Onko joku muu törmännyt tälläiseen "ongelmaan", että facebook tyrkyttää ällöihmisiä kavereiksi? Saatat tuntea tämän jne...?
Oikein oksettaa moinen tapa ja tyrkytys, koska tiedän itse etsiä itselleni sopivia kavereita.
Kyseiset "face-ohjelman" kaverit ovat sitä paitsi tyyppejä, joista en ikinä halua kuulla mitään , ei yhtään mitään ja päivä pilalla kun ällöt tyypit ovat näkyvillä sivulla nimineen... yök, yöks...Ilmeisesti facen järjestelmä poimii eri kautta nimiä esiin, kavereiden kavereita tsm tai joku kurkannut tietojani tai kaverini kurkannut "ällön" profiilia. Sitten järjestelmä alkaa tyrkyttää sitä eteenpäin. Facessa pitäisi olla kohta " ei ikinä kaveriksi" jota saisi klikata ällön kohdalla, kun se pulpahtaa esiin. Siitä moni kiittäisi, olen varma. Nyt käynnit facessa harvenneet ja harvenevat edelleen, jos systeemiin ei tule muutosta, että voi pysyvästi kieltää ällöt kaverit. Vai tietääkö joku, että voi tyrmätä ällöt ikuisesti pois omalta sivulta?
Facebook tyrkyttää ällöttäviä ihmisiä kavereiksi
3
114
Vastaukset
- Mielipiteeni
Tuo on Facebookissa iso miinus. Jokainen voi ottaa kaverikseen kenet haluaa tyrkyttämättäkin. Sinne tupataan kaverien kaverit ja suvun kaverit. Joskus tulee kiusaksi asti joku kaveripyyntökin, joka on tällainen tutun tuttu. Ei liikaa kavereita edes tarvita. Siinä menee yksityisyyssuojakin jos niitä on liikaa. Ja osa juoruilee yksityisviesteissä kavereistaan.
- yäkkö
Törkeetä.Kyselee luokkakavereiden nimiä.Pitäis muistaa viisikymmentä vuotta sitten koulukavereidn nimiä.Anna mun kaikki kestää!!!!!?????
- Hämmästynyt
HHmm mulle tuli facee kaveri pyyntö eräältä naiselta, ja kävin kattomassa häne sivua on ranskalainen että täh...en hyväksyny häne pyyntöä. Nyt sitte tämä kyseinen ranskis on ottanu mut kaveriksee...aika törkeetä on kyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.834283- 1623528
- 533139
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1951930- 441756
- 271747
- 231744
- 571694
- 191597
- 181581