Hei! Ajattelin tilata tuolta lahjakorttipalvelu.com-sivulta ystävälleni lahjakortin s-ryhmän kauppoihin. Mitähän kaikkea lahjakortilla voi ostaa? Bensaa, kosmetiikkaa, ruokaa, alkoholipitoisia juomia, tupakkaa, dvd:itä?
lahjakortti
11
4996
Vastaukset
- sepiiii
sillä voi ostaa mitä vaan s ryhmän tuotteita. mutta citymarketin lahjakortilla ei voi ostaa esim alkoholia tai tupakkaa.
- koettuon
paitsi bensaa ei voi ostaa
- Anonyymi
koettuon kirjoitti:
paitsi bensaa ei voi ostaa
Saa ostettua jos kyttäät asemalla lahjakortti kädessä ja tarjoat sitä vaihdokkina tankkaamaan tulevalle vähän kyläkauppias hinnalla omaan tankkiin menovettä.
- Mitäjärkeä
Kuten sanottu S-ryhmän lahjakortilla ei ole mitään rajoituksia. Voi ostaa aivan kaikkea mitä nyt S-ryhmän liikkeissä myydään.
Mutta minkä ihmeen takia tilaisit lahjakortin tuolta etkä osta sitä itse? Asutko todellakin niin metsässä ettei sinulla ole edes lähikauppaa sopivan matkan etäisyydellä?? Lahjakortteja voi ostaa muun muassa Prismojen ja Sokosten sekä pienmyymälöiden kuten S-marketin, Alepan ja Salen kassoilta. Sitten postitat kortin itse.
lahjakorttipalvelussa maksaa esim. 100 euron S-ryhmän lahjakortti mukavat 116,00€.
Ei valkene minulle miksi joku tarvitsisi tuollaista välikättä. - Harkitse_vielä
Kannattaa miettiä useamman kerran tilaako tuolta mitään:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/12922617
Lahjakortit kannattaa ostaa suoraan siltä firmalta jossa ne käytetään. - riinu8566
Kiitos asiallisista vastauksista. Ajattelin sen jotenkin käteväksi kun he lähettävät sen suoraan ystäväni kotiin tuolta, mutta ehkä käyn sittenkin ostamassa paikan päältä kortin ja kirjekuoren ja lähetän hänelle itse. :)
- Anonyymi
Voiko s lahjakortilla ostaa pillua?
- Anonyymi
HAHAHAHAHAHAHA!!! PARAS VITSI IKINÄ!!! HAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! ÄKSDEE ÄKSDEE XD
Hanki nulikka elämä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HAHAHAHAHAHAHA!!! PARAS VITSI IKINÄ!!! HAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! ÄKSDEE ÄKSDEE XD
Hanki nulikka elämä.Ainakin Paysafecardilla voipi ostaa niin miksei ääskaupan kortil voisi, jos palveluntarjoaja suostuu?
- Anonyymi
JOs se sopii sinne !
- Anonyymi
Voi! Itse annoin thaihierojalle muutaman lahjakortin jotka käy K-kaupoissa. Niillä sain vastineeksi sitä itteään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569