Muihin välioveihin olen laittanut uretaania, mutta mikä on suositus saunassa? Tiivistetäänkö karmia uretaanilla, vai jätetäänkö rako? Google ei osannut auttaa, osaako joku täällä? :-)
Uretaania saunan ovikarmeen?
3
220
Vastaukset
- uusisauna
No minä pistin uretaania, kun tein rempan. Kysyin tutulta remonttimieheltä ja etsin vielä kaupasta urkkispullon, jossa mahdollisimman iso lämmön kestävyys. Ei se lämpö siinä karmin ja rungon välissä liikaa nouse. Eihän saunakaan lämpiä yli 70 asteen. Tietysti jos puulämmitteinen kiuas, niin sitten voisi harkita laittaako mitään.
> Eihän saunakaan lämpiä yli 70 asteen
Vaikka itse tykkäisi saunoa ruotsalaisittain, kannattaa huomioida että tuon oven pitäisi normaalisti kestää saunan elinikä. Ehkä seuraava saunoja haluaa lämmöt jo vähän korkeammiksi, jonnekin 90 asteen tietämille...
Ei se urtsi siellä varmaan palamaan syty, mutta enpä silti tiedä laittaisinko. Miksi pitäisi? Ilma saa vuotaa ja äänikin liikkua pesuhuoneen puolelle minusta.- Jämpti
Mulla on tapana pursotella vähintään saranoiden kohta ja lukkosalvan kohta ellei kokonaan, pysyy karmit paremmin paikoillaan, kun hieman uretaanilla liimaa kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058227- 1105743
- 555211
- 2895196
- 783831
- 583031
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452491