Hei! Ajattelin tilata tuolta lahjakorttipalvelu.com-sivulta ystävälleni lahjakortin s-ryhmän kauppoihin. Mitähän kaikkea lahjakortilla voi ostaa? Bensaa, kosmetiikkaa, ruokaa, alkoholipitoisia juomia, tupakkaa, dvd:itä?
lahjakortti
11
5359
Vastaukset
- sepiiii
sillä voi ostaa mitä vaan s ryhmän tuotteita. mutta citymarketin lahjakortilla ei voi ostaa esim alkoholia tai tupakkaa.
- koettuon
paitsi bensaa ei voi ostaa
- Anonyymi
koettuon kirjoitti:
paitsi bensaa ei voi ostaa
Saa ostettua jos kyttäät asemalla lahjakortti kädessä ja tarjoat sitä vaihdokkina tankkaamaan tulevalle vähän kyläkauppias hinnalla omaan tankkiin menovettä.
- Mitäjärkeä
Kuten sanottu S-ryhmän lahjakortilla ei ole mitään rajoituksia. Voi ostaa aivan kaikkea mitä nyt S-ryhmän liikkeissä myydään.
Mutta minkä ihmeen takia tilaisit lahjakortin tuolta etkä osta sitä itse? Asutko todellakin niin metsässä ettei sinulla ole edes lähikauppaa sopivan matkan etäisyydellä?? Lahjakortteja voi ostaa muun muassa Prismojen ja Sokosten sekä pienmyymälöiden kuten S-marketin, Alepan ja Salen kassoilta. Sitten postitat kortin itse.
lahjakorttipalvelussa maksaa esim. 100 euron S-ryhmän lahjakortti mukavat 116,00€.
Ei valkene minulle miksi joku tarvitsisi tuollaista välikättä. - Harkitse_vielä
Kannattaa miettiä useamman kerran tilaako tuolta mitään:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/12922617
Lahjakortit kannattaa ostaa suoraan siltä firmalta jossa ne käytetään. - riinu8566
Kiitos asiallisista vastauksista. Ajattelin sen jotenkin käteväksi kun he lähettävät sen suoraan ystäväni kotiin tuolta, mutta ehkä käyn sittenkin ostamassa paikan päältä kortin ja kirjekuoren ja lähetän hänelle itse. :)
- Anonyymi
Voiko s lahjakortilla ostaa pillua?
- Anonyymi
HAHAHAHAHAHAHA!!! PARAS VITSI IKINÄ!!! HAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! ÄKSDEE ÄKSDEE XD
Hanki nulikka elämä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HAHAHAHAHAHAHA!!! PARAS VITSI IKINÄ!!! HAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! ÄKSDEE ÄKSDEE XD
Hanki nulikka elämä.Ainakin Paysafecardilla voipi ostaa niin miksei ääskaupan kortil voisi, jos palveluntarjoaja suostuu?
- Anonyymi
JOs se sopii sinne !
- Anonyymi
Voi! Itse annoin thaihierojalle muutaman lahjakortin jotka käy K-kaupoissa. Niillä sain vastineeksi sitä itteään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1456783Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142488Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk471700Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141391Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna891252- 711097
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481055Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631053Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271049- 63966