Perintätoimisto Gothia Oy

velkaantunut

Minulla on velka joka piakkoin siirtyy Gothian (ymmärtääkseni tänne) perittäväksi. Onko kellään kokemusta miten heidän kanssaan saa sovittua maksusuunnitelmasta? Ajattelin ehdottaa n. 50 euron kk eriä. Mahtavatko suostua? Velkani tulee olemaan vajaa 2000 euroa.

9

6898

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gothgoth

Mulla oli velka pikkasen alle 1000 eur ja sain sovittua 70 eur/kk. 50 euroa voi olla aika pieni maksu, tuon velan maksamiseen menis ainakin kolme vuotta sillä tavalla. Ehdottaa saa aina.

• KokemustaGothiastaOn

Ole itse aktiivinen ja ota yhteyttä sinne heti kun laina siirtyy perintään. Arvostavat siellä sitä, että olet halukas tekemään maksusuunnitelman ja hoitamaan asiasi.Mikä laina on kyseessä?Jos lainaston niin ota huomioon, että joudut maksamaan suurempaa korkoa sen 180 vrk eli summa kasvaa ja paljon.Jos taas everyday niin siinä tuota suurta korkoa ei ole vaan normaali viivästyskorko.Itse olen Gothian perinnän kanssa saanut tehtyä hyvän maksusopimuksen, ottavat kyllä huomioon siellä sen asian että erä tulee sellaiseksi että sen pystyt hoitamaan.Rohkeasti vaan yhteydenotto siis sinne kun se on ajankohtaista. Voit toki soittaa jo ennekkoon ja keskustella asiasta, itse tein niin ja kyllä se kovin mieltä rauhoitti kun saatiin asiasta jo alustavasti sovittua.

• ncnu

Eikös Gothia ole nykyisin arvato Finance?

• Gothianasiakas

Ei ku Avanto Finance lähettää laskut esim Everyday luotoista ja perinnän hoitaa sitten Gothia. Aikaisemmin Gothia hoiti myös laskutuksen. No käytännössä ne taitaa olla samaa puljua kuitenkin.

• Anonyymi
        Gothianasiakas kirjoitti:

Ei ku Avanto Finance lähettää laskut esim Everyday luotoista ja perinnän hoitaa sitten Gothia. Aikaisemmin Gothia hoiti myös laskutuksen. No käytännössä ne taitaa olla samaa puljua kuitenkin.

Avanto Finance :,D

• velkaantunut

Kiitos vastauksista. Luulen että pian tulee ensimmäinen kirje perinnästä ja pääsen sopimaan maksuista.

• maksaäkkiäpois

Hyvä mutta jätä esimerkiksi tulevan perjaintain väliin bilettämiseltä ja sinulla on jo siitä säästöstä toiset 50 euroa lisärahaa lyhennyksiin..

• mouses

Avan perseestä koko pulju/puljut ,siis joudut maksamaan vuositasolla 180%
      velkasi pääomasta . Jos on mahis niin ota pankista pieni laina

• Gothiaonparas

Pa... firma pyysin että saisin jaettua vähän päälle 2k:n summan minimieriin, 200€ on pienin mihin suostuivat, kyseessa siis everydayn luotto jota maksettu sama summa kuussa tai olisi pitänyt pystyä maksamaan...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan firma haastettiin käräjille

Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      319
      2422
    2. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      268
      2254
    3. Veriteko Kajaanissa.

Nuorta naista epäillään puukotuksesta. Väkivaltaisuus lisääntyy, eihän ole kauan kun kyse oli samanlaisesta teosta.
      Kajaani
      23
      1459
    4. Miksi haluat satuttaa

Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano
      Ikävä
      51
      1377
    5. Toivotko vielä et

Päätyisimme yhteen?
      Ikävä
      87
      1291
    6. Millainen ihminen linda brandt-ahde on

Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta
      Lappeenranta
      45
      1256
    7. Oletko kaivattusi

Mielestä hyvä sängyssä🤔
      Ikävä
      102
      1236
    8. Martina makkarankuori päällä

Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose
      Kotimaiset julkkisjuorut
      164
      1234
    9. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      82
      1231
    10. Anna vihje jonka vain te tiedätte

Tällä näkyy olevan monia etsijöitä ja kaipaajia. Otetaan ketju jossa voi antaa vihjeen. Kirjoittakaa jotain mitä muut e
      Ikävä
      90
      1194
    Aihe