Huomasin palstalla taannoin parikin otsikkoa jossa miehiä patistettiin laskemaan rimaa tai kiinnittämään huomiota mm. 30-vuotiaisiin naisiin.
Olen saanut usein huomata että naiset puhuvat usein "sopivan" miehen löytämsiestä tai "sen oikean". Tuossahan ei ole mitään väärää, mutta samalla olen huomannut että naiset ovat ne, jotka odottavat että esimerkiksi iän myötä miehen kriteerit naiselle pitäisi pudota ja "rimaa laskea".
Jotkut vetoavat siihen että naisille tärkeintä on miehen luonne ja miten tullaan toimeen yms. kemiat, mutta lopulta kuitenkin paljastuu että ne ovat ne samat miehet joiden kanssa naisen kriteerit miehelle täyttyvät. Naiset siis käyttävät näistä kriteereistä nimitystä "sopivuus".
Jos sitten leikitään paholaisen asianajajaa ja kysytään suoraan naisilta että mitkä nyt sitten miehelle joka vaikka on päälle 30 miksei allekin niitä kriteerejä jotka kertovat "sopivuudesta" ja mistä kannattaisi se karsiminen aloittaa.
Oletetaan että mies itsee täyttää jokaisen näistä kriteereistä itse ja tahtoisi naisen joka täyttäisi nämä kriteerit:
-Lapseton
-Hoikahko/normaalipainoinen
-Säännöllisesti liikuntaa harrastava
-Omaa silmää miellyttävä/viehättävän näköinen
-Fiksu, jolla pelisilmää elämässä eri asioiden suhteen ja kykeneväinen pohdiskeluun
-Vastavuoroinen ja aktiivinen myös miehen suuntaan
-Empaattinen, toiset ihmiset huomioonottava
-Lämminhenkinen, tykkää läheisyydestä
-Mielikuvituksekas, huumorintajut matsaa
-Kykenevä puhumaan asiasta kuin asiasta, vakavasti ja toisinaan vähemmän vakavasti
-Samankaltaisia elämänarvoja (ei uskonnollinen jne.)
-Samanlaiset elämäntavat (käy baareissa vain toisinaan)
-Samoja harrastuksia tai mieltymyksiä (musiikkimaku)
-Vastaava sosioekonominen asema
-Seksuaalisesti yhtä aktiivinen sekä yhtä kiinnostunut seksistä
-Seksuaalisesti ei liian kokenut tai harrastanut esimerkiksi yhden yön suhteita
-Sopiva elämäntilanne
-Etäisyys toiseen sellainen joka mahdollistaa jatkuvan tapailun
Eli jos olisit mies niin mistä lähtisit kumppanin haussa ensiksi sitten noista karsimaan?
Koska kun kuuntelen naisten juttuja ja niin he etsivät jo valmiiksi paperilla jotain "valmista pakettia" yhdistettynä että mies matsaa hänen kanssaan hyvin, joka tarkoittaa että kemiat räiskyy ensi askeleilla ja kaiken lisäksi myös olosuhteiden tuon vuoksi pitää olla sopivat ettei naisella ole "huono päivä".
Jos nyt ei puhuta siitä että löytääkö mies siis ylipäätään seuraa vai ei eli vastaavatko hänen kumppaninsa oletusarvot sitä tilannetta mikä markkinoilla on niin eikös kuitenkin jokainen etsi itsensä kaltaista kumppania joka likimain täyttää sen mitä ihminen itse on?
Tiedän itse miehenä olevani nirso, mutta jos heitetään mielestä ne utopiset "jos pidät mielen avoimena niin tiedä kehen rakastut -vaikka se olisi 37-vuotias viiden lapsen yksinhuoltaja jonka alla vaa'at ei kestä" niin eikös se olisi sen naisenkin kannalta aika loukkaavaa todeta että:
-Ensin en löytänyt ketään, mutta sitten aattelin että ei kriteereillä niin väliä ja annan tunteen kantaa. Laskin rimaani ja sitten tapasinkin sinut!
En jotenkin ainakaan itse tahtoisi olla se pahnan pohjimmainen valinta kuten en myöskään se "kiva hellä mukava mies sitten kun juoksut on juostu".
?
Naisille tehtävä: Mistä kriteereistä karsia?
73
396
Vastaukset
- n-35-
En karsi kriteereistäni.
- miehen tulee olla viehättävä sisäisesti
- miehen tulee olla minun silmää miellyttävä
Sisäinen viehättävyys pitää sisällään paljon....- Ihanmielenkiinnosta
Niin varmasti tuo "minun silmää miellyttäväkin"...
- ExPUA
Toivottavasti viihdyt sinkkuna.
- n-35-
ExPUA kirjoitti:
Toivottavasti viihdyt sinkkuna.
Höpöhöpö teidän juttuja...
