En voi suvaita puolueita jotka sallivat "POSITIIVESEN" SYRJINNÄN. Perussuomalaiset antavat oikeat arvot meille kantasuomalaisille.
http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194958653012/artikkeli/kotiseutumatkailua ja jihadturismia tallainen on soinin puolueen maahanmuuttoohjelma.html
Äänestän Perussuomalaisia.
13
89
Vastaukset
- 2mummu
Ei ollenkaan huono valinta. Minä kallistun ipuun
- sd3ed
Tajuatko tahvo että ne puolueet ovat todella kaukana toisistansa
- jjttjgghu
Aloittaja lle äänestämään vaan minä äänestän ihmisoikeuksien puolesta ja sillä siisti ja meitä on muitakin jotka ajattelevat samoin
- SULAAHULLUUTTA
On Sulaa hulluutta äänestää muita puolueita kuin PS ja IPUA!
Huhtikuussa on viimeinen mahdollisuus pelastaa Suomi tällaista toista kautta ei Suomi kestä!
Maahanmuutto on haihattelijoiden käsissä! Itse äänestän Vastaavaa kuin Halla-aho!- Hoiku
Ipu on venäjämielisten hyysääjäpuolue
- TOTTATOTISESTI
PUHUT !!! NYT ON AIKA LOPULTAKIN LYÖDÄ LUU KURKKUUN TUOLLE HELEVETIN HULLULLE PORUKALLE-JOKA ON PYRKINY SOTKEMAAN KAIKINKEINOIN KAIKEN VIISAUDEN, JA MORAALISEN KURIN !
ME ÄÄNESTÄMME-JA KOKO SUOMEN KANSA MYÖS TIETÄÄ-ETTÄ HULLUJEN ÄÄNESTÄMISEN SEURAUKSENA ON VAIN HULLUUTTA JA KURJUUTTA -KOKO TULEVAISUUS !!!
ONHAN SE NÄHTY- ETTÄ SITÄ MUKAA-KUN HOOMOTTAJAT ON JOKA TUUTISSA-NIIN SAMAA RATAA ON KAIKKI MENNY TÄSSÄ MAASSA AIVAN PÄINPERSETTÄ !
- jsjhshfg
ok.
- TOTTATOTISESTI
PERUS SUOMALAISET PUHUVAT JÄRKEÄ !!!
JA JOKA SITÄ PÄIVÄNSELVÄÄ JÄRKEÄ VASTUSTAA- ON TAATUSTI VÄÄRÄSSÄ !!!
JÄRKEÄHÄN TÄMÄN MAAN JOHTAMISEEN TARVITAAN- EIKÄ MITÄÄ SAATANANIDIOOTTIEN SUVAITSEVAISUUTTA-EIKÄ HOMOLIITTOJA, JA SUSIA IHMISTEN RAPPUSILLE !!!
NÄIN ON NÄREET, JA RISUKOT !!! http://www.verkkouutiset.fi/politiikka/Grahnlaasonen_aatepaperi-21416
Sillälailla! Sanoisi Tarvajärvi! kokoomuksen valtio ei ota vastuuta kansalaisistaan, kokoomuksen valtio vain verottaa ja kusettaa kansalaisiaan! Nähty on !
Late Lapista. SSSS Ry!- puutuuelämään
Katolliset on kristillisiä jihadisteja, jotka ovat valmiita määräämään kiristillisiä ihmisiä ja heidän elämäänsä.
- aatteleppa-ite
Lyhyt johdatus puolueiden ytimiin:
Kok > minä
Kesk > opportunismi
SDP > solidaarisuus
Vas > tasa-arvo
RKP > kieli
Vihr > luonto
Krist > uskonto
Pers> nurkkakuntaisuus
IPU > itsenäisyys
M2011 > ultrademokratia
Minkä varaan sinä ryhtyisit rakentamaan elinvoimaista yhteiskuntaa? - PS_pelastaa
Ensin tulee kantasuomalaiset ja sen jälkeen kantasuomalaiset.
- nimimuutos
Demarit puolueena = Suomen Haittakeskus.
Sehän myy kaiken suomalaisuuden eniten tarjoaville ulkomaalaisille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174466
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842509Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731647Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella261414Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641197- 201001
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon19985- 115961
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42932- 171914