Muihin välioveihin olen laittanut uretaania, mutta mikä on suositus saunassa? Tiivistetäänkö karmia uretaanilla, vai jätetäänkö rako? Google ei osannut auttaa, osaako joku täällä? :-)
Uretaania saunan ovikarmeen?
3
132
Vastaukset
- uusisauna
No minä pistin uretaania, kun tein rempan. Kysyin tutulta remonttimieheltä ja etsin vielä kaupasta urkkispullon, jossa mahdollisimman iso lämmön kestävyys. Ei se lämpö siinä karmin ja rungon välissä liikaa nouse. Eihän saunakaan lämpiä yli 70 asteen. Tietysti jos puulämmitteinen kiuas, niin sitten voisi harkita laittaako mitään.
> Eihän saunakaan lämpiä yli 70 asteen
Vaikka itse tykkäisi saunoa ruotsalaisittain, kannattaa huomioida että tuon oven pitäisi normaalisti kestää saunan elinikä. Ehkä seuraava saunoja haluaa lämmöt jo vähän korkeammiksi, jonnekin 90 asteen tietämille...
Ei se urtsi siellä varmaan palamaan syty, mutta enpä silti tiedä laittaisinko. Miksi pitäisi? Ilma saa vuotaa ja äänikin liikkua pesuhuoneen puolelle minusta.- Jämpti
Mulla on tapana pursotella vähintään saranoiden kohta ja lukkosalvan kohta ellei kokonaan, pysyy karmit paremmin paikoillaan, kun hieman uretaanilla liimaa kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1417939Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432061Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja252000- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801595Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071060Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5999- 51960
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34832