Taas oli pojilla oman ajatusmaailman kautta peilatut kommentit... olettaa nyt jotakin täysin tuntemattomasta ihmisesta... hehehih
Olen sikäli samoilla linjoilla kanssasi, ettei ole reilua ketään kohtaan ottaa sellaista kumppania, jota pitää rumana, tyhmänä tai ihan muuten vaan vääränlaisena. Ja se "riman laskeminen" ei ole niin helppoa kuin aina luulisi: kuinka moni voi tietoisesti päättää yhtäkkiä kiihottumaan aivan toisenlaisesta vartalosta kuin siihen astisen elämänsä?
Toimimisesta ei ole mitään takeita, mutta jos haluaisi omia kriteerejään muokata, niin voisi pohtia elämänarvojaan yleisesti. Onko esimerkiksi sosioekonomisen aseman taustalla sellaisia ennakkoluuloja, joita voisi työstää? Tai seksuaalisen kokeneisuuden? Enin mitä voi tehdä on kai pitää mieli avoimena: jos sattuu käymään niin että se pulska yksinhuoltaja on mukava ja viehättää silmääkin, niin ei ainakaan väkisin pidä kiinni ajatuksesta että pulskat yksinhuoltajat on nounou.Ei sen pulskan yksinhuoltajan lapsi mihinkään katoa vaikka lapsen äiti olisikin mukava ja viehättäisi silmää. Toisen miehen lasta ei kannata elättää.
Vaikea naisen kai on tasoisestaan miehestä kiihottua kun on nuoruudessaan harrastanut seksiä vaikka minkälaisten jännämiesten kanssa.super-atm kirjoitti:
Ei sen pulskan yksinhuoltajan lapsi mihinkään katoa vaikka lapsen äiti olisikin mukava ja viehättäisi silmää. Toisen miehen lasta ei kannata elättää.
Vaikea naisen kai on tasoisestaan miehestä kiihottua kun on nuoruudessaan harrastanut seksiä vaikka minkälaisten jännämiesten kanssa.Tarkoittaako suhde automaattisesti, että joudut elättämään lapsen? Varmaan hyvinkin tilannekohtaista.
se_vinee kirjoitti:
Tarkoittaako suhde automaattisesti, että joudut elättämään lapsen? Varmaan hyvinkin tilannekohtaista.
Enemmän tai vähemmän kyllä tarkoittaa, riippuen tilanteesta. Lapsen äidin tulot ja elatusmaksujen määrähän siihen vaikuttaa. Mutta joka tapauksessa olisi tyhmää jättää kaupassa ostamatta lapselle ruokaa, jättää ostamatta lapselle joulu- ja syntymäpäivälahjoja. Asunnon pitäisi olla suurempi. Eli voisi olla melko hankalaa ja tyhmääkin kieltäytyä maksamasta mitään mikä liittyy siihen toisen miehen lapseen.
Tällaista tilannetta en tahdo. Vaikka ne yh-äidit kuinka väittäisivät etteivät lapselle elättäjää etsi. Raha nyt olisi yksi miinus suhteessa yh:n kanssa. Sen lisäksi en tahtoisi erityisemmin nähdä sitä lasen isää. Yh:lle tärkeintä elämässä on oma lapsi/lapset ja niiden ehdoilla mentäisiin, ei olisi ollenkaan sitä seurusteluaikaa ilman lapsia. Sen lisäksi ne toisen miehen lapset muistuttaisivat minua ikuisesti siitä etten kelvannut naiselle nuorempana, vaan vasta vanhempana kun nainen on sen toisen miehen kanssa lapset tehnyt.- Ihanmielenkiinnosta
se_vinee kirjoitti:
Tarkoittaako suhde automaattisesti, että joudut elättämään lapsen? Varmaan hyvinkin tilannekohtaista.
Et joudu elättämään lasta, mutta joudut elämään sen lapsen kanssa. Ei se siitä mihinkään muutu vaikka kuinka pyörittelet asiaa tai toteat että onhan se lapsi joskus isänsäkin luona jne.
Kyse on siitä tahdotko lapsettomana poikamiehenä elää arkea jossa osana on toisen miehen lapsi. Piste.
Minulla se vastaus tällä hetkellä on vankasti, en tahdo ja epäilen ettei minusta moiseen järjestelyyn vain yksinkertaisesti olisi. Eikä sillä ole mitään tekemistä sen kanssa millainen se nainen on.
Lapsi on kuitenkin ihminen ja vieläpä kasvava sellainen joka tarvitsee aikuista sekä jota ei voi muuttaa näkymättömäksi äitinsä luota. - ktn-
Hyvä kun tiedät, että tästä et voi joustaa. Voit sit joutua joustamaan esim. siitä lämminhenkisyydestä. Mutta jos et itse halua koskaan lapsia, tämä on oikein hyvä rajaus. Jos taas haluat, ja lapset pitäis tehdä pian, se voi olla hyvä kriteeri suoraan sanoa ja etsiä naista sillä.
