Mikä lemmikki sul on?
t.odette
Mitä lemmikkejä teil on
9
<50
Vastaukset
- Isotalous
Meillä on kaksi kiinanpalatsikoiraa Ninnu Ja Nelli,yksi ragdoll kissa Miska,tyttärellä kolme gerbiiliä,ja 13 v pojalle tulossa lintuja
- äitil
Meillä taas koko perheen lemmikkinä kolme kania Nasu,Puppe ja Visa,kaksi punakorvakilpikonnaa Nuppu ja J-P sekä pomeranian pentu 7 kk Unto
- kattilo
Täällä kolme kattia
- Vilpurii
Tyttärellä 15 v oma täysverinen 12v ruuna,meillä asustelee karjalankarhukoirat Vilho ja Wiliam
Mulla on yksi kissa 11v. ja pari gerbiiliä 3v.
- Gillas
Jaa, mä kun luulin että sulla olisi pari transsulehmää (nimeltään Pera ja Tapani).
- piippolantäti
Meillä maatila joten kanoja,lampaita ,sikoja,lehmiä,muutama aasi lemmikkinä ja kaksi ponia
- Minulla_on
Juoppo äijä lisäksi hän ei ole sisäsiisti nytkin örisee tossa lattialla posket täynnä oksennukset paidalla , kohta alkaa vonkaa pimppiä. Ottaisko ne ton löytöeläinkotiin.
- doggieha
Kaksi koiraa, ja kaksi hamsteria
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712963
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792138
- 951956
- 321702
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191195