lahjakortti

riinu8566

Hei! Ajattelin tilata tuolta lahjakorttipalvelu.com-sivulta ystävälleni lahjakortin s-ryhmän kauppoihin. Mitähän kaikkea lahjakortilla voi ostaa? Bensaa, kosmetiikkaa, ruokaa, alkoholipitoisia juomia, tupakkaa, dvd:itä?

11

5401

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sepiiii

sillä voi ostaa mitä vaan s ryhmän tuotteita. mutta citymarketin lahjakortilla ei voi ostaa esim alkoholia tai tupakkaa.

• koettuon

paitsi bensaa ei voi ostaa

• Anonyymi
        koettuon kirjoitti:

paitsi bensaa ei voi ostaa

Saa ostettua jos kyttäät asemalla lahjakortti kädessä ja tarjoat sitä vaihdokkina tankkaamaan tulevalle vähän kyläkauppias hinnalla omaan tankkiin menovettä.

• Mitäjärkeä

Kuten sanottu S-ryhmän lahjakortilla ei ole mitään rajoituksia. Voi ostaa aivan kaikkea mitä nyt S-ryhmän liikkeissä myydään.

Mutta minkä ihmeen takia tilaisit lahjakortin tuolta etkä osta sitä itse? Asutko todellakin niin metsässä ettei sinulla ole edes lähikauppaa sopivan matkan etäisyydellä?? Lahjakortteja voi ostaa muun muassa Prismojen ja Sokosten sekä pienmyymälöiden kuten S-marketin, Alepan ja Salen kassoilta. Sitten postitat kortin itse.

lahjakorttipalvelussa maksaa esim. 100 euron S-ryhmän lahjakortti mukavat 116,00€.

Ei valkene minulle miksi joku tarvitsisi tuollaista välikättä.

• Harkitse_vielä
    • riinu8566

Kiitos asiallisista vastauksista. Ajattelin sen jotenkin käteväksi kun he lähettävät sen suoraan ystäväni kotiin tuolta, mutta ehkä käyn sittenkin ostamassa paikan päältä kortin ja kirjekuoren ja lähetän hänelle itse. :)

• Anonyymi

Voiko s lahjakortilla ostaa pillua?

• Anonyymi

HAHAHAHAHAHAHA!!! PARAS VITSI IKINÄ!!! HAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! ÄKSDEE ÄKSDEE XD

Hanki nulikka elämä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

HAHAHAHAHAHAHA!!! PARAS VITSI IKINÄ!!! HAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! ÄKSDEE ÄKSDEE XD

Hanki nulikka elämä.

Ainakin Paysafecardilla voipi ostaa niin miksei ääskaupan kortil voisi, jos palveluntarjoaja suostuu?

• Anonyymi

JOs se sopii sinne !

• Anonyymi

Voi! Itse annoin thaihierojalle muutaman lahjakortin jotka käy K-kaupoissa. Niillä sain vastineeksi sitä itteään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      48
      1538
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1355
    3. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      22
      1050
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      87
      1026
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      87
      955
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      896
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      841
    8. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      99
      835
    9. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      811
    10. 70
      769
    Aihe