Jos taas et yhtään tiedä haluatko lapsia vai et voi olla että on vaikea löytää naista joka katselee sinua vakavasti. Tai sitten on paras pysyä niissä alle 25-vuotiaissa naisissa. Ihanmielenkiinnosta kirjoitti:
Et joudu elättämään lasta, mutta joudut elämään sen lapsen kanssa. Ei se siitä mihinkään muutu vaikka kuinka pyörittelet asiaa tai toteat että onhan se lapsi joskus isänsäkin luona jne.
Kyse on siitä tahdotko lapsettomana poikamiehenä elää arkea jossa osana on toisen miehen lapsi. Piste.
Minulla se vastaus tällä hetkellä on vankasti, en tahdo ja epäilen ettei minusta moiseen järjestelyyn vain yksinkertaisesti olisi. Eikä sillä ole mitään tekemistä sen kanssa millainen se nainen on.
Lapsi on kuitenkin ihminen ja vieläpä kasvava sellainen joka tarvitsee aikuista sekä jota ei voi muuttaa näkymättömäksi äitinsä luota.Se, ettei omista syistään halua, on täysin riittävä perustelu. Lapsettomuudessa kriteerinä ei ole mitään tuomittavaa. Itseasiassa se on mielestäni parempi kuin monet ulkokohtaisesti loogiset syyt, sillä se antaa ymmärtää että toisen mielen muuttaminen käy järkisyyn kumoamalla (vrt. en halua elättää toisen lasta -> ei ongelmaa jos ei tarvitse elättää). Tosielämässähän se ei juuri näin mene.
- Ihanmielenkiinnosta
ktn- kirjoitti:
Hyvä kun tiedät, että tästä et voi joustaa. Voit sit joutua joustamaan esim. siitä lämminhenkisyydestä. Mutta jos et itse halua koskaan lapsia, tämä on oikein hyvä rajaus. Jos taas haluat, ja lapset pitäis tehdä pian, se voi olla hyvä kriteeri suoraan sanoa ja etsiä naista sillä.
Jos taas et yhtään tiedä haluatko lapsia vai et voi olla että on vaikea löytää naista joka katselee sinua vakavasti. Tai sitten on paras pysyä niissä alle 25-vuotiaissa naisissa.Miksi joustaisin lämminhenkisyydestä tai lapsettomuudesta? Miksi sinulla on aina kaksi vaihtoehtoa joista toinen ei voi olla totta toisen kanssa?
"Mutta jos et itse halua koskaan lapsia, tämä on oikein hyvä rajaus. Jos taas haluat, ja lapset pitäis tehdä pian, se voi olla hyvä kriteeri suoraan sanoa ja etsiä naista sillä.
Jos taas et yhtään tiedä haluatko lapsia vai et voi olla että on vaikea löytää naista joka katselee sinua vakavasti. Tai sitten on paras pysyä niissä alle 25-vuotiaissa naisissa."
Ei, vaan voin hankkia omia lapsia, mutta ei juuri heti. Se tarkoittaa lapsetonta naista joka ei ole perhettä perustamassa just nyt heti. Siinä on myös syy yksi syy lisää olla haluamatta naista jolla on jo lapsi koska ei jaksa olla osa jotain perheyksikköä.
Minusta lapsi mullistaa parisuhteen ja vaikuttaa laajalti ajankäyttöön sekä sosiaalisiin suhteisiin nyt ja myöhemmin.. Ihmettelen suuresti niille joille tämä on joku pikkujuttu.
- lottamarii
Kannattaa laittaa kaikkinaiset kriteerit vaan romukoppaan ja pitää mieli avoinna ja tutustua ihmiseen, eikä tujoitella kriittisesti jokaista yksityiskohtaa. Kokonaisuus voi muotoutua hyvinkin kiinnostavaksi, kun ei ennakkoluuloisesti kritisoi ja aseta suuria ehtoja ja vaatimuksia. Joskus voi helmen löytää ihan vaatimattomasta seinäruususta tai luuserin näköisestä. Kriittisyys vaan kaventaa ja karsii hyviäkin tyyppejä turhaan pois. Luonnevikaisuus, narsistisuus, tupakointi ja junttimainen huonokäytöksinen huumorintajuton ja sivistymätön on silti minulle turn off, enkä jaksaisi mitään tolloa änkyttäjää katsella ja kuunnella.
- pähkinähovi
"Luonnevikaisuus, narsistisuus, tupakointi ja junttimainen huonokäytöksinen huumorintajuton ja sivistymätön on silti minulle turn off, enkä jaksaisi mitään tolloa änkyttäjää katsella ja kuunnella."
