Miten altistus todetaan verikokeesta?

tommi_j

6

285

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lisäys

Entäs laskeeko ne veren "homearvot" jos pääsee puhtaaseen ympäristöön? en tiedä näistä asioista mitään.

• Kvht

Luotettavasti verestä: Ei mitenkään!

""Huomioi ensin tämä:
      Kvht-altistuneen hoito menee näin esimerkiksi oirehtiminen 40-osuman saaneella:
      1. Pyrit kvht-altisteettomiin tiloihin jolloin kvht-altistumisen oireista häviää noin puolet, eli jäljelle jää noin 20-oiretta.
      2. Syöt riittävästi ja riittävän kauan limakalvojen tärkeimpiä L-a, L-b ja Bif hyöty-bakteereita. Jäljelle jää noin 0….5 oiretta joka on normaali/terve tila.
      a. Mikäli oireilu jämähtää paikoilleen noin 10-osuman seudulle niin, joko et ole saanut po bakteereita riittävästi, tai
      b. Kvht-altistut edelleen tietämättäsi koska kvht-gogktailit eivät välttämättä haise!
      Syy siihen miksi rivilääkärit leimaavat kvht-altistuneen mielenvikaiseksi selviää testistä.
      KVHT-altistusta (=KosteusVaurioHomeidenToksiini-/Kemikaali-altistus) ei voida luotettavasti todentaa yksilötasolla veren IgG/IgE vasta-aineista, eikä ihon Prick-testeillä. KVHT-altistus voidaan todentaa alla olevalla oiretestillä, tai keuhkojen BAL-huuhtelulla. Kun......................""
      http://pappasmurffi.nettisivu.org/kvht-kvht-altistuneen-oiretesti/

Tarkempi itsetestaus:
      http://pappasmurffi.nettisivu.org/laaketiede-vs-terveystiede/

• Altistus

Eipä niitä tahdo löytyä verikokeilla,näin minua opasti allergologian lääkäri,rahaa vain palaa.

• RAL

Kyllä voidaan ottaa suuri määrä tavallisimpia Ige vasta-aineita verestä kerralla. Jos joku on koholla, voi päätellä että on altistunut kyseiselle homeelle. Vasta-aine säilyy veressä useita vuosia, vaikka asuu homeettomassa ympäristössä. Minulta ainakin otettiin tällainen kertamittaus joskus vuosia sitten.

• köhköh

mulla katsottiin verikokeella, tehtiin se kosteusvauriopaneeli tms. siinä näkyi kai 5 yleisintä hometta. lääkäri näki tulokset ja sanoi että jääppä kuule tän päivän jälkeen pois töistä, oli ihan selvä juttu että siksi olin sairastellu... kun aspergillus fumigatuksen kohdalla meikäläisen lukema oli 145 (ja niissä on ne tietyt raja-arvot, 90% persentiiliraja siinä on about 70, niin tos ei ollu mitään epäselvää). oon kuullu että monet lääkärit sanoo ettei niitä vois mittailla, mutta ihan puhuvat p*skaa.

se mun testi oli ehkä joku tämmönen http://huslab.fi/cgi-bin/ohjekirja/tt_show.exe?assay=8904&terms=home paitsi että mun mielestä niitä eri homeita näkyi tosiaan joku 5 tai korkeintaan 7 kpl (näkisin tietty kun jaksaisin etsiä labratulokset kaapista..).

• Mikäselvis

Niin siis mihin kysymykseen antaa vastauksen, että homevasta-aineet on koholla ? Sittenkö juttu on ratkaistu ja ongelma on ohi ? Mutta eiks meillä kaikilla pitäs olla vasta-aineet koholla, homeita kun on joka paikassa, ulkonakin ihan sikana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6148
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5627
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      57
      2663
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      104
      2066
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1788
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1734
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1623
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      1277
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1187
    10. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      33
      1028
    Aihe