Vaalit tulossa, ketä äänestät?

Susan.Ruusunen

14

265

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • merja.kuraperse

Todella reilu kuva ex-pääministeristä.Ei ihme että Susankin tykkäsi.

• järkikaveri

Harmittaa, kun Pirkanmaalla ei ole yhtä hyvää ehdokasta. Masa on todellinen järkikaveri, sillä järjellä Suomi lähtisi nousuun. Pitäkää nyt siitä kiinni, että Masa pääsee tuonne Arkadianmäelle.

• Kas_kun_ei

lähtenyt nousuun jo silloin kun se oli pääministerinä. Päinvastoin. Pitäkää hemmetissä se poissa hallituskuvioista tai Suomi tarpoo lopulliseen suohon.

• äänitulossa

Kertokaas huulenheittäjät sitten se kovemman tason politiikantekijä, jota itse aiotte äänestää? On vielä inhimillistä haksahtaa naisseikkailuun oikean helmen kohdatessaan, mutta on todella välinpitämätöntä päivitellä twittereitään tärkeiden neuvotteluiden aikana jolloin päivittäjän pitäisi olla kokouksen vetohahmo.

Kumpi sitten on pienempi paha? Minä ainakin hyväksyn inhimillisyyden enkä arvosta piittamatonta poliitikkoa.

• tässä-mies

• luepatuo

• juttuoli

kyllä ja pitkä ja perusteellinen kuin nälkävuosi, mutta täyttä asiaa.

• Valitettavaa

On kieltämättä fiksu kaveri. Pari kertaa tavannut ja todella tietää talousasioista.
        Oman tiensä kulkija ja "toisinajattelija".

Vaan ei oikeasta puolueesta. Pauli kyllä muuten erittäin ok.

• vaanentäpäjos

hän kulkee omaa tietään myös eduskunnassa. En oikein usko, että häntä saa pysymään väärissä aisoissa kukaan. Kerroppa, onko siinä sinun "oikeassa" puolueessasi ketään yhtä pätevää talousasiantuntijaa. Ja sellaista nyt juuri eduskunnassa kaivataan. Edes yhtä.

• Kiitos_paljastuksesta

nimimerkki "Valitettavaa". Jos tuo Pauli Vahtera on "oman tiensä kulkija ja toisinajattelija", kuten kerrot, niin sitten minä äänestän häntä, vaikka puolueesta en perustakkaan. Mutta toisinajattelija, se sinne pitää saada. Että olis edes joku, joka osaa ajatella. Ja tuntuu kyllä osaavan, vaikka vasta puoleen väliin kerkesin lukemaan sitä juttua. Huomenna jatkan.

• Valitettavaa
        Kiitos_paljastuksesta kirjoitti:

nimimerkki "Valitettavaa". Jos tuo Pauli Vahtera on "oman tiensä kulkija ja toisinajattelija", kuten kerrot, niin sitten minä äänestän häntä, vaikka puolueesta en perustakkaan. Mutta toisinajattelija, se sinne pitää saada. Että olis edes joku, joka osaa ajatella. Ja tuntuu kyllä osaavan, vaikka vasta puoleen väliin kerkesin lukemaan sitä juttua. Huomenna jatkan.

Olet oikeassa mutta ongelmana on se että eduskuntavaalit eivät ole siinä mielessä sama asia kuin esim. presidentin vaali joka on enemmän henkilövaali.. Puolueen jäsen on sitoutunut puolueen ohjelmaan ja liiaallinen oman tien kulkeminen aiheuttaa ongelmia. Kun ei oikein persujen ohjelma kohtaa omaa ajatteluani niin on vaikea äänestää häntä vaikka kuinka tekisi mieli. Kaveri kyllä tietää mistä puhuu. Tavallaan sääli. Ja puhun vain nyt omasta puolestani.

• jessus_sentään

Nyt on tutkittu, että maahanmuuton kustannukset ovat 700 000 000 euroa vuodessa!
        Iltalehdessä pitkä juttu:

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015040219460846_uu.shtml

(Vaikka onkin todella "valitettavaa", ettet voi äänestää Vahteraa, niin ymmärrän ja tietysti myös hyväksyn kantasi. Onnea meille molemmille ja toivottavasti Suomikin selviää suosta. Ja hauskaa pääsiäistä.)

• maahanmuutto

on vain osa ulkomaalaisille syydetystä rahasta. Näin Vahtera kirjoittaa tuossa blogissaan:

"Suomen huono talouden tilanne voidaan selittää ulkomaalaisille avokätisesti jaetuilla rahoilla. Kehitysapu, Kreikan lainat ja takuutukset, humanitäärinen maahanmuutto, EU-nettojäsenmaksut, ulkomaalaisten ilmainen opiskelu, sosiaaliturvan maksaminen ulkomaille, rikollisten elättäminen vankiloissa paremmin kuin huolehdimme omista vanhuksistamme. Pieni maa maksaa pienistä rahoistaan ulkomaalaisille, joilla pitäisi olla ensisijaisesti itsellä vastuu omasta ja yhteisönsä elämästä. Mutta mutta. Kuka voi vihata omia lapsiaan ja suomalaisten tulevia sukupolvia niin rankasti, että leikkii hyväntekijää velaksi. Aika sottaisen sädekehän siitä saa."

• Valitettavaa
        jessus_sentään kirjoitti:

Nyt on tutkittu, että maahanmuuton kustannukset ovat 700 000 000 euroa vuodessa!
        Iltalehdessä pitkä juttu:

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015040219460846_uu.shtml

(Vaikka onkin todella "valitettavaa", ettet voi äänestää Vahteraa, niin ymmärrän ja tietysti myös hyväksyn kantasi. Onnea meille molemmille ja toivottavasti Suomikin selviää suosta. Ja hauskaa pääsiäistä.)

Kiitti itsellesi, samoin Hyvää Pääsiäistä. Voipi olla että mieli vielä muuttuu, senverran positiivisen vaikutuksen Pauliin tutustuminen teki, ulosanti ei ole se vahvin ase mutta sanoma ja ajattelu ja asioiden tietäminen kyllä on..

Nim. Valitettavaa

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5895
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4007
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2966
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      250
      2017
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1984
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      142
      1771
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1743
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1549
    Aihe