Mites nyt sattuikin niin, että kuvailit tuossa mun täydellisen vastakohdan. Mä kun olen luonneviaton, altruistinen, tupakoimaton, hipsterimäinen, hyväkäytöksinen, huumorintajuinen ja sivistynyt änkyttämätön älykkö, jota jaksaa katsella ja kuunnella vaikka koko päivän ja joka päivä. - Ihanmielenkiinnosta
lottamari, tuo on jotenkin niin ympäripyöreä vastaus että se ei toimi.
Tuolla tavalla saat kyllä suhteen joka päättyy kun huomaat ettette sovi yhteen.
Kriteerit kertovat kokemuksestasi jo etukäteen siivilöidä kumppaniehdokkaita ja samalla se tekee myös sen toisen osapuolen elämästä helpompaa.
Millä tavoin kokonaisuus voi muotoutua hyvinkin kiinnostavaksi jos joukossa on joitakin ehdottomia tappajia kuten toisen empatiakyvyttömyys, typeryys tai vaikkapa ylipaino?
Voisitko kertoa mitkä noista listan asioista perustuvan "ennakkoluuloiseen kritisointiin tai ovat suuria ehtoja tai vaatimuksia"?
"Luonnevikaisuus, narsistisuus, tupakointi ja junttimainen huonokäytöksinen huumorintajuton ja sivistymätön on silti minulle turn off, enkä jaksaisi mitään tolloa änkyttäjää katsella ja kuunnella."
Eikös nuo perustu myös niinkuin ennakkoluuloiseen kritisointiin minkä kuvan olet saanut ihmisestä? ;) - Kysympähänvoon
Mikä siinä tupakoinnissa on niin kamalaa että on turn off?
Kysympähänvoon kirjoitti:
Mikä siinä tupakoinnissa on niin kamalaa että on turn off?
Tupakoiva ihminen haisee ja maistuu ihan paskalta. Ei kai kukaan halua nuolla tuhkakuppiakaan...
- ktn-
Tämä on mullekin iso kriteeri ja totaalinen dealbreaker. Ja voi sitä surkeutta, kun on tullut pidempäänkin piiritettyä jotain viehttävää tyyppiä ja vihdoin kun olen tilanteessa jossa ajattelen, että nyt tosiaan homma etenee seuraavalla levelille… ja sitten tyyppi ilmoittaa menevänsä tupakalle tai vetää röökiastkin taskusta. >:/
- 9-13
ktn- kirjoitti:
Tämä on mullekin iso kriteeri ja totaalinen dealbreaker. Ja voi sitä surkeutta, kun on tullut pidempäänkin piiritettyä jotain viehttävää tyyppiä ja vihdoin kun olen tilanteessa jossa ajattelen, että nyt tosiaan homma etenee seuraavalla levelille… ja sitten tyyppi ilmoittaa menevänsä tupakalle tai vetää röökiastkin taskusta. >:/
Jokainenhan asettaa kriteerit juuri niinkuin itse haluaa mutta pakko mainita että aika surullista tai jopa koomista jos pelkästään tupakoinnin takia kaatuu kiinnostus ihmiseen joka muuten vaikuttaisi juuri sopivalta. Noh, se on voi voi.
- ktn-
Niinpä. Kaikilla on omat kriteerinsä. Tupakointi on paitsi ällöttävää itsessään (kukapa tuhkakuppia nuolisi, jos on terveessä kunnossa makuaisti), niin kertoo myös yleisemmin terveistä elämäntavoista, sosiaaliluokasta jne. Mutta nämä jälkiselitykset ovat vain tekosyitä, sillä oikeastihan se on vain se syy, että tupakanhaju ällöttää.
Mutta kieltämättä hyvä huomata mitkä ovat omia muiden mielestä ehkä pikkumaisia dealbreakereita, koska sitten ymmärtää helpommin että muilla on kans vastaavia. :) 9-13 kirjoitti:
Jokainenhan asettaa kriteerit juuri niinkuin itse haluaa mutta pakko mainita että aika surullista tai jopa koomista jos pelkästään tupakoinnin takia kaatuu kiinnostus ihmiseen joka muuten vaikuttaisi juuri sopivalta. Noh, se on voi voi.
Toki tupakoimattomuus on plussaa, mutta ei mikään elämän ja kuoleman kysymys. Jos mies on muuten kiinnostava, niin ei se kiinnostus siihen tupakointiin ole lopahtanut. Suudellessa se maistuu, mutta yleensä se tupakointi on sit hiljalleen hiipunut ja loppunut jossain vaiheessa kokonaan.
Mitään ihan totaalisen ehdottomia kriteereitä ei kai oikein kannata koskaan asettaa, voi jäädä jotain hienoa kokematta...- 299
Aika monta paria tiedän, joissa on rakastuttu ja toinen on sitten lopettanut sen tupakoinnin kun se toista niin ärsyttää. Rakkauden vuoksi kannattaa nähdä vähän vaivaakin.
- Uuno_puhdisti_sen
pimppaloora kirjoitti:
Toki tupakoimattomuus on plussaa, mutta ei mikään elämän ja kuoleman kysymys. Jos mies on muuten kiinnostava, niin ei se kiinnostus siihen tupakointiin ole lopahtanut. Suudellessa se maistuu, mutta yleensä se tupakointi on sit hiljalleen hiipunut ja loppunut jossain vaiheessa kokonaan.
Mitään ihan totaalisen ehdottomia kriteereitä ei kai oikein kannata koskaan asettaa, voi jäädä jotain hienoa kokematta...Seuraavaksi ällöttää ja ärsyttää sipulit ja erilaiset kaalit. Jos ihmistä ei voi ottaa sellaisena kuin se on, on turha edes aloittaa. :(
- Ihanmielenkiinnosta
ktn- kirjoitti:
Jos sulle tupakointi on dealbreaker niin muista että joudut sitten ehkä luistamaan toiveissasi miehen luotettavuudesta, hyvästä huumorintajusta tai peniksen koosta. ;D
Käytin sun mallia vastaukseen. :D - ktn-
No jopas oikein jännästi rölläsit! Enpä olis huomannutkaan ilman että huomautit! :D
Tupakointi taitaa olla enemmän niitä jännämiesten hommia, joten tuskin luotettavuudesta joudun tinkimään. Hyvä huumorintaju taas, jos on sellaista tupakanräkäistä jännämieshuumoria, niin ei vois kauempana mun huumorintajusta olla. :D Peniksen koko ei, yllätys yllätys, niin kiinnosta. Ihan ilman penistäkin ihminen käy. :)
Väännetääs nyt vielä rautalangasta, kun se on tällä palstalla tapana, että sellainen junttijännämies, joita pidetään täällä kaikkien naisten ihanteena ei ollenkaa kiinnosta mua. Vaikka sitä onkin varmaan tosi vaikea uskoa, koska palstateoriahan on äärimmäien totuus eikä niitä luonnonlakeja voi mikään rikkoa. - MiesTasonKeski
ktn- kirjoitti:
No jopas oikein jännästi rölläsit! Enpä olis huomannutkaan ilman että huomautit! :D
Tupakointi taitaa olla enemmän niitä jännämiesten hommia, joten tuskin luotettavuudesta joudun tinkimään. Hyvä huumorintaju taas, jos on sellaista tupakanräkäistä jännämieshuumoria, niin ei vois kauempana mun huumorintajusta olla. :D Peniksen koko ei, yllätys yllätys, niin kiinnosta. Ihan ilman penistäkin ihminen käy. :)
Väännetääs nyt vielä rautalangasta, kun se on tällä palstalla tapana, että sellainen junttijännämies, joita pidetään täällä kaikkien naisten ihanteena ei ollenkaa kiinnosta mua. Vaikka sitä onkin varmaan tosi vaikea uskoa, koska palstateoriahan on äärimmäien totuus eikä niitä luonnonlakeja voi mikään rikkoa."Väännetääs nyt vielä rautalangasta, kun se on tällä palstalla tapana, että sellainen junttijännämies, joita pidetään täällä kaikkien naisten ihanteena ei ollenkaa kiinnosta mua. Vaikka sitä onkin varmaan tosi vaikea uskoa, koska palstateoriahan on äärimmäien totuus eikä niitä luonnonlakeja voi mikään rikkoa."
Se on jännä juttu kuinka täysin ilman naiskokemuksia olevat miehet tietävät naisia paremmin että minkälainen mies kiinnostaa :DDD - Ihanmielenkiinnosta
ktn- kirjoitti:
Väännetääs nyt vielä rautalangasta, kun se on tällä palstalla tapana, että sellainen junttijännämies, joita pidetään täällä kaikkien naisten ihanteena ei ollenkaa kiinnosta mua. Vaikka sitä onkin varmaan tosi vaikea uskoa, koska palstateoriahan on äärimmäien totuus eikä niitä luonnonlakeja voi mikään rikkoa.Olen kyllä saanut sen käsityksen että naiset etsivät sellaista kulttuurellia jännämiestä nykyään, mitä tuo jännämies sitten ikinä tarkoittaakaan. Bondia siis enemmän kuin Uuno Turbopuroa.
- ajatusten.käpykaarti
Älkää karsiko, vaan pitäkää mieli kirkkaana ja tavoitteet korkealla. Jos ei natsaa, niin kuolkaa neitsyinä / poikuus tallella!
Keskinkertaisuus on Helvetistä.- Ihanmielenkiinnosta
Minkäköhän takia näissä sinkkuus-keskusteluissa käsitellään aina jotain neitsyynä tai poikuuden menettämistä?
Kun kuitenkin keskustelun aloituksessa mainitaan mm. kolmekymppisyys.
