Onko Lohjalla vielä

tarkalleen

Asserin K-kauppa siinä keskustassa? Tuli mieleen nyt Asserin päivänä, että siellä tarjottiin Asserin-päivän kahvit joskus tyyliin 20v sitten.

8

2143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyyliin

20 vuotta sitten se ei vain ollut asseri, mutta eihän teinit muutenkaan tiedä mistään mitään varsinkaan siitä millaista lohjalla oli 20-30 vuotta sitten. Oli laatta-desua, arpa-onnia, ja kaikkea mahdollista siltä väliltä. Prisman kohdalla oli linja-auto asema jossa oli kauppa nimeltä Rapatti ja mm. käräjäoikeus. Prisma rakennettiin vasta muutaman vuosi sitten! Lohja oli joka tavalla ihan erilainen. Se asseri oli muuten silloin ennen nimeltään Louhos. Cittarin paikalla ojamolla oli Anttila. Ja muistan hyvin kun lohjantähteäkin rakennettiin, siitä alkaa olemaan se 30 vuotta. Olin ensimmäisiä teinejä/lapsia jotka siellä hengaili. Silloin oli vanhat helmet siellä aina, kuten just Desu porukoineen, ja sellanen kun rauta-onni, pitkä laiha äijä joka lauleskeli mennessään. Vanha raudoittaja. Eri tyyppi siis kun arpa-onni, joka puolestaan myi arpoja. Kale oli hänen kilpailijansa, joka myi kukkia :-) Niin, ja sosiaalitoimisto oli muuten ennen lohjantähteä kaupungintalolla. Ja arvatkaapa mikä liike oli ennen mäkkiä sen paikalla? Siinä oli kuulkaas lapsoset ihan ensimmäisenä musiikkikauppa, jossa myytiin cd-levyjä ja soittimia jne. Sitten siihen tuli n.20 vuotta sitten mäkki. Sellasta :-)

• Anonyymi

Kukka-Kale, kkk, Kale kukkia kantaa ja Arpa-Onni. Rauha heidän muistoilleen. Muistan hahmot.

• Pottenperi

" lohjantähteäkin rakennettiin, siitä alkaa olemaan se 30 vuotta." >> Rakennettiin 1992-1993.
      " Ja arvatkaapa mikä liike oli ennen mäkkiä sen paikalla? Siinä oli kuulkaas lapsoset ihan ensimmäisenä musiikkikauppa, jossa myytiin cd-levyjä ja soittimia jne."
      >> Tietääkseni Lohjan eka musiikkikauppa sijaitsi samassa rakennuksessa missä on nykyisin ST Honore, toisin toisessa päässä taloa ja -70 luvulla.
      " Prisman kohdalla oli linja-auto asema jossa oli kauppa nimeltä Rapatti ja mm. käräjäoikeus."
      >> ja ennen tätä paikalla sijaitsi puinen linja-autoasema joka purettin 1976 ns. Onnibussin rakennuksen tieltä.
      Mutta eihän teinit muutenkaan tiedä mistään mitään varsinkaan siitä millaista lohjalla oli 40-50 vuotta sitten.

• Anonyymi

ei muuten ollut eka muslaiike siinä paikalla.grillituopin alakerrassa saloraliikke katutason harjukadun puolelta sis.käynti.et silleen

• voi.noita.aikoja

ja se kuuluisa lohjan vaseliinitehdas mitä vaseliini-veijo pyöritti

• xdxdxdxdxdxdxd

Juu ja 100 vuotta sitten oli vaikka mitä mitä "pottenperi" tuo ilmeisen tyylikäs ilmestys, tuulipukukansalainen, oman elämänsä auktoriteettikaan ei muista kuten lukio oli puuanttilassa ja suomen ruattalaisten koulu keskusaukiolla jne. Että se siitä.

• onkohantama

boddenberi näitä "auktoriteetteja" jotka seisoo suu auki vihaisesti tuijottaen varsinkin kaikkia itseään nuorempia ihmisiä? Luuleeko hän, että kun vihaisesti katsoo monttu auki tuijottaen, että kaikki jotenkin arvostaa ja pelkää häntä? Heh, no saahan sitä toisaalta ihminen luulla itsestään ihan mitä vain, mutta turha luulla että muut ajattelee samalla tavalla. Nämä 50-60v tuulipukukansalaiset, suomi lippis päässä ja jotkut todella "hienot" vaatteet yleensäkin päällä kulkevat ovat tietysti "itsekin olleet" sodassa ja vähintään mannerheim on heidän sukulaisiaan, Hahahhahahahahahahhahahah. Aina yhtä hyvät naurut saa kun ajattelee tuota lohjis junttiporukkaa! :-)

• näinteki

asseri tykkäs pikkupojista&tiukkapillusista!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6070
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4167
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3372
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      3006
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      258
      2100
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1866
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1805
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1706
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1579
    Aihe