Mikä lemmikki sul on?
t.odette
Mitä lemmikkejä teil on
9
<50
Vastaukset
- Isotalous
Meillä on kaksi kiinanpalatsikoiraa Ninnu Ja Nelli,yksi ragdoll kissa Miska,tyttärellä kolme gerbiiliä,ja 13 v pojalle tulossa lintuja
- äitil
Meillä taas koko perheen lemmikkinä kolme kania Nasu,Puppe ja Visa,kaksi punakorvakilpikonnaa Nuppu ja J-P sekä pomeranian pentu 7 kk Unto
- kattilo
Täällä kolme kattia
- Vilpurii
Tyttärellä 15 v oma täysverinen 12v ruuna,meillä asustelee karjalankarhukoirat Vilho ja Wiliam
Mulla on yksi kissa 11v. ja pari gerbiiliä 3v.
- Gillas
Jaa, mä kun luulin että sulla olisi pari transsulehmää (nimeltään Pera ja Tapani).
- piippolantäti
Meillä maatila joten kanoja,lampaita ,sikoja,lehmiä,muutama aasi lemmikkinä ja kaksi ponia
- Minulla_on
Juoppo äijä lisäksi hän ei ole sisäsiisti nytkin örisee tossa lattialla posket täynnä oksennukset paidalla , kohta alkaa vonkaa pimppiä. Ottaisko ne ton löytöeläinkotiin.
- doggieha
Kaksi koiraa, ja kaksi hamsteria
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun634591KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1643522Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?642893- 1492841
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492684- 241923
- 241801
- 301656
- 1741630
- 421342