Jotenkin tulee helvetin nolo olo kun joutuu toteamaan että sana "sinkku" ei tarkoita neitsettä. Esimerkiksi sinkku voi olla kuka hyvänsä joka on ollut yhdessä jonkun kanssa vaikkapa koko nuoruuden ja eronnut.
Ollaan nyt tyhmiä ja kysytään että varmaan tajuat että jos ihminen on sinkku niin jos hän on harrastanut seksiä joka usein taitaa olla normi kolmekymppiseksi tulleelle ihmiselle niin hän ei saa enää poikuuttaan takaisin jos on sen kerran menettänyt? - 9_13
Ihanmielenkiinnosta kirjoitti:
Minkäköhän takia näissä sinkkuus-keskusteluissa käsitellään aina jotain neitsyynä tai poikuuden menettämistä?
Jotenkin tulee helvetin nolo olo kun joutuu toteamaan että sana "sinkku" ei tarkoita neitsettä. Esimerkiksi sinkku voi olla kuka hyvänsä joka on ollut yhdessä jonkun kanssa vaikkapa koko nuoruuden ja eronnut.
Ollaan nyt tyhmiä ja kysytään että varmaan tajuat että jos ihminen on sinkku niin jos hän on harrastanut seksiä joka usein taitaa olla normi kolmekymppiseksi tulleelle ihmiselle niin hän ei saa enää poikuuttaan takaisin jos on sen kerran menettänyt?Palstalla on pesiytynyt hyvin paljon ns. neisyt-setiä jotka eivät ole tosiaan päässeet eroon poikuudestaan normaalissa iässä ja kuvittelevat tämän olevan yleistäkin. Ainakin silloin kun olin teini niin yleisin aika ensimmäiseen seksikokemukseen oli siinä 15-17- vuoden kieppeillä. Neitsyyden ja sinkkuuden kanssa ei ole mitään tekemistä normaaleille ihmisille.
- 9_13
Ollaan nyt tyhmiä ja kysytään että varmaan tajuat että jos ihminen on sinkku niin jos hän on harrastanut seksiä joka usein taitaa olla normi kolmekymppiseksi tulleelle ihmiselle niin hän ei saa enää poikuuttaan takaisin jos on sen kerran menettänyt?Palstalla on pesiytynyt hyvin paljon keski-ikäisiä neitsyitä jotka eivät ole tosiaan päässeet eroon poikuudestaan normaalissa iässä ja kuvittelevat tämän olevan yleistäkin. Ainakin silloin kun olin teini niin yleisin aika ensimmäiseen seksikokemukseen oli siinä 15-17- vuoden kieppeillä. Neitsyyden ja sinkkuuden kanssa ei ole mitään tekemistä normaaleille ihmisille.
- pyhom
9_13 kirjoitti:
Palstalla on pesiytynyt hyvin paljon ns. neisyt-setiä jotka eivät ole tosiaan päässeet eroon poikuudestaan normaalissa iässä ja kuvittelevat tämän olevan yleistäkin. Ainakin silloin kun olin teini niin yleisin aika ensimmäiseen seksikokemukseen oli siinä 15-17- vuoden kieppeillä. Neitsyyden ja sinkkuuden kanssa ei ole mitään tekemistä normaaleille ihmisille.
Siis tarkoitatko sitä että jos ihminen on neitsyt tai sinkku on hän epänormaali? Voisitko vähän selventää että miksi ajattelet noin. Luuletko että suhteessa olevat tai jokaisen vastaantulijan kanssa paneskelevat ovat jotenkin normaaleja? Itse näen asian ihan päinvastoin.
Tuollalailla muotoiltuun kysymykseen tekisi varmaankin jokaisen naisen mieli vastata että kannattaisi karsia niistä kriteereistä joita nainen itse ei toteuta. Omasta mielestäni turhia kriteereitä noista ovat sama musiikkimaku ja sosioekonominen asema, mutta muuten sinänsä kyllä ihan asiallinen lista jonka ominaisuuksia itsekin ihannemiehessäni näkisin olevan.
Toisaalta monet ominaisuudet, kuten empaattisuus, lämminhenkisyys ja huumorintaju ovat sellaisia että niitä ei ehkä ihan parilla treffeillä saa kovin hyvin toisesta testattua, kun se on usein semmoinen vähän stressaava tilanne jossa ei osaa aina olla ihan oma itsensä. Itse ainakin olen hyvin hitaasti lämpiävää sorttia ja tarvitsen paljon aikaa kiintyäkseni johonkin mieheen oikeasti. Miehiltä loppuu usein kärsivällisyys minun kanssani liian nopeasti.- Ihanmielenkiinnosta
Musiikkimaku oli tuossa vain esimerkkinä mieltymyksistä joista voisi löytyä samankaltaisuutta. Jos toinen on vankkumaton klassisen kuuntelija ja toinen kiertää rockfestivaaleja niin ehkäpä se kertoo myös ihmisistä jotain vaikuttaen parisuhteeseenkin, tai sitten ei?
