Neuvoja vankilaan joutumisesta

PakkoKysyä

Onks sinne pakko mennä jos ei taho?
Saaks oman huoneen vai onks pakko asua jonkun kanssa?
Saaks kaverit tulla käymään yöksi?
Saaks siellä pesää?
Jos frendit haluaa lähettää kuvia, ni saanks mä ne?
Mitä tarkottaa saippuan pudottaminen suihkussa?
Mikä on vasikka?
Mikä tarkottaa linnassa sana vinkulelu?

maksan tiedoista 20 egee, tiedätte missä.

19

3338

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sossumaksaa

      noi mun esittämät kysymykset. Mä oon sopinu silleen Espoon sossussa. Mul ei oo fyrkkaa. Buahhaa!
      Mä saan lopultaki jäykkää, sanan varsinaisessa merkityksessä! Mikolla onki jo vähän alkanu toi jorma
      pehmenemään mut kongilla mä saan oikeesti jäykkää! JIIIHHHAAA!!! Ai että mä naaatin!!!

    • NeuvostaVaariin

      Kyllä, vankilaan on pakko mennä. Jos ei mene tulee poliisi hakemaan ja vie vankilaan.

      Asustat vankeusaikasi toisen vangin kanssa, yksityissellin saa sellaiset, jotka ei pärjää
      muiden vankien seurassa.

      Kaverit ei saa tulla yöksi, vankilassa on toki vierailuajat ja katelette toisianne suojalasin läpi.

      Kyllä siellä miesten pesää saa jos sellaisen sieltä löytää. Sitä en tiedä, että kuinka paljon.

      Ne kuvat tarkastetaan ensin vankilan johdon toimesta ja jose ne ovat asiallisia saat ne kuvat. Jos taas kaipailet jotakin laittomia kuvia, niin niitä et saa katseltavaksi.

      Saippuan pudottaminen suihkussa tarkoittaa varaatilannetta, koska joku voi tehdä sinulle
      tempun terävän....

      Vasikka on sonnin ja lehmän lapsi. jos tarkoitat vankilaslangia "kalvi", niin se on sellainen
      henkilö, joka laulaa vankien asioista vankilanjohdolle kahvilipusta.....

      Vinkulelu tarkoittaa vankilassa miespuolista panokaveria, joka tykkää siitä että häntä köyritään. Huomaa ero vinkulelun ja mieshuoran välillä.

      • Kriminaali

        Kysyit saaks siellä pesää.Jos vankilassa kysyt vika tyypiltä tuommoista joudut tapetuksi.Vihaan tommosia homoja pervoja.Puukkoa saat jos kongilla nähdään.


      • mpaasa

        Työnnä löylykauha perseeseen


      • Mielenkiinnotonta
        mpaasa kirjoitti:

        Työnnä löylykauha perseeseen

        Onko tuo löylykauha joku lapsuuden tuttu seksuaalisuuden ilmentymä, kun tuot sitä joka paikassa esille.

        Vai edustaako tuo löylykauha sinulle fallosta, kun et itse enää "jäykisty".... ?


      • VinkuleluksiTarjotaan
        Kriminaali kirjoitti:

        Kysyit saaks siellä pesää.Jos vankilassa kysyt vika tyypiltä tuommoista joudut tapetuksi.Vihaan tommosia homoja pervoja.Puukkoa saat jos kongilla nähdään.

        Kyllä se sinne riemuksenne tulee takuuvarmasti. Ainoa auki olevat asiat ovat kuinka pitkä tuomio sillä on ja lusiiko pelkääjien luona.


      • kikki
        Mielenkiinnotonta kirjoitti:

        Onko tuo löylykauha joku lapsuuden tuttu seksuaalisuuden ilmentymä, kun tuot sitä joka paikassa esille.

        Vai edustaako tuo löylykauha sinulle fallosta, kun et itse enää "jäykisty".... ?

        Työnnä löylykauha perseeseen!


      • FallosKädessä
        kikki kirjoitti:

        Työnnä löylykauha perseeseen!

        Kyllä noinkin arasta aiheesta voi keskustella.

        Toki kaikki ymmärtävät, että löylykauha persiissä edustaa sinulle jotakin fallosta.


      • taidat-olla-homo
        Kriminaali kirjoitti:

        Kysyit saaks siellä pesää.Jos vankilassa kysyt vika tyypiltä tuommoista joudut tapetuksi.Vihaan tommosia homoja pervoja.Puukkoa saat jos kongilla nähdään.

        Miks sitte vankilassa niin monet panee perseeseen ?


    • PervoArtsuli

      on kuulemma jo nyt tiedustellut Vankeinhoitoyhdistykseltä, pääseekä hän sinne pelkääjien puolelle vankilassa. VaHo ilmoitti että tulee riippumaan Artsulin tuomioiden määrästä ja pituuksista.

      Artsuli on jo vihjaillut että se tulee vaatimaan itselleen mielentilatutkimusta, jos tulee monta pitkää kakkua. Sillä on kuulemma lähes 10 eri lääkärintodistusta, mikä on varsin mielenkiintoista sillä sen vastapuolet (sen rikoksien uhrit) saavat nähdäkseen nuo lääkärintodistukset....

      • hukkatulijo

        Teidän keskustelujenne perusteella SUOMI on " kipeä maa ". Aivosairasta
        tarkoitan .Pesette likaista pyykkiänne yleisön edessä .Kaikki häveliäisyys on historiaa .Kirkkonne on hiiren hiljaa ,uskaltamatta puuttua ,muuhun kuin
        kolehdin keräämiseen .Hukassa olette paskiaiset .


      • EiHIHHULI
        hukkatulijo kirjoitti:

        Teidän keskustelujenne perusteella SUOMI on " kipeä maa ". Aivosairasta
        tarkoitan .Pesette likaista pyykkiänne yleisön edessä .Kaikki häveliäisyys on historiaa .Kirkkonne on hiiren hiljaa ,uskaltamatta puuttua ,muuhun kuin
        kolehdin keräämiseen .Hukassa olette paskiaiset .

        Eikö TEIDÄN uskovaisten tule ymmärtää ja tukea lähimmäistännen pahoina aoikoina?

        Syytön heittäköön ensimmäisen kiven, vai miten se nyt meni?


    • ApujaNytNopeasti

      Mistä voisin ostaa Tummelia sellaisissa isommissa astioissa? Mitä maksaa?
      Ainakin 10 litran ämpäreitä tarvitsen, koska istun ainakin sen vuoden kiven sisällä.
      Kokeneemmat venkulat voisivat myös neuvoa, mitä seksileluja mun kandee ottaa mukaan.
      Mullahan on noita anustappeja melkolailla, mutta ne kaikki sitä XXXXXXL-kokoluokkaa.
      Olisi todella hianoo jos saisin tiedot nopeasti, koska mun pitää tehdä viel toimeentulohakemukset Espoon sossuun ja niiden käsittelyyn menee aikaa.
      "kesäksikongille"

      • olenmpa

        Harjoittele löylykauhalla


      • tiukka-on

        Käytin tummelipurkkia anustappina ja solahti suoleen millähän saisin sen pois.
        On niin tiukassa ettei ees pieru tuu.


      • mikkopoikaa

        Työnnä löylykauhalla syvemmälle


    • pakana

      Miten kirkko tähän liittyy?

      • KonnanKolmeKovaa

        Vankilakierre, kaulakiikku tai uskoontulo.


    • KinderiMunasta

      Kukaan ei kai muistanu kertoo sille Kinder-yllätyksestä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      158
      1561
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1235
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      199
      1086
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      987
    5. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      178
      852
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      61
      852
    7. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      56
      798
    8. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      786
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      39
      695
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      49
      687
    Aihe