Mies, Isä, Yhteiskunta

Mr.A.Bird

Mitä Rasismi aiheuttaa? Olla uhri on kunnioittavaa ja vastuullista, jos ajattelee suurta vastuuta, mitä saa ollessaan uhri. Naiset ovat voimakkaita syystä, että heitä on helppoa mollata. Toisaalta se, että on uhri ja se että on nainen, eivät ole synonyymeja. Naisen rooli on miestä syvemmältä tässä Elämässämme. Itse olen sitä mieltä.

Kun yhtä kohdetta osoitetaan jatkuvasti, niin siinä ei ole mitään pahaa esimerkiksi näyttämöllä esiintyjä onkin kaikkien tarkkailtavana, mutta jos siihen liittyy negatiivinen aspekti, niin asiasta voi kehkeytyä suurempi juttu.

Väkivaltaa on pahasta, jos se ei ole henkilön itsen sallittua. Kivun sieto on eräs Elämässä hyödyllinen asia. Luokkatoveri oli luokan heikoin lenkki, kunnes kotona aloitti fysiikan harjoittamista ja löy yhtäkkiä kaikkia älläkällä leukavedossa huimaalla tuloksella.

Kun toista näyttää sormella, toiseen henkilöön lähetetään valtavasti energiaa. Negatiivista energiaa täytyy oppia käsittelemään. Parasta mitä uhri voi tehdä on suunnata energiat positiivisiin tarvittaviin uomiin. Jokainen ihminen on hyvä jossakin, jokaiselle on annettu luonnollinen lahja. Käyttämällä tätä ihmisestä voi tulla erittäin ammattilainen siinä, mitä tekee. Lääkäripraktiikassa tiedetään, että potilas voi tietää enemmän kuin lääkäri, oman sairautensa kulussa ja hoidossa, koska potilas joutuu paneutumaan asiaan paljon. Työn tulokset ovat suoranaisesti kiinni työmäärään. Isaac Newton oli tidon mukaan autisti, joka istui kotona ja harrasti tieteitä kunnes tuloksia rupesi syntymään. Horoskoopissa työahertaja on Neitsyt, Kauris, Vaaka...

Viha voi synnyttää koviakin tuloksia, jostakin ihmisestä voi tulla erittäin kehittynyt ja hän voi päästä uhrin kierteestä. Uhrin rooli on Pyhää, jos ihminen on vapaaehtoisesti hyväksynyt sitä. Tätä kutsutaan vastuun otoksi.

Vaha synnyttää uutta. Viha on kuin saha, joka leikkaa. Kun puuta leikkaa, niin ajan kuluttua puuhun kasvaa uusi oksa, joka on erilainen kuin edellinen. Syntyy uutta kulttuuria, käytäntöä, Elämää. Eli te, jotka olette Uhreja, seuratkaa Jeesusta ja oppikaa.

Globaalissa maailmassa viha ja rasismi ovat erittäin herkässä. Tapasin amerikkalaisen, joka tunnusti, että Usassa on edelleen rotuvihaa. Eli tätä on jatkunut 300 vuotta. Tuskin Rasismi lakkaa pian, mutta voimme oppia käyttämään sitä oikein. Esimerkiksi Elämänkaaressa on inhimmillisyyden jaksoja ja jos johonkin kohtaan osuu ammuus: viha, energiaa ym, niin tästä kohdasta voi tulla erittäin rakas, tärkeä asia, riippuen mihin on osunut. Aika ja paikka pitää olla sopivat. Tätä kutsutaan kohtaloksi ja Karmaksi. Ihmistä ei voi kaikesta suojella, mutta kipu on lahja, josta kasvaa uusi laji.

4

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mr.A.Bird

      Usa (korjaus) on vanhempi kuin 300v.

      Jos ihminen on skorpioni ja skorpionin chakra on ensimmäinen sukupolielimien kohdalla ja kun skorpioni saa vihaa/energiaa osakseen, niin hänestä joko tulee väkivahva tai hän voi jopa menehtyä. Jos hän selviää, niin hänestä tulee Seksuaalisuuden ammattilainen.