Sosioekonomisella aseman lisäsin tuonne ihan sen vuoksi koska sen verran on tullut vastaan naisia joille miehen koulutuksella on mm. väliä ja usein olen törmännyt kysymykseen "miksi teet noita hommia?" tai "oletko suunnitellut opiskelevasi lisää?" Minulle miehenä sillä tuskin on paljoakaan merkitystä paitsi silloin jos naisella on paljon velkaa ja elää yli varojensa tai sitten tienaa selkeästi enemmän eläen jonkinlaista "jet-set-elämää".
Itsekkin vähän epäilen että jos joku kohtaisi sen kriteerilistan mikä miehellä on niin usein varmaan ne joihin itse ei sovi alkavat harmittamaan naista. - matemATMikko
Musiikkimaku oli tuossa vain esimerkkinä mieltymyksistä joista voisi löytyä samankaltaisuutta. Jos toinen on vankkumaton klassisen kuuntelija ja toinen kiertää rockfestivaaleja niin ehkäpä se kertoo myös ihmisistä jotain vaikuttaen parisuhteeseenkin, tai sitten ei?
Sosioekonomisella aseman lisäsin tuonne ihan sen vuoksi koska sen verran on tullut vastaan naisia joille miehen koulutuksella on mm. väliä ja usein olen törmännyt kysymykseen "miksi teet noita hommia?" tai "oletko suunnitellut opiskelevasi lisää?" Minulle miehenä sillä tuskin on paljoakaan merkitystä paitsi silloin jos naisella on paljon velkaa ja elää yli varojensa tai sitten tienaa selkeästi enemmän eläen jonkinlaista "jet-set-elämää".
Itsekkin vähän epäilen että jos joku kohtaisi sen kriteerilistan mikä miehellä on niin usein varmaan ne joihin itse ei sovi alkavat harmittamaan naista.Itsekkin vähän epäilen että jos joku kohtaisi sen kriteerilistan mikä miehellä on niin usein varmaan ne joihin itse ei sovi alkavat harmittamaan naista.
---
Enpä usko, koska kriteerilistoja harrastetaan vain netissä ja siellä riittää ihan tarpeeksi niitä miehiä joiden kriteerilistoihin nainen mahtuu. Ei naisten tarvitse harmitella sitä ettei mahdu jonkun kriteereihin, senkun siirtyy seuraavaan miehen profiiliin. - Ihanmielenkiinnosta
matemATMikko kirjoitti:
Itsekkin vähän epäilen että jos joku kohtaisi sen kriteerilistan mikä miehellä on niin usein varmaan ne joihin itse ei sovi alkavat harmittamaan naista.
---
Enpä usko, koska kriteerilistoja harrastetaan vain netissä ja siellä riittää ihan tarpeeksi niitä miehiä joiden kriteerilistoihin nainen mahtuu. Ei naisten tarvitse harmitella sitä ettei mahdu jonkun kriteereihin, senkun siirtyy seuraavaan miehen profiiliin.Sinulle suosittelen luetun ymmärtämisen kursseja. Tekstini oli viittaus stellaria81:n tekstiin.
Mistään nettideitistä tai profiileista ei puhuttu koko avauksessani. En tiedä mistä sen sait päähäsi että puhuttiin.... - äpoiuytrd
Sinulle suosittelen luetun ymmärtämisen kursseja. Tekstini oli viittaus stellaria81:n tekstiin.
Mistään nettideitistä tai profiileista ei puhuttu koko avauksessani. En tiedä mistä sen sait päähäsi että puhuttiin....En ole koskaan kuullut ihmisen luettelevan toiselle kriteerejä livetilanteessa. Esimerkiksi ulkonäkö on silloin jo tiedossa ja toisesta joko on kiinnostunut tai sitten ei. Huumorintaju ja ajatusmaailma selviävät siinä samassa tilanteessa. Seksuaalinen aktiivisuus selviää vasta ajan myötä kun ollaan jo suhteessa johon kuuluu myös seksi. Seksihistoria sitä mukaa kun keskustellaan ja opitaan tuntemaan toisensa. Jne.
Väitän että jos livenä tapaat ihmisen josta kiinnostut (johon isket silmäsi) ja joka on huumorintajuinen, mukava ja selvästi sinusta kiinnostunut, niin unohdat tuollaiset listat. Se on tietysti eri asia jos nainen pitkän ja mukavan keskusteluhetken päätteeksi ilmoittaa lähtevänsä päästämään lapsenvahdin kotiin tai palaavansa miehensä luo, mutta noin muuten en usko että kukaan tosielämässä tapaa ihmisiä tuollaiset listat mielessään. - löäölöälölölöläö
äpoiuytrd kirjoitti:
En ole koskaan kuullut ihmisen luettelevan toiselle kriteerejä livetilanteessa. Esimerkiksi ulkonäkö on silloin jo tiedossa ja toisesta joko on kiinnostunut tai sitten ei. Huumorintaju ja ajatusmaailma selviävät siinä samassa tilanteessa. Seksuaalinen aktiivisuus selviää vasta ajan myötä kun ollaan jo suhteessa johon kuuluu myös seksi. Seksihistoria sitä mukaa kun keskustellaan ja opitaan tuntemaan toisensa. Jne.
