Vetäminen toivottomien afrikkalaisten lisääntymisapuun kuullosti olevan elämäntehtävä, vihreistä asioista ei puhettakaan.
Tuon afrikan lisääntymisavun seurauksena väestö räjähtää eurooppalaistenkin käsiin kaikkine ongelmineen metsät harvenee, kulutus nousee sitä mukaa eikä se ole ekologista, mutta Heidille on tärkeää, että suomalaisilta kupataan rahaa ulos.
500 000 ihmistä on työttömänä suomessa, Suomi tarvitsee kaikki euronsa nyt itselleen. Heidin kaltaiset tyypit saavat mennä puolestani afrikkaan itse asumaan ja pysyvästi. Yritetään me muut pyörittää pyöriä ja pitää kehitystä täällä yllä.
Heidi Hautalalle suomalaisten verovarojen
8
71
Vastaukset
- Kepulikonsteilla
Jaa tää omien remonttien pimeästi maksava....se siitä harmaantalouden kitkemisestä
- ovenkarmiva
tyyppi tuo hautala,vain pöljä,siinä se.
- vak.as
Jos tuollaisia Heidi Hautalan tapaisia syöpäläisiä ja Suomea tuhoavia ihmisiä olisi vaikka satatuhatta, tuskin maatamme olisikaan enää taloudellisessa mielessä.
Miten joku ihminen voi harhautua äänestämään tällaisia henkilöitä luottamustehtäviin. - Kor-Uptio
Täytyy vain ihmetellä mikä korrruption voima pitää tuota akkaa jatkuvasti esillä.
Harmaa talous Hautala olisi saatava ulos Suomen hallinnosta.Jonkun sortin toimitsija kielto olisi hyvä politiikankin saralla.
- orginalimummeli
Selvää ministeriainesta!
- 00870-L
Heidi Hautala on hirviö. Hän ja vihreät yleensäkin on rasisteja, heillä syrjinnän kohteena on valkoihoiset.
- Laukunkorjaajat
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015020319137800_uu.shtml
Meilla huva duuni
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495565Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042036Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1141621
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191593Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731167
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188988