Kapin suvussa on näköjään tietoa ja taitoa. Kyllä Korhosten passaa, erikoista on se, että pärjäävät loistavasti näin huonossa taloudellisessa tilanteessa. Kepulainen itkisi tukia ja kurjuutta.
Sisu-Auton tulos-ja liikevaihto kovassa kasvussa!
5
745
Vastaukset
- Rekkamieskin
Hohhohoooo
Vuosikausia tappiota takonut Sisu-Auto nousi plussalle, mutta lueppa tilinpäätös tiedotteesta millä keinoin. Voihan sitä kikkailla monella tapaa.
Mutta Kepu tulee ja Kepu pelastaa myös Sisu-Auton.
Kepulandiaan on suunnitteilla jo kaksi uutta jättiluokan biotuotetehdasta. Äänekoskelle ja Kuopioon. Äänekosken hanke alkaa oll avarma, eikä Kuopion hanketta olisi Hesarissa kommentoitu ellei se olisi toteutumassa. Vaikka tehtaat eivät työllistä suuria määriä, puunkorjuu ja -kuljetus työllistää. Sisu raskaana ja kömpelönä ei sovi pitkiin maantiekuljetuksiin, mutta metsäautoteillä ja syrjäsillä korpiteillä, jossa ei ajella maantienopeuksia, Sisulla pärjää kohtuudella.
Suunnitellut tehtaat käyttävät puuta yhteensä 10 miljoonaa kuutiometriä vuodessa. Puun kuljetuksiin kelpaa Sisukin, joten niille on luvassa menekkiä. Eikä yksin puunkuljetuksiin, metsäkoneitakin on liikuteltava palstalta toiselle, siinäkin jäykkä ja kömpelö Sisu käy paremman puutteessa.
Kepulandia nousee siis Sisunkin pelastukseksi. Helsingissä emme tule kuunaan näkemään Sisuja. - Vanhakutitus
Kaikki eivät ole munakrvoja esitteliviä vääpeleitä.
Eihän tuo asia kai oikein kuuluisi tälle palstalle, eikä minullekaan. Mutta kun siinä kautta rantain pyrittiin kai minullekin antamaan kunniaa, totean vain, että kyllä poikani on minua paljon taitavampi tekniikan miehenä ja bisnesmiehenäkin. Näkyyhän tuo firman tulos olleen viime vuonna liki miljoona ekua voitollinen.
Hyvin sitä uutta autoakin on kai myyty, mutta ehkä tärkeämpää tuloksen ja tulevaisuuden kannalta ovat olleet uudet avaukset, kuten tietotaidon vienti Kiinaan ja Serbiaan. Niistähän on uutisoitu niin, että ei ole tarpeen tässä niistä kertoa.- talouskuntoon
Lisää tuollaisia uutisia ja menestystä talouselämään, nuo kepun "kannettu vesi kaivossa" pisnekset ei tuo muuta kuin kustannuksia veronmaksajille, Talvivaara oli hyvä esimerkki ja seuraavat on sitten kepun biohuijaukset.
- VoiVoiSinua
talouskuntoon kirjoitti:
Lisää tuollaisia uutisia ja menestystä talouselämään, nuo kepun "kannettu vesi kaivossa" pisnekset ei tuo muuta kuin kustannuksia veronmaksajille, Talvivaara oli hyvä esimerkki ja seuraavat on sitten kepun biohuijaukset.
Se on vaan niin, että nuo biohuijaukset tuo Sisullekin töitä. Puu kun kulkee kuorma-autoilla tehtaalle. Jos sekä Äänekoski että Kuopio biotuotetehtaat toteutuu, niin Sisujakin myydään ihan eri tahtiin kuin ilman tehtaiden pystytystä. Ja nuo tehtaat nousee ilman verotukea, teihin ja infraan verovaroja sijoitetaan, mutta se menee tarpeeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181861Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101738Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541156Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16966TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15930Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki74920- 46815
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84791- 69772
Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä18752