Väitän että jos livenä tapaat ihmisen josta kiinnostut (johon isket silmäsi) ja joka on huumorintajuinen, mukava ja selvästi sinusta kiinnostunut, niin unohdat tuollaiset listat. Se on tietysti eri asia jos nainen pitkän ja mukavan keskusteluhetken päätteeksi ilmoittaa lähtevänsä päästämään lapsenvahdin kotiin tai palaavansa miehensä luo, mutta noin muuten en usko että kukaan tosielämässä tapaa ihmisiä tuollaiset listat mielessään.Sehän on nimenomaan livetilanteiden ongelma, ja yksi tärkeimmistä syistä, miksi en tee livenä aloitteita oikeastaan lainkaan. Kyllä ne kriteerilistalla olevat asiat tulevat vähitellen esiin, ja niitä arvioidaan sitä mukaa. Netissä on helpompaa, kun ne ovat heti esillä tai ne voi kysyä, niin tutustumisen voi lopettaa ajoissa (tai mieluiten olla ottamatta yhteyttä ollenkaan).
löäölöälölölöläö kirjoitti:
Sehän on nimenomaan livetilanteiden ongelma, ja yksi tärkeimmistä syistä, miksi en tee livenä aloitteita oikeastaan lainkaan. Kyllä ne kriteerilistalla olevat asiat tulevat vähitellen esiin, ja niitä arvioidaan sitä mukaa. Netissä on helpompaa, kun ne ovat heti esillä tai ne voi kysyä, niin tutustumisen voi lopettaa ajoissa (tai mieluiten olla ottamatta yhteyttä ollenkaan).
Netissä mä en just tykännyt tosta asiasta, että sinne ladellaan kriteereitä eikä lukija oikein tiedä kuinka ehdottomia ne on. Sinne kun syöttää pituusrajan, niin sentin liian lyhyet ei uskalla ottaa yhteyttä. Tosielämässä sitä joustavuutta tapahtuu enemmän ja helpommin, kun ei tule kytättyä niitä typeriä rajoja ja kriteereitä, vaan tapaa ihmisen heti alkuun kokonaisuutena.
- Ihanmielenkiinnosta
pimppaloora kirjoitti:
Netissä mä en just tykännyt tosta asiasta, että sinne ladellaan kriteereitä eikä lukija oikein tiedä kuinka ehdottomia ne on. Sinne kun syöttää pituusrajan, niin sentin liian lyhyet ei uskalla ottaa yhteyttä. Tosielämässä sitä joustavuutta tapahtuu enemmän ja helpommin, kun ei tule kytättyä niitä typeriä rajoja ja kriteereitä, vaan tapaa ihmisen heti alkuun kokonaisuutena.
Niin, tämähän aloituksen lista on täysin teoreettinen lista jota ei ole tarkoitus esitellä netissä tai varsinkaan tosielämässä mitenkään.
Esitin asian näin, mutta veikkaampa että teistä jokaisella todellisuudessa on moinen lista omassa päässänne, ette ole vain sitä vääntänyt palstalle esille kenenkään mietittäväksi.
- matemATMikko
Tietenkään ei tarvitse laskea rimaa tai vähentää itselleen tärkeitä kriteerejä. Lienevätkö naiset, jotka mainitsit, sitä tarkoittaneetkaan että rimaa pitäisi laskea jotta kelpuuttaisit heidät? Ehkä he tarkoittivat että jos ylipäänsä haluat löytää naisen niin kannattaa laskea rimaa?
Suomi on pieni maa. Jokainen mainitsemasi asia sulkee ulos osan naisista. Jos vieläpä puhutaan yli kolmekymppisistä naisista niin kyllähän se on erittäin pieni joukko, joka noihin kriteereihin mahtuu. Lapseton, hoikka, viehättävä, aktiivinen nainen, joka ei kuitenkaan viihdy baareissa eikä ole harrastanut yhden yön juttuja ja on muutenkin seksuaalisesti kokematon? Onnea sellaisen löytämiseen, sitä nimittäin tulet tarvitsemaan. Jos asut pääkaupunkiseudulla ja sinulla on iso ystäväpiiri ja harrastuksia joissa on helppo tutustua uusiin ihmisiin niin tehtävä ei ole mahdoton. Jos asut pienessä kaupungissa tai et tutustu