Hirvisaari ja Veltto

ääliöitä

9

225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SelitystenMestari

      Tarjoaako tuo espoolainen kriminalisti samaa selitystä tulevilla leivättömillä pöydillä?

      "Seppo Lehto on extreme-huumoria työkalunaan käyttävä yhteiskuntakriitikko, joka pitää tapanaan provosoimismielessä tervehtiä kaikkia roomalaisella tervehdyksellä. Sama mies morotti myös eduskunnan lehterillä, mistä media nosti suhteettoman suuren porun nimittämällä sitä "natsitervehdykseksi", niin että puhemieskin joutui asiaan puuttumaan, julkisessa armonanomuksessa todetaan.

      - Lehto ei ole vaarallinen henkilö eikä olisi missään tapauksessa kuulunut vankilaan. Hän muistuttaa entisaikojen hovien irvailevaa narria, sitä ainoaa koko valtakunnassa, joka uskalsi kuningastakin avoimesti pilkata. Hovinarreja harvoin teloitettiin, mutta nyky-Suomen valtaapitävät eivät kestä itseensä kohdistuvaa kritiikkiä. Heidän pitäisi – silloinkin kun se on groteskia."

      Tuossa on kyllä vauhdissa 2 kappaletta yhteiskuntamme "tukipylvästä"....

    • kaikkeesit

      Joo, hirvashan on morsiamen sydänystäviä :) Toinen muuten vain pelle.

      • kaikkeesit

        Hirvaksen blogista:
        "nternet ei ole media

        Yksi tuomiolauselman pahoista kömmähdyksistä oli pitää internetiä tiedotusvälineenä. Internet on virtuaalimaailma eikä media. Media ja tiedotusvälineet voivat toki nekin käyttää internetiä osana omaa toimintaansa, mutta homekorvaisille fossiileille nämä käsitteet ovat täysin epäselviä. Sen sijaan on mainittava, että nuorisolla, joka on suorastaan kasvanut virtuaalimaailmassa, on myös oikea käsitys internetistä. Se on toinen todellisuus, jota eivät säätele reaalimaailman lainalaisuudet."

        Taitaa äijä itse ja hänen ystävänsä elää ns. toisessa todellisuudessa.


    • SeppoLehdon

      kunnianloukkaukset ym. viharikokset netissä päättyivät jo vuosia sitten.

      Koska Seppo Olavi Lehto sai kunnianloukkauksistaan netissä:
      - sakkoja
      - sakkoja
      - sakkoja
      - ehdonalaista
      - ehdonalaista
      - 2,5 vuotta ehdotonta (Pirkanmaan käräjäoikeus)

      Ari Olavi on toistaiseksi saanut kunnianloukkauksistaan netissä:
      - sakkoja
      - sakkoja
      - sakkoja
      - sakkoja
      - sakkoja
      - sakkoja
      - sakkoja
      - sakkoja
      - sakkoja
      - sakkoja
      - ehdonalaista (Espoon käräjäoikeus)

      Keväällä 2015 on tulossa ensimmäinen oikeuden istunto (Helsingin käräjäoikeus), missä vaaditaan tuolle espoolaiselle mielisairaalle ihmishylkiölle ehdotonta vankeutta. Asianomistajat (4 kpl) tulevat vetoamaan Seppo Lehdon saamaan ehdottomaan vankeusrangaistukseen. Lakienhan tulee olla kaikille rikollisille sama ja rangaistuksien yhtenevät. Seppo Lehto on myös erinomainen esimerkki "vankilan parantavasta voimasta" - 2, 5 vuotta istuntoa ja johan loppui ihmisten solvaaminen netissä.

    • nylkynnylkkykommarit

      Mustan Afrikan sadut nauttivat lainsuojaa kuten perättömät ilmiannot edelleen, samoin laittomat uhkailut ... niille ei löydy syyttäjää. Onneksi poliisi on joskus hätävarjelutilanteessa kuten kirvesmurhaajna kohdalla

    • NäytätköYhdenkin

      itseesi kohdistuneen perättömän ilmiannon - koskaan missään?
      Tai laittoman uhkauksen joka olisi kohdistunut itseesi?
      Tai itseesi kohdistuneen kunnianloukkauksen - edes yhden sellaisen?
      Miksei yhtäkään väittämääsi "murhayritystä" ole koskaan tutkittu missään?
      Miksi syöt omaa ulostettasi (sossuhan maksaa ruokasi)?
      Miksi masturboit toistuvasti julkisilla paikoilla, kuten Espoon ensi- ja turvakodin pihalla?
      Miksi jääkaapissasi on litrakaupalla omaa virtsaasi, miksi säilöt sitä?
      Miten ihmeessä olet voinut olla sukupuoliyhteydessä eläkeikäiseen omaan äitiisi?
      Mihin muut perheenjäsenesi ovatkaan kuolleet?

    • MilloinVastaat

      mielisairas lapseen sekaantuja?
      Miltä tuntuu olla parantumattomasti psyykesairas r*nkkari?

    • TarttukaaVakuutukseen

      Missä teillä on vaaliteemat keskustelu, tässä ehdotus.
      Tämä pakottaa työttömät ja opiskelijta järjestäytymään, me tarvitaan ne työpaikat itse. Joten holmlundin suunnitelmiin on tehtävä vaatimus:
      - tulijoiden työttömyysturvan, sairastelun, asumisen, yms. voisi työnantaja tai puolue, joka asiaa ajaa vakuuttaa ottamalla pakollisen vakuutusmaksun, jonka AY-liike voisi vaatia.
      - Tulokkaista tarkat sijoitustiedot, aika oleskeluun, rahoitussuunnitelma, mitkä ovat sen jälkeiset aikomukset jäädä tänne, jos työ holmlundin tarjoama päättyy.

      http://keskustelu.suomi24.fi/t/13429638

      Närää tuli äänestäjiä vastaan suunnatusta vaaliteemasta.
      http://yle.fi/uutiset/kokoomus_avaisi_portit_ulkomaiselle_tyovoimalle__demariedustaja_hammastelee/7792136

    • NäyttäisitköYhdenkin

      itseesi kohdistuneen perättömän ilmiannon - koskaan missään?

      Tai laittoman uhkauksen joka olisi kohdistunut itseesi?

      Tai itseesi kohdistuneen kunnianloukkauksen - edes yhden sellaisen?

      Miksei yhtäkään väittämääsi "murhayritystä" ole koskaan tutkittu missään?

      Miksi syöt omaa ulostettasi (sossuhan maksaa ruokasi)?

      Miksi masturboit toistuvasti julkisilla paikoilla, kuten Espoon ensi- ja turvakodin pihalla?

      Miksi jääkaapissasi on litrakaupalla omaa virtsaasi, miksi säilöt sitä?

      Miten ihmeessä olet voinut olla sukupuoliyhteydessä eläkeikäiseen omaan äitiisi?

      Mihin muut perheenjäsenesi ovatkaan kuolleet?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe