Hei! Ajattelin tilata tuolta lahjakorttipalvelu.com-sivulta ystävälleni lahjakortin s-ryhmän kauppoihin. Mitähän kaikkea lahjakortilla voi ostaa? Bensaa, kosmetiikkaa, ruokaa, alkoholipitoisia juomia, tupakkaa, dvd:itä?
lahjakortti
11
5686
Vastaukset
- sepiiii
sillä voi ostaa mitä vaan s ryhmän tuotteita. mutta citymarketin lahjakortilla ei voi ostaa esim alkoholia tai tupakkaa.
- koettuon
paitsi bensaa ei voi ostaa
- Anonyymi
koettuon kirjoitti:
paitsi bensaa ei voi ostaa
Saa ostettua jos kyttäät asemalla lahjakortti kädessä ja tarjoat sitä vaihdokkina tankkaamaan tulevalle vähän kyläkauppias hinnalla omaan tankkiin menovettä.
- Mitäjärkeä
Kuten sanottu S-ryhmän lahjakortilla ei ole mitään rajoituksia. Voi ostaa aivan kaikkea mitä nyt S-ryhmän liikkeissä myydään.
Mutta minkä ihmeen takia tilaisit lahjakortin tuolta etkä osta sitä itse? Asutko todellakin niin metsässä ettei sinulla ole edes lähikauppaa sopivan matkan etäisyydellä?? Lahjakortteja voi ostaa muun muassa Prismojen ja Sokosten sekä pienmyymälöiden kuten S-marketin, Alepan ja Salen kassoilta. Sitten postitat kortin itse.
lahjakorttipalvelussa maksaa esim. 100 euron S-ryhmän lahjakortti mukavat 116,00€.
Ei valkene minulle miksi joku tarvitsisi tuollaista välikättä. - Harkitse_vielä
Kannattaa miettiä useamman kerran tilaako tuolta mitään:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/12922617
Lahjakortit kannattaa ostaa suoraan siltä firmalta jossa ne käytetään. - riinu8566
Kiitos asiallisista vastauksista. Ajattelin sen jotenkin käteväksi kun he lähettävät sen suoraan ystäväni kotiin tuolta, mutta ehkä käyn sittenkin ostamassa paikan päältä kortin ja kirjekuoren ja lähetän hänelle itse. :)
- Anonyymi
Voiko s lahjakortilla ostaa pillua?
- Anonyymi
HAHAHAHAHAHAHA!!! PARAS VITSI IKINÄ!!! HAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! ÄKSDEE ÄKSDEE XD
Hanki nulikka elämä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HAHAHAHAHAHAHA!!! PARAS VITSI IKINÄ!!! HAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! ÄKSDEE ÄKSDEE XD
Hanki nulikka elämä.Ainakin Paysafecardilla voipi ostaa niin miksei ääskaupan kortil voisi, jos palveluntarjoaja suostuu?
- Anonyymi
JOs se sopii sinne !
- Anonyymi
Voi! Itse annoin thaihierojalle muutaman lahjakortin jotka käy K-kaupoissa. Niillä sain vastineeksi sitä itteään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?927200Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit277129Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1196628Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik975598Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta
Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t635546Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455434Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t35394Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa655265Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus435148Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274646