Onko joku muu törmännyt tälläiseen "ongelmaan", että facebook tyrkyttää ällöihmisiä kavereiksi? Saatat tuntea tämän jne...?
Oikein oksettaa moinen tapa ja tyrkytys, koska tiedän itse etsiä itselleni sopivia kavereita.
Kyseiset "face-ohjelman" kaverit ovat sitä paitsi tyyppejä, joista en ikinä halua kuulla mitään , ei yhtään mitään ja päivä pilalla kun ällöt tyypit ovat näkyvillä sivulla nimineen... yök, yöks...Ilmeisesti facen järjestelmä poimii eri kautta nimiä esiin, kavereiden kavereita tsm tai joku kurkannut tietojani tai kaverini kurkannut "ällön" profiilia. Sitten järjestelmä alkaa tyrkyttää sitä eteenpäin. Facessa pitäisi olla kohta " ei ikinä kaveriksi" jota saisi klikata ällön kohdalla, kun se pulpahtaa esiin. Siitä moni kiittäisi, olen varma. Nyt käynnit facessa harvenneet ja harvenevat edelleen, jos systeemiin ei tule muutosta, että voi pysyvästi kieltää ällöt kaverit. Vai tietääkö joku, että voi tyrmätä ällöt ikuisesti pois omalta sivulta?
Facebook tyrkyttää ällöttäviä ihmisiä kavereiksi
3
134
Vastaukset
- Mielipiteeni
Tuo on Facebookissa iso miinus. Jokainen voi ottaa kaverikseen kenet haluaa tyrkyttämättäkin. Sinne tupataan kaverien kaverit ja suvun kaverit. Joskus tulee kiusaksi asti joku kaveripyyntökin, joka on tällainen tutun tuttu. Ei liikaa kavereita edes tarvita. Siinä menee yksityisyyssuojakin jos niitä on liikaa. Ja osa juoruilee yksityisviesteissä kavereistaan.
- yäkkö
Törkeetä.Kyselee luokkakavereiden nimiä.Pitäis muistaa viisikymmentä vuotta sitten koulukavereidn nimiä.Anna mun kaikki kestää!!!!!?????
- Hämmästynyt
HHmm mulle tuli facee kaveri pyyntö eräältä naiselta, ja kävin kattomassa häne sivua on ranskalainen että täh...en hyväksyny häne pyyntöä. Nyt sitte tämä kyseinen ranskis on ottanu mut kaveriksee...aika törkeetä on kyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3563045Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3011473En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841302- 1081301
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991285Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591245- 481135
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi791045Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24941- 33847