      Buddisteilla on elämänfilosofia rauhanomaisuus ilman tunteellista potaskaa. Mutta ovatko buddistit asettuneet pitkän ajan saatossa ja energian vahvoina Karmilliseen pyörään, josta on vaikea hypätä pois?
      Tiibet on Elämän Watchtower, antenni, johon Universimin tieto saapuu ekana. He ovat korkeammalla kuin kukaan muu. Korkea paine tekee ihmeitä, sillä vuorikansalla on edelleen yliluonnollista tietoisuutta ja taitoa. Kun tiibetiläinen laskeutuu Alankomaihin, asia voi olla haastellinen. Tätä on Globalisaatiota ja sitä tapahtuu jatkuvasti. Liike, muutos iskee meidän patoutumamme veks ja tuo uutta tietoa ja taitoa. Usa on aika hyvä sulatusuuni ollut jo pitkään ja amerikkalaisilla on tietoa yhdessäelosta ja roduista, mitä muilla vähemmän. Eurooppa on nyt suistunut samaan ja Suomi joksikin naureskelee sivusta. En halua uskoa nationalismiin, mutta enemmä individualismiin. Jokainen on yksilönsä ja se on kaunista maailmassa. Haluan nähdä afrikkalaista naista samanlaisena kaverina kuin Pekka Heinästäkin - naapuriani. Kun katselee maailmaa tältä kannalta, niin tajuaa, että kuinka nuoria olemme. Aikavaihdos tapahti 2012 ja olemme aivan siinä ensimmäisen chakran kohdalla vasta tajuamassa mitä on seksuaalisuus. Samassa maapallo on sipuli ja sipulissa on kerroksia, niinpä samassa nykyisyydessä on kaikki ajat, tulevaisuus ja menneisyys. Opiskele ja näe. Kohtaloa on sekin, miten sinä menet ja miten sinä käytät päiväsi, ketä sinä tapaat, kenelle puhut, mitä tiedät. Ihmisellä on pelivaraa sikäli, että ihminen on varsin Homo jos Sapience on tarkoitus olla pieni. Jolla on enemmän, niin tarkoitus on jakaa tietoa, taitoa, omaisuutta. Ehkä Suomen hyvinvointimalli on myytävissä muihin maihin? Suurempi uoma on sellainen, mistä ei kannata olla aina tietoinen. Jumala ja oppaasi ovat tietoisia siitä, koska katselevat sinua ylhäältä ja osaavat asettaa siltoja allesi. Uskonto on tiedettä, mutta Elämä on taidetta. Pitää siis nauttia jokapäiväisestä elämästämme joka hetki. Globalisaatio on mahtavinta mitä on tapahtunut vähän aikaan maapallolla. Minä haluan mennä moneen paikkaan, mutta en pysty, koska ei ole rahaa. Ajattelen siksi aika paljon tätä krääsää, mitä olen kirjoittanut ylös, kuten myös sitäkin, että valtio voisi järjestää ulkomaanmatkoja terapiamuodossa sitä kipeämmin tarvitseville: hullut, vanhukset, nuoret Mormonilähettiläiden mukaan, ym. Ajattelen myös sitä, että Globaalimaailmaan voisi luoda kansalaispalkkaa, jotta kansalainen voisi muuttaa New Zealandiin ja saadaa peruspalkkaa siellä perustarpeisiin. Samassa paikallinen työkkäri voisi antaa jotakin tekemistä, sillä elämään kuuluu jotakin tekemistä, jotakin, mistä tykkää, missä on hyvää, mihin sydän lepää.

    • Mr.A.Bird

      Se että on Homo ei ole synti, jos ei tee syntiä, vaan Homous on armo ja tie kuljettavaksi.


      Elämä on isoa eikä Homon kannata jäädä Homoksi, jos ei haluaa. Omasta tahdostaan se on kiinni, kuten mielipuolisuuskin. Uskon, että mielipuoli on niin kauan mielipuoli kun hän tahtoo olla. Fyysinen mielipuolisuus, eli ei henkinen on vaikeampi juttu, josta Länsimainen tiede on tulossa tietoiseksi siten, että, toivon, että kehitysvammainen alkaa tervehtyä. Tiedän ja uskon siihen. Terve Tiede on tervetullutta! Parempi kuin loputon rikastuminen. Hyvyys - kaiken A ja O.


      Globalisaatiossa kun päästään siihen pisteeseen, että jokainen on riittävästi sekoittuneen "tärähtänyt" ja tasavertainen ja tasa-arvoinen kaikessa, syntyy ryhmittymiä, jossa ryhmitytään oman tahdonsa mukaan, eli sen perusteella kuka on ihminen itse yksilönä. Sitä tapahtuu nyt, mutta voiko esimerkiksi syntyä uutta valtiota tai kaupunkia sen mukaan, että siellä asuu vain Äitejä tai sen mukaan, että siellä asuu vain lampaanhoitajaa. Onko siinä järkeä?

      Minun olisi kamalinta puhua Homolle, joka ovat äskettäin tehneet "sitä" tai minun olisi kamalinta puhua murhaajalle tai raivoisalle sotilaalle...koska omaan toisenlaista mentaliteettia. Jos puhun kuitenkin noille tyypeille, niin paraneeko maailmaa siitä? Saavatko nää vastakohdat jotakin juttua, josta Jumala silittää päätäni kiitoksena? Ja minä opin samalla. Kuolema pelottaa epäilemättä. Mutta kun kerran minulla on Suu, jolla voin harrastaa sanataidetta ja tiedettä, niin pitäiskö minun kunniottaa Jumalaa sillä, että minä puhun, puhun, puhun, puhun, koska nuoruuteni, tuntuu, meni siten, että hiljaa olin. Varokaa te nyt siellä, sillä minä puhun.

      Suu, uskon ei ole ydinase. Joku voikin tehdä siitä sitä. Ehkä suomalainen umpihiljainen? Koska suu on halpahalli, niin sitä on kivaa äännellä kuin eläin. Kokeilkaa. Venyttäkää lihaksia ja olkaa tyhmiä idiootteja, tehkää ääntämistä kuin jotkut vammaiset ja hetkessä teistä tulee erittäin ehjää ihmisiä.

      • Mr.A.Bird

        Byrokratiassa on erittäin paljon ilmaa. Kansalaispalkkaa voisi tervetullottaa. Yhteiskunta paranee sillä, että antaa vastuuta sille, jolle se on tuntematonta. Esimerkiksi lapselle tulitikut tai vihapipolle ruusukimppu. Hänellä vastuun otto voi saada uutta ponttaa. Juskaa sitä ennen nopiasti suojaan.

        Byrokratia on rakentanut itseänsä aika pitkälle ja nyt tapahtui se, mitä on odotettu, ei saakaan enää sosiaalitukia. Syynä se etteikö niitä saisi, sillä sosiaalitukijärjestelmä on Maailman Parasta mitä on voinut tapahtua, mutta se, että byrokratia rakensi sellaiset muurit, että niitä ei vain saa millään mitään tukia enää. Kaikki kaatuu byrokratiaan. Siksi vastuuta pitää palauttaa kansalle. Anna kansalaiselle kuukausipalkkaa ja anna hänen valita työmäärän ja ammattikuvan ja laajenna Suomalaista hyvinvointia Globaalisti - ainakin osia siitä ja vapauta markkinat, anna Putinille anteeksi ja tavallisen eläkkeen Zanzibaarista ja pue päällesi paita, jossa lukee STOP RASISM ja ala vetää Maailmanympäri kohti Aluetta 51 tai Pentagonia tai Baikanuria, joka on aivan tässä Siberia Rail varrella, jonottamaan viisumia Kosmokseen. Ai että on mustaa siellä ja salamyhkäistä! Ei ole ilmoja hengittää. Tähtiä silmäkantamattomiin. Ai että kun on Paljon!


    • Mr.A.Bird

      Hyvinvointivaltiossa jokaiselle pitää antaa tietokone ja videokamera. Jokanen voisi lähettää videoita Youtubeen. Pyydän anteeksi, että ingnoroin Facebookkia, sillä se on luotu pelastamaan. Minua jotenkin pelottaa oman naamani esillepaneminen. Lisäksi Facebookissa on paljon salapoliiseja on rikollisia. Ihmettelen, miten naiset ovat näin pelottomia? Kummiskin jos minä laitan kuvani, niin joudun naisen uteliasuuden ja juoruilun uhriksi. En pysty lukemaan historiikkeja siksi, että minua pelottaa ihmisen julmuus, jossa tärkeässä roolissa on Nainen. Pelottavaa. Puistottaa. Mutta toistaiseksi selvisin omaan ikääni ilman suurempia murtumia, vaikka Maailmanloppua sain osakseni jo helvetisti. Naisella oli siinä tärkeä rooli, mutta jotenkin kun juo teetä ja vatsa on täysi, niin leppyy, alkaa ihmettelemään tylsyyttä, että kuinka ihania naiset ovatkaan. Halaisin kaikkia, mutta en todennäköisesti saa. Naiset leikkivät saatavia, mutta ovat vaaraksi. Nyt sen muistin!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8534
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2585
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2313
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1966
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1704
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1519
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1472
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe