismia, ilkivaltaa sekä kaikkea negatiivista kannattavilta punikeilta pois.
- VelhonVeitsiraudat
:DDDD
Vitun vasemmistonulikat! Me todelliset anarkistit sanoudumme tuosta irti. ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m834439Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013850Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513180
- 412671
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222352- 232046
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151762Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351715