Turun kaupunginvaltuutetulla, kurdimaahanmuuttaja Muhis Azizilla (kok) on tällä haavaa kaksi suurta huolenaihetta: 1) syrjäytymisvaarassa olevat maahanmuuttajanuoret ja 2) eurooppalaisten sananvapausuho.
Azizi pelkää, että yhtälö 1 2 on räjähdysaltis.
– Pilakuvat profeetta Muhammedista satuttavat jokaikistä muslimia. Se voi satuttaa niin paljon, että joku syrjäytynyt, heikosti koulutettu muslimi ryhtyy johonkin, jonka seurauksena viattomia kuolee, Azizi murehtii.
Hän tekee selväksi, että hänen mielestään Tanskan ja Norjan media ja poliitikot ovat omilla provokaatioillaan itse tehneet maastaan terroristien maalitaulun. Samanlaista hienotunteisuuden puutetta Azizi näki nuorten perussuomalaisten Rahvas-lehden julistamassa pilapiirroskilpailussa, jossa haettiin parasta islam-aiheista pilapiirrosta.
Azizi on kiitollinen siitä, että perussuomalaiset tiedottivat keskiviikkona peruvansa kilpailun.
– Kilpailu olisi vain kiinnittänyt ääri-islamistien huomion Suomeen. Minä pelkään, että Suomi alkaa kaivaa verta nenästään. Ei kannata leikkiä tulella.
http://www.ts.fi/ts tanaan/726521/Azizin mielesta Suomen ei kannata kaivaa verta nenastaan
Turun muslimi varoittaa Suomea.
7
55
Vastaukset 7
- Hoplaax
Turun muslimin tulisi ensisijaisesti olla huolissaan siitä, millaisen toimintamallin islam kannattajilleen opettaa. Silmitön tappaminen ei voi kuulua minkään uskonnoksi luokiteltavan aatteen kulmakiviin.
Ilmainen vihje Turun muslimille: luopa ensin syväluotaava katse peiliin, ja ala sitten pohdiskella ongelman ydintä. - Nytriittijo
Tuohan puhuu kuin muslimit omistaisivat suomen ja määräisivät täällä. Kyllä asia on niin, että nuo keskiaikaiset pitää häätää ulos maasta.
- FU9525
Totta! Suomi taantuu keskiaikaan, hitaasti mutta varmasti.
"Pelkään tulipaloja" sanoi pyromaani.
- öäfjkg
KUka kaivaa verta nenästään?
- lopettakaavalitus
Voi voi Suomalaista luterilaista kirkkoa
on pilkattu niin paljon ja sen rakenteisiin
on puututtu niin epäkunnioitettavalla
tavalla että muslimien on turha itkeä
jos heidän muhammedin pilapiirroksessa
on totuuden siemen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 681256
Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine1381064Onko karhukanta jo liian iso? Lenkkeilijä kohtasi kontion juoksulenkillä
Rantasalmella lenkkeilijä kohtasi karhun. Kylällä karhun näkeminen on ollut tosi harvinaista. Onko karhukanta jo liian i113714Vanhat konkarit ulos Elämäni biisistä - Yle selittelee
Elämäni biisi starttaa taas tänä syksynä. Mukana on ripaus uutta, mutta poissa on iso osa vanhaa... Poissa ovat Markku16621S-ryhmän Israel-boikotti liiketalouden opintojen tapausesimerkkinä
Tätä S-ryhmän Israel-boikottitapausta käsitellään jo kauppakorkeakoulujen ja johtamiskorkeakoulujen esimerkeissä. Se ant22615Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀32571Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen
Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁61541Mies miksi moinen vetäytyminen?
1) Olit loukkaantunut tai suuttunut 2) Sulla oli toinen nainen 3) Luulit, etten halua jatkaa tutustumista 4) Vai joku52519Mitä vit,,tua!
Mikä hiivatin kommunistien teltta oli kirsikan nurkalla, olivat vähällä jäädä telttoinensa auton alle kun olivat sen kul22516Hyvä Kukkola! toitte tänne taas jotain uutta
Niin sitä pitää! Kehittää oikeasti tarjontaa. Nyt on maut kohdillaan! Käykäähän herkuttelemassa wingseillä ja siipiweikk63491