Oonko huono ihminen jos..

thomppsonn

jos toivon että toisilla menee huonosti? en tarkota perhettäni mutta muuten vaan muita.

Jos en kestä katella nauravia naamoja?

jos ei kiinnosta tutustua ihmisiin?

OLENKO HUONO IHMINEN???

Jos muiden ihmisten naamat ei kiinnosta? NIIN ETTÄ OLENKO?

10

229

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Plaa_plaa111

      Yleisen moraalikäsityksen mukaan olet huono ihminen. Pahaa toivova on paha. Ei siitä pääse mihinkään.

      Sinuna en kaivaisi toisille kuoppaa, tulet joutumaan sinne itse. Tai olet jo joutunut sinne.

      Se taas on oma asiasi jos et ole kiinnostunut ihmisistä tai et kestä nauravia naamoja.

    • siksitunnetnoin

      Olet varmaan kateellinen ja ketkeroitunut.

    • diirun

      Tietysti olet. Olet kateellinen, katkera, onneton ja vihamielinen...aika paljon huonoja ominaisuuksia. Koska itselläsi ei mene hyvin, et salli sitä toisillekaan, olet jopa narsistinen, oman edun tavoittelija. Se, kellä menee hyvin, nauraa toistenkin kanssa. Joten meneppä ns. itseesi ja mieti.

    • Olet huono ihminen. Ja aivan liian perhekeskeinen.

    • 0ölsldldsa

      Anteeksi. Yritän olla parempi ihminen.....

    • doldis

      Saidoilla ja kateellisilla ihmisillä menee elämä usein huonosti koska heille ei jää energiaa jäljelle rakentavaan ajatteluun, viha ja katkeruus on voimiaviepää touhua. Ole armelias itsellesi ja toisille niin elämäsi ja olosi kohentuvat. Toivon rakkautta elämääsi!

    • 777hgghhghg

      Täällä kirjoitetaan ihan p*skaa. Et ole paha ihminen, koska aloituksessasi jo pohdit asiaa. Psykopaatti ei edes tunne näistä asioista huonoa omaatuntoa. Kaikkia ajatuksia/tunteita ei voi aina kontrolloida, mutta se miten sinä toimit on kontrollissasi.
      Silloin kun menee todella huonosti, ei ne ajatukset ole kovin rakentavia.

      "Misery loves company."

      "People who are unhappy may get some consolation from knowing that others are unhappy too."

    • VempulatVirnuilee

      Todellakin ärsyttää EU-herrojen virnistelyt, halailut ja suukottelut keskenään! Siitä näkee että hyvin menee - liiankin hyvin. Virneen voisi pyyhkiä pois myös Pöpilän naamataululta, sillä ei ole mitään syytä virnuilla, kun Suomea luovutetaan sattumanvaraisille maahantunkeutujille! Hymy sinne minne se kuuluu ja MAMUT POIS Suomesta.

    • Uyciuvojpok

      No et todellakaan ole, sähän olet rehellinen, mielestäni se on hyvän ihmisen merkki.

      Suurin osa ihmisistä ajattelee varsinkin silloin, kun ei menekään niin hyvin, että " voi miks mulla menee näin, mä en oo sitä ansainnut, muut ois tän ansainneet, en minä". Elikkäs suurin osa valehtelee väittäessään, etteivät muka itse koskaan ajattelisi noin.

      Valehtelijat ovat huonoja ihmisiä, kieroja kuin korkkiruuvit. Joten ihan vapaasti ajattele sitä mikä tuntuu sopivan fiilikseen, mutta älä jumiudu. onhan meillä kaikilla huonot päivämme ja jotenkin ja johonkin sitä on pakko purkaa, vaikka pelkästään ärsyttääkseen.

    • jotain_mietittävää

      Ihminen jolla on omat asiat kunnossa (riittävä toimeentulo, perheen tuki ja itseään miellyttävä elämä) ei vihaa eikä halua pahaa muille.
      Kannattaa pureutua tarkemmin siihen, miksi tunnet noin, saatat oppia jotain itsestäsi ja sitten voit miettiä mitä asialle voi tehdä. Voiko olla, että et arvosta itseäsi tarpeeksi, että voisit arvostaa muita?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      174
      6975
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      39
      4107
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2075
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2009
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1849
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1666
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      1601
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1593
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1578
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      37
      1415
    Aihe