Oonko huono ihminen jos..

thomppsonn

jos toivon että toisilla menee huonosti? en tarkota perhettäni mutta muuten vaan muita.

Jos en kestä katella nauravia naamoja?

jos ei kiinnosta tutustua ihmisiin?

OLENKO HUONO IHMINEN???

Jos muiden ihmisten naamat ei kiinnosta? NIIN ETTÄ OLENKO?

10

408

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Plaa_plaa111

Yleisen moraalikäsityksen mukaan olet huono ihminen. Pahaa toivova on paha. Ei siitä pääse mihinkään.

Sinuna en kaivaisi toisille kuoppaa, tulet joutumaan sinne itse. Tai olet jo joutunut sinne.

Se taas on oma asiasi jos et ole kiinnostunut ihmisistä tai et kestä nauravia naamoja.

• siksitunnetnoin

Olet varmaan kateellinen ja ketkeroitunut.

• diirun

Tietysti olet. Olet kateellinen, katkera, onneton ja vihamielinen...aika paljon huonoja ominaisuuksia. Koska itselläsi ei mene hyvin, et salli sitä toisillekaan, olet jopa narsistinen, oman edun tavoittelija. Se, kellä menee hyvin, nauraa toistenkin kanssa. Joten meneppä ns. itseesi ja mieti.

• Olet huono ihminen. Ja aivan liian perhekeskeinen.

• 0ölsldldsa

Anteeksi. Yritän olla parempi ihminen.....

• doldis

Saidoilla ja kateellisilla ihmisillä menee elämä usein huonosti koska heille ei jää energiaa jäljelle rakentavaan ajatteluun, viha ja katkeruus on voimiaviepää touhua. Ole armelias itsellesi ja toisille niin elämäsi ja olosi kohentuvat. Toivon rakkautta elämääsi!

• 777hgghhghg

Täällä kirjoitetaan ihan p*skaa. Et ole paha ihminen, koska aloituksessasi jo pohdit asiaa. Psykopaatti ei edes tunne näistä asioista huonoa omaatuntoa. Kaikkia ajatuksia/tunteita ei voi aina kontrolloida, mutta se miten sinä toimit on kontrollissasi.
      Silloin kun menee todella huonosti, ei ne ajatukset ole kovin rakentavia.

"Misery loves company."

"People who are unhappy may get some consolation from knowing that others are unhappy too."

• VempulatVirnuilee

Todellakin ärsyttää EU-herrojen virnistelyt, halailut ja suukottelut keskenään! Siitä näkee että hyvin menee - liiankin hyvin. Virneen voisi pyyhkiä pois myös Pöpilän naamataululta, sillä ei ole mitään syytä virnuilla, kun Suomea luovutetaan sattumanvaraisille maahantunkeutujille! Hymy sinne minne se kuuluu ja MAMUT POIS Suomesta.

• Uyciuvojpok

No et todellakaan ole, sähän olet rehellinen, mielestäni se on hyvän ihmisen merkki.

Suurin osa ihmisistä ajattelee varsinkin silloin, kun ei menekään niin hyvin, että " voi miks mulla menee näin, mä en oo sitä ansainnut, muut ois tän ansainneet, en minä". Elikkäs suurin osa valehtelee väittäessään, etteivät muka itse koskaan ajattelisi noin.

Valehtelijat ovat huonoja ihmisiä, kieroja kuin korkkiruuvit. Joten ihan vapaasti ajattele sitä mikä tuntuu sopivan fiilikseen, mutta älä jumiudu. onhan meillä kaikilla huonot päivämme ja jotenkin ja johonkin sitä on pakko purkaa, vaikka pelkästään ärsyttääkseen.

• jotain_mietittävää

Ihminen jolla on omat asiat kunnossa (riittävä toimeentulo, perheen tuki ja itseään miellyttävä elämä) ei vihaa eikä halua pahaa muille.
      Kannattaa pureutua tarkemmin siihen, miksi tunnet noin, saatat oppia jotain itsestäsi ja sitten voit miettiä mitä asialle voi tehdä. Voiko olla, että et arvosta itseäsi tarpeeksi, että voisit arvostaa muita?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      51
      3525
    2. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      106
      2311
    3. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      592
      2256
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      19
      2016
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      20
      1638
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1638
    7. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      73
      1610
    8. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      135
      1491
    9. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1436
    10. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      92
      1391
    Aihe