Lohjan Tanhuhovilla toimi aktiivisesti nuorisodisco 1970-luvun loppupuolelta 2000-luvun alkupuolelle asti. Disco oli erityisen suosittu 1980- ja 1990-luvuilla ja siellä kävi nuorisoa pidemmänkin matkan takaa. Olitko sinä yksi heistä? Haluaisitko jakaa muistosi Tanhuhovin discosta?
Teen kansatieteen pro gradu -tutkielmaa Helsingin yliopistossa ja työni aiheena ovat Tanhuhovin discoon liittyvät muistot ja muistelu.Työtä varten kaipaankin siis juuri teidän muistojanne paikasta! Voit osallistua kirjoittamalla vapaamuotoisen kirjoitelman omista kokemuksistasi liittyen Tanhuhovin discoon. Vastaaminen tapahtuu e-lomakkeen avulla (linkki viestin lopussa). Vastauslomakkeessa on esitelty myös esimerkkikysymyksiä, joiden tarkoitus on helpottaa muistelua ja niistä kirjoittamista. Esimerkkikysymykset on suunnattu lähinnä discossa käyneille, mutta myös muiden käyttäjien, kuten työntekijöiden, kokemukset ovat tervetulleita! Vastauksia toivoisin palautettavaksi helmikuun loppuun mennessä.
Vastaukset tallennetaan tutkimuskäytön jälkeen Lohjan museon arkistoon. Voit halutessasi jättää vastauksen myös nimimerkillä tai kieltää vastauksesi tallentamisen. Tutkimuksessa vastaukset käsitellään joka tapauksessa anonyymisti. Lohjan museo on kiinnostunut ottamaan vastaan myös muuta Tanhuhoviin liittyvää materiaalia, kuten valokuvia ja erilaisia aineellisia muistoja (esim. pääsylippuja, discossa käytettyjä vaatteita, julisteita). Jos sinulla on jotain tälläistä materiaalia hallussasi, ota minuun yhteyttä sähköpostilla ([email protected]).
Kerron myös mielelläni aiheesta lisää, joten kysy rohkeasti mitä vain mieleesi tulee. Kiitos kaikille jo etukäteen!
LINKKI KYSELYYN: https://elomake.helsinki.fi/lomakkeet/56344/lomake.html
Kävitkö nuorena Tanhuhovin discossa?
JenniLu
0
68
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059