Tilasin netistä tupakkaa kartongin verran EU:n ulkopuolelta ja nyt tulli vaatii, että teen tulliselvityksen. Noh netissä nettituontia ei voi tehdä koska se on tupakkaa ja posti grouppia en voi myöskään nakittaa tekemään tätä puolestani koska tupakkatuote, josta maksetaan valmisteveroa. Itse asun paikkakunnalla, josta on matkaa lähimpään tullivirastoon yli 60km, että voisin tehdä henkilökohtaisesti tulliselvityksen. Onko mahdollista, että pystyisin valtuuttamaan toisen henkilön menemään tullivirastoon tekemään tämän tulliselvityksen puolestani tämän välimatkan/työn takia vai onko MINUN pakko mennä henkilökohtaisesti se tekemään?
Tupakka ulkomailta
AnttiAA
1
471
Vastaukset
- 112
En näkisi mitään estettä tuolle. Voit vielä varmistaa asian tullilta.
http://www.tulli.fi/fi/yhteystiedot/kysy_tullineuvonnasta.jsp
Kunkin tullialueen kohdalta löytyy tarkempaa tietoa tullitoimipaikan aukioloista.
Henkilöasiakkaat
Ma-pe 8-16
p. 0295 5201
Kysy tullineuvonnasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273325Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122449Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.852375Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1072074Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761673Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥481554Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261456Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001295- 1261200
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151136