Vaalit tulossa, ketä äänestät?

Susan.Ruusunen

14

257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • merja.kuraperse

      Todella reilu kuva ex-pääministeristä.Ei ihme että Susankin tykkäsi.

    • järkikaveri

      Harmittaa, kun Pirkanmaalla ei ole yhtä hyvää ehdokasta. Masa on todellinen järkikaveri, sillä järjellä Suomi lähtisi nousuun. Pitäkää nyt siitä kiinni, että Masa pääsee tuonne Arkadianmäelle.

      • Kas_kun_ei

        lähtenyt nousuun jo silloin kun se oli pääministerinä. Päinvastoin. Pitäkää hemmetissä se poissa hallituskuvioista tai Suomi tarpoo lopulliseen suohon.


    • äänitulossa

      Kertokaas huulenheittäjät sitten se kovemman tason politiikantekijä, jota itse aiotte äänestää? On vielä inhimillistä haksahtaa naisseikkailuun oikean helmen kohdatessaan, mutta on todella välinpitämätöntä päivitellä twittereitään tärkeiden neuvotteluiden aikana jolloin päivittäjän pitäisi olla kokouksen vetohahmo.

      Kumpi sitten on pienempi paha? Minä ainakin hyväksyn inhimillisyyden enkä arvosta piittamatonta poliitikkoa.

      • tässä-mies

      • luepatuo

        http://blogit.iltalehti.fi/pauli-vahtera/2015/03/24/vahemman-kulutusta-enemman-hyvaa-oloa-9-miljardin-saastolista/

        ja mieti sitten, kannattaisko häntääänestää.


      • juttuoli

        kyllä ja pitkä ja perusteellinen kuin nälkävuosi, mutta täyttä asiaa.


      • Valitettavaa

        On kieltämättä fiksu kaveri. Pari kertaa tavannut ja todella tietää talousasioista.
        Oman tiensä kulkija ja "toisinajattelija".

        Vaan ei oikeasta puolueesta. Pauli kyllä muuten erittäin ok.


      • vaanentäpäjos

        hän kulkee omaa tietään myös eduskunnassa. En oikein usko, että häntä saa pysymään väärissä aisoissa kukaan. Kerroppa, onko siinä sinun "oikeassa" puolueessasi ketään yhtä pätevää talousasiantuntijaa. Ja sellaista nyt juuri eduskunnassa kaivataan. Edes yhtä.


      • Kiitos_paljastuksesta

        nimimerkki "Valitettavaa". Jos tuo Pauli Vahtera on "oman tiensä kulkija ja toisinajattelija", kuten kerrot, niin sitten minä äänestän häntä, vaikka puolueesta en perustakkaan. Mutta toisinajattelija, se sinne pitää saada. Että olis edes joku, joka osaa ajatella. Ja tuntuu kyllä osaavan, vaikka vasta puoleen väliin kerkesin lukemaan sitä juttua. Huomenna jatkan.


      • Valitettavaa
        Kiitos_paljastuksesta kirjoitti:

        nimimerkki "Valitettavaa". Jos tuo Pauli Vahtera on "oman tiensä kulkija ja toisinajattelija", kuten kerrot, niin sitten minä äänestän häntä, vaikka puolueesta en perustakkaan. Mutta toisinajattelija, se sinne pitää saada. Että olis edes joku, joka osaa ajatella. Ja tuntuu kyllä osaavan, vaikka vasta puoleen väliin kerkesin lukemaan sitä juttua. Huomenna jatkan.

        Olet oikeassa mutta ongelmana on se että eduskuntavaalit eivät ole siinä mielessä sama asia kuin esim. presidentin vaali joka on enemmän henkilövaali.. Puolueen jäsen on sitoutunut puolueen ohjelmaan ja liiaallinen oman tien kulkeminen aiheuttaa ongelmia. Kun ei oikein persujen ohjelma kohtaa omaa ajatteluani niin on vaikea äänestää häntä vaikka kuinka tekisi mieli. Kaveri kyllä tietää mistä puhuu. Tavallaan sääli. Ja puhun vain nyt omasta puolestani.


      • jessus_sentään

        Nyt on tutkittu, että maahanmuuton kustannukset ovat 700 000 000 euroa vuodessa!
        Iltalehdessä pitkä juttu:

        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015040219460846_uu.shtml

        (Vaikka onkin todella "valitettavaa", ettet voi äänestää Vahteraa, niin ymmärrän ja tietysti myös hyväksyn kantasi. Onnea meille molemmille ja toivottavasti Suomikin selviää suosta. Ja hauskaa pääsiäistä.)


      • maahanmuutto

        on vain osa ulkomaalaisille syydetystä rahasta. Näin Vahtera kirjoittaa tuossa blogissaan:

        "Suomen huono talouden tilanne voidaan selittää ulkomaalaisille avokätisesti jaetuilla rahoilla. Kehitysapu, Kreikan lainat ja takuutukset, humanitäärinen maahanmuutto, EU-nettojäsenmaksut, ulkomaalaisten ilmainen opiskelu, sosiaaliturvan maksaminen ulkomaille, rikollisten elättäminen vankiloissa paremmin kuin huolehdimme omista vanhuksistamme. Pieni maa maksaa pienistä rahoistaan ulkomaalaisille, joilla pitäisi olla ensisijaisesti itsellä vastuu omasta ja yhteisönsä elämästä. Mutta mutta. Kuka voi vihata omia lapsiaan ja suomalaisten tulevia sukupolvia niin rankasti, että leikkii hyväntekijää velaksi. Aika sottaisen sädekehän siitä saa."


      • Valitettavaa
        jessus_sentään kirjoitti:

        Nyt on tutkittu, että maahanmuuton kustannukset ovat 700 000 000 euroa vuodessa!
        Iltalehdessä pitkä juttu:

        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015040219460846_uu.shtml

        (Vaikka onkin todella "valitettavaa", ettet voi äänestää Vahteraa, niin ymmärrän ja tietysti myös hyväksyn kantasi. Onnea meille molemmille ja toivottavasti Suomikin selviää suosta. Ja hauskaa pääsiäistä.)

        Kiitti itsellesi, samoin Hyvää Pääsiäistä. Voipi olla että mieli vielä muuttuu, senverran positiivisen vaikutuksen Pauliin tutustuminen teki, ulosanti ei ole se vahvin ase mutta sanoma ja ajattelu ja asioiden tietäminen kyllä on..

        Nim. Valitettavaa


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      573
      3806
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3288
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2771
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2709
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2104
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2061
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1887
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1760
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1719
    Aihe