voiko joku kertoa, missä päin on ravintola NERONE ja onko siellä hyvät safkat, olen vaan kuul. että siellä on ihan ok. Onko totta? Entäs miten hinta ja laat. kohtaa?
ravintola Nerone
9
3289
Vastaukset
- ;-)
Tällästä tietoa löytyi "stadin parhaat pizzat"- valikon alta.
Italialainen ravintola Nerone Pursimiehenkatu 27 Punavuoressa.
Pizzat on suomen parhaat, tuskin kukaan siellä herkutellut on toista mieltä.
Ja hintataso halpa verrattuna moneen muuhun. Suosittelen lämpimästi.- Joupa
Neronen ruoka on ihan hyvää, mutta ei se kovin halpaa ole verrattuna vaikkapa viereiseen Laivakoiraan, aasialaisista puhumattakaan.
- vanha asiakas
Hinnat olivat aikaisemmin niinkuin kaikkein pahimmassa rahanpesuyrityksessä. Älyttömän isot annokset ja puoleen hintaan. En ole käynyt pitkään aikaan, kaikki voi olla muuttunut.
Tarjoilijat olivat kaupungin parhaimman näköisiä eli aivan käsittämättömiä venäläisiä pimuja. Taisivat tehdä keikkaa muullakin. - kävin
Söin ison salami pizzan ja frendi veti spagetti frutti di maren joka oli siis VALTAVA annos.
Todella hyvää oli, ei me siellä käytäis jos safka olis pee...stä.
Huomasin että reilun tunnin aikana kun istuimme siellä, useat asiakkaat ottivat pizzoja mukaan ja yhtään naistarjoilijaa ei näkynyt. Kaksi miestä tarjoili ja yksi tuntui olevan keittiössä.
Hyvää oli, mums.- paras
Itse olin myös tänään Neronessa syömässä. oli kyllä hyvää, söin sen herkkusienikast. naudan ulkofilepihvin. olen käynyt siellä kohata viisi vuotta.
- .--..
Paljon maksaa tuommoinen normaali pizza?
Mitenhän sen paikan löytäisi? en tunne Helsinkiä paljonkaan, olen vasta muuttanut. Eli esim Kalliosta jos lähtee suunnistamaan, onko paikka kaukana? - keskitasoa
.--.. kirjoitti:
Paljon maksaa tuommoinen normaali pizza?
Mitenhän sen paikan löytäisi? en tunne Helsinkiä paljonkaan, olen vasta muuttanut. Eli esim Kalliosta jos lähtee suunnistamaan, onko paikka kaukana?Parhaiten pääseet ratikalla 3T, se vie viiskulmalle ja siitä sitten käänyyt oikelle ja kävelet n. 400 metriä.
- JenniinaX
riippuu iha siit et kuka on kokkina työvuoros. ainaki yks kokkipoju osaa pilata helponki safkan.
- nuorempi
joo kyllä se on totta, että se riippuu kuka siellä on kokkina. Onko hän lounas aikana vai viikonloppuisin. Kyllä siellä ainakin yks nuori kundi osaa ihan hyvin kokata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236788Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää391209Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka211005- 75871
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47804Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59794Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.91768Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38751Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14716- 43713