Asiaa laillisuudesta !

Missä raja

Kaikki lainmukaisuus ja laillinen perustuu ja tulee perustua täydellisyyden lakeihin, eli Jumalan sanaan, ei mitään väärää eikä pahaa sisältäviin elämän lakeihin, eli totuuden ja oikeuden / mukaisuuden ehtoihin. Joiden kautta vasta oikeuskin, ja turvallinen turvattu yhteiselo / oikea tasapuolinen hyvinvointi luonnistuu ja mahdollistuu.

Koska ristiriitaa ja katkeruutta / erilaisia henkisiä ja myös fyysisiä väkivaltaisuuksia aiheuttava epätasapaino poistuu. Jotka tuottavat kanssaeläjille kärsimystä ja tuskaa. Ne taas aiheuttaa humala ja huumehakuisuutta ym. vastareaktioita kaikkine mahdollisine pahoine tekoineen ja vaikutuksineen, tuoden hetkellistä helpotusta siihen tuskaan, mutta kuitenkin kasvavaa vihaa vääryyttä ja oikeudettomuutta kohtaan, (joista suurin osa ihmisistä, perimmäistä syytä tietämättöminä kärsii). Joka taas aiheuttaa niihin kiinnijoutumista, eli riippuvaisuutta niistä aineista ym. vastareaktioista ja teoista, jotka vahingoittavat kansalaisia ja kansakunnan yhteistä omaisuutta.

Ne taas aiheuttavat niistä irrotushoitotarvetta, ja ne taas kustannuksia, ne TAAS katkeruutta ja tuskaa maksajille, eli kaikille veronmaksajille, jokaiselle verovelvolliselle yhteiskunnan jäsenelle. Joista taas suurin osa ovat itsekin syyllisiä tähän kierteeseen. Koska eivät ole kyseenalaistaneet eivätkä peränneet totuutta nykyiseen käytäntöön, vaan ovat antautuneet valheiden ja vääryyksien ohjattaviksi. Ja näin ollen pahan palvelijoiksi !

Herätkää ennen kuin on liian myöhäistä! Käy hyvin huonosti jos nukkuu pommiin, ja etenkin jos atomipommiin. Voi käydä niin ettei enää herääkään, kuin vasta siellä ikuisuuspuolella, sieltä tulen ja tuskien keskeltä. Tiedoksi ja keskustelu aiheeksi asian, Kristuksen Jeesuksen nimessä tuoden, vähäinen palvelijansa Esko H.

4

1513

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raja

nää ei oo mitää nii hassui nimii mut nää on vähä outoi jollai toisel kielel..:
      minna=rinta(italiaks)
      pa(a)vo=kalkkuna(espanjaks)
      heli=perse
      kai niit on lisääki viel kertokaa jos tiiätte:D
      yks tuttu kerto joskus et se tietää jonkun nimeltä marja puuro :)
      Tuuli Mylly on kyllä, mutta
      Anu Saukko.. taitaa olla urbaanilegendaa
      Anu Saukko on olemassa. Olen joskus soittanut numerotiedusteluun, ja saanut Anun numeron.
      miina kenttä löytyy vantaalta
      toivottavasti ei ole kenenkään nimi, mutta Anna Aina Naima-Rauha
      Keijo-Annikki.
      Hellä Alapää
      Aina Hellä Alapää...
      ilkka hikipää
      Oikeesti yhden Somaliasta Suomeen tulleen pakolaistytön nimi oli Naima Kolo (en ole varma kirjoitusasusta, mutta äännetään tuolla tavoin)..
      Musta on hauskaa aina, jos jonkun ihan taviksen nimi on joku julkkisnimi, esim. Jari Sillanpää (tunnen) tai Tarja Halonen tai vastaava.
      lumi rae on olemassa
      Sanna Alkio
      Munkki Luostarinen
      Pekka Ylihankala
      kelatkaa jos on jonku nimi on anna mäki ->
      mäen anna :DD
      karo on espanjaks rikas
      Oma Ilta Rauha, Vieno Helinä ja Outo Kolina, Hellin Ensi Lahja. True!
      Olli Kuhta, Markku Ohtava.Etunimistä Orkkuli. Ja kaiken lisäksi oikeita olemassaolevia ihmisiä. Voi vanhemmat, missä aivot kun nimiä annetaan..
      anu saukko on olemassa, oli mun lukion kansliassa duunissa (kuopio). oli naurussa pidättelemistä kun lähetti jotain lukioon hyväksymis-kirjeitä.
      anu saukon mäki oon kuullu en kyl muista mistä(tuskin kuitenkaan kuopion kansliast)ehkä niit sit on kaks..ja antti tuomoloita on!!kelatkaa jos sun nimisii ois nii monta!
      kyllähän kuse on myös nimi..aatelkaa vaik tälläne lause puhelimes ku sult on just kysytty mis oot:mä oon kusella...;)
      Saa Pi Ilua? ...kohta Helsingin Sanomissa on kasteilmoitus: helsinkiläispariskunnan ihmistoukka nimettiin Saapillua. Woi noita hesalaisia -)
      Aika hjyva! =)
      Nyt on jotain uunotettu, tollasta nimeä ei varmasti ole!
      Pilvi Pouta..mun pikkuserkku
      Bend Over
      Ben Dover, siis...
      Voitto Tasanko (ei kun mulle vähän enemmän..)
      Sukunimenä Hirvikallio (Hirvikalliolla -no, ampukaa se alas!)
      Pariskunta joskus aikoinaan: Pentti Kakki & Anni Korjas
      Hauskoja tilanteita on syntynyt myös pariskunnalle (nykyään molemmat Olleja) Timo Olli ja Taija Eeva. Tiukkapipoiset virkailijat hermostuvat, kun eivät suostu kertomaan sukunimiään :D!
      Yksi tuttu mummeli on nimeltään Kaino Impi. Vanhemmilla hyvä huumorintaju?
      anna mäkikpl, anu saukko kpl, hikpäitäkpl. Sukunimillä kakki, korjas, alapää ei löydy ketään. (fonecta finder)
      Väestörekisteristä löytyy alle viisi Kakkia. Tosin korjasta ja alapäätä ei oo.
      juu sori, se oli Korjus.
      Mutta Tämä pariskunta on ollut aikoinaan ja kuolleita Kakkejakin on.. Tuo juttu siis pitää paikkaansa!
      Alla-Kulli-Khan. Uzbekistanilainen muinaishallitsija. Rakennutti-luvun alussa Itchan Kala -nimiseen paikkaan kaksi upeaa palatsia.
      Apina, Alena. Venäläinen paikallista suosiota nauttiva laulaja. Tunnettu netissä myös tissikuvistaan.
      Assman, Dick. Kanadalainen bensamies (Assman the Gasman) Reginasta. Julkkis pelkästään nimensä vuoksi.
      Hunt, Muna. Espanjalainen malli.
      Katala, Kenny. Sambialainen jalkapalloilija, joka on pelasi kuluneen kesän Rovaniemen Palloseurassa vaisuhkolla menestyksellä.
      Munalla, Abdel-Wahab. Sudanilainen ay-aktiivi, joka on ollut mukana suurmielenosoitusten järjestämisessä.
      Molo, John. Yhdysvaltalainen rumpali, soittanut kaikkea jazzista rokkiin. Molo oli mukana Bruce Hornsby ant the Range –yhtyeessä, joka voitti parhaan uuden artistin Grammyn vuonna.
      Multatuli. Hollantilainen runoilija, joka eli vuosina-. Miehen nimeä kantaa mm. oma museo Amsterdamissa. Oikealta nimeltään Eduard Douwes Dekker.
      Panetta, Francesco. Italialainenmetrin ja metrin esteiden juoksija. Vei Martti Vainiolta monta mestaruutta ja mitalia.
      Paska, Pavel. FIFA:n pelaaja-agentti, jonka erikoisalaa olevat kotimaansa Tsekin jalkapallotähdet. Tunnetuimpia asiakkaita ovat Liverpoolin Patrick Berger ja Vladimir Smicer.
      Paska, Steve. Yhdysvaltalainen uinti- ja uimahyppyvalmentaja. Viime tietojen mukaan päävalmentaja Illinois Staten yliopistossa.
      Pelko, Frank jr. Yhdysvaltalainen offroad-kilpa-ajaja.
      Perse, James. Los Angelesissa kovassa nosteessa oleva yhdysvaltalainen muotisuunnittelija. Miehellä on oma tuotemerkkikin, nimen arvannette.
      Perse, Saint-John. Ranskalainen runoilija ja diplomaatti, joka voitti Nobelin kirjallisuuspalkinnon vuonna. Miestä on kuvailtu Ranskan kansallishengen ruumiillistumaksi. Oikealta nimeltään Marie-René-Auguste-Alexis Saint-Leger.
      Pervo, Richard I. Yhdysvaltalainen pappi ja professori, joka opettaa Harvardissa. Erikoisaloja uusi testamentti ja kristilliset opinnot.
      Pili, Roberta. Italialainen pianisti. Merkittävin saavutus Wienin Bösendorfer-pianokilpailun voitto.l
      Pissareva, Irina. Ukrainalainen kansallisen tason uimahyppääjä.
      Sika – The Wild Samoan. Samoalainen ammattilaispainija. Voittivuoden urallaanWWF:n joukkuewrestlingmestaruutta.
      Surma, Ron. Yhdysvaltalainen tv-ohjaaja/taustavaikuttaja. Vilahtaa nimekkeellä Casting Director mm. Star Trekin lopputeksteissä.
      Tauti, Hiroshi. Japanilainen lääketieteen tutkija. Kirjoittanut mm. patologiasta ja ruumiinavauksista.
      Muita: Nämäkin ihmiset ovat olemassa, vaikkeivät julkkiksia olekaan: Nussia Aisenstadt, Mehdi Alasti, Jörg Dorka, Kirk Hilse, Craig Homola, Kusi S. Hornberger, Phyllis Kanki, Gloria Kauhu, Steve Kives, Anna Kolotuhina, Adam J. Kosto, John Kulli, Alexander Kusenko, Jan Kutina, Bob Liero, Chris Lutka, Samantha Mauton, Stefan Pantu, Donna Pieretti, Geert Pillu, Antonio Rotta, Laurel L.T. Ruma, Gilbert Rutto, Piotr Sonta, Barbara Erakko Taylor, Bettina Tissi, Richard P. Tollo, Panikos Tsangaras, George Tuska, Kalju Veski, David Vitulla, Elodie Vittu.
      elin alapää
      mari-pilvi ruohonen on aika paha. ja oikeasti olemassa :D
      En tiedä onko totta mutta olen kuullut että naiselle voi antaa nimen Muna Suomessa, joten aika mielenkiintoinen nimi olisi:
      Muna Pervo tai
      Muna Heijari
      Molemmat on sukunimiä Suomessa!
      On aikanaan pirkanmaalaisessa Liskon perheessäkin huumorin kukka kukkinut, kun on annettu tytölle nimeksi Sisi ja pojalle Pasi...
      Meri Satama on olemassa. ja sukunimissä Lerssi.
      Mulla oli sukulainen, jonka etunimet olivat Oiva Aatos.
      Tunsin erään pienen tytön, jonka nimi oli
      Miina Kenttä.
      Oletteko käyneet katsomassa sivustolla www.silikonitieto.net
      Sen etusivun lopusta voi klikata viihdeosioon (Julkkikset ja syntymäajat, Näin voit saada rahaa Muita aiheita). Siellä on osasto nimeltä Huumori. Kopsasin melkein sadan nimen listasta tänne muutaman.
      - (Tutkija) Kai Torvi
      - (Jääkiekkoilija) Petri Pölhö
      - (Sijoittaja) Henrik Kuningas
      - (Ylikonstaapeli) Erkki Juntti
      - (Filosofian tohtori) Joel Juppi
      - (Johtaja) Seppo Isoherranen
      - (Tilintarkastaja) Timo Terävä
      - (Kaupunginjohtaja) Seppo Suuripää
      - (Vanhempi konstaapeli) Tomi Reinikainen
      - (Kokoomuksen apulaispuoluesihteeri) Petteri Orpo
      täällä saa nauraa ihan kippurassa!
      Aarre Oiva Olavi on noin reilun vuoden vanha.
      Juha Kankkunen on hassu nimi, mutta kaikki ovat kuulleet sen jo niin monta kertaa, että se ei enää säväytä. Känninen on ihan oikea suomalainen sukunimi ja yleinen Kuopion suunnalla.
      "Orkkuli"
      Nyt on jotain uunotettu, tollasta nimeä ei varmasti ole!"
      Kyllä on, Suomessa on kerran annettu naisen nimeksi Orkkuli, aika järkkyä!
      Kaikki nimitiedot voi käydä tarkistamasta väestörekisterikeskuksen sivuilta, löytyy aika hauskoja, kun vaan jaksaa kokeilla :o)
      dick little
      Marja Kiisseli on olemassa =D Kamalia sukunimiä on esimerkiksi Kalja ja Sikiö.
      onkohan per saukko jonkun oikea nimi vai urbaani legenda?
      Varma Voitto on varmaankin hyvin menestyksekäs heppu.
      Mun äippäni kanssa samassa koulussa joskus tuolla kultaisella kuuskymmentäluvulla, oli tyttö jonka nimi oli HILMA KARVA. Tosi juttu, tarkistettu. Mutta hei OIKEESTI?! Nainen kuulemma vaihtoi nimensä aika äkkiä.. En yhtään ihmettele =D
      heheh: mä oon tunsin joskus pär saukon eli lausutaan niiku sanoit..eli on olemassa ;D
      semmonen kansanedustaja on suomessa ollut joskus jonka sukunimi oli alatuuhonen :)
      oiva juppi: entisen koulukaverini isa
      Isäni työkaverin nimi on Armas Patja.
      mä tiedän yhen jonka nimi on mäki anna yhden jonka nimi karkki ja tietty unelma sirpa leena on hauska
      Alatuuhosesta en tiedä, mutta kansanedustaja Alaharja ainakin on (tai on ollut)
      Oon joistakin kirjoista lukenut tai muualta kuullut. Tiiä sit onko oikeesti olemassa. Anna Pusu, Unelma Sirpa Leena.
      Tämä on kuulemma tosi tarina: Mikko Kutila. Perheessä oli vuotias poika. Ei osannut s-kirjainta sanoa. Poika oli tupakeittiössä ja äiti jossakin huoneistossa ja huhuili poikaansa. Poika sanoi: Nyt tuli Kutilan Mikko.
      En tajunnut...
      poika ei osaa sanoa s-kirjantainta. pissaa alleen ja sanoo: nyt tuli kutilammikko (=kusilammikko). pojan nimi on mikko kutila (kutilan mikko).
      tunnen erään kutilan mikon ja ilman tota edellistä tarinaa en olisi pitänyt nimeä yhtään hassuna..
      Mun ala-asteen opettajalla oli tuttuja joiden sukunimi oli Lisko. Lasten nimet oli Pasi ja Sisi.
      Ja tietty Pakaste Marja on myös aika hassu nimi.
      Onko Reima Etuveitikassa jotain nauramista???
      Taisin lukea Pirkka-lehestä muistaakseni vanhoista nimistä, kaikista ouvoin oli kyllä tapaus ku-luvun alussa Suomessa oli miehelle annettu nimi Homo.. siinä voi miettiä et mikä vanhempia on viirannu. Oon tarkistanu ton väestörekisterikeskuksen sivulta ja kyllä sieltä yks Homo niminen mies löytyy. Nykyaikana toi nimi vois haitata jo vähän enemmän ku tohon aikaan.. :)
      Tunsin joskus Katja Pakkasen, eli kakkasen patjan..
      yyyh
      ja sitten nämä perinteiset Mäen Anna ja Kylmäsen Usko

• apukoululainen

Yhden kaverin isän veljen nimi on Yrjö Kankkunen. Ja ukin rintamaveljen Yrjö Pussi xD

• Teppo Turjake
        apukoululainen kirjoitti:

Yhden kaverin isän veljen nimi on Yrjö Kankkunen. Ja ukin rintamaveljen Yrjö Pussi xD

Yhden intialaisen näyttelijän nimi on "Kakka."

• Anonyymi00004

Asuin lapsena Kuopiossa pari vuotta ja naapurin tytön kaverina, ja hieman omanakin, oli Anu Saukko. On nykyään jonkun alan tohtori. Muistan koulukaverit.comista hänen kommenttinsa, että "että eiköhän nimessä ole tarpeeksi" 😁 Nätti tyttö oli silloin 5-6 luokkalaisena. Kuvien perusteella myös aikuisena.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      176
      4977
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      18
      4356
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3087
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      250
      2924
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2862
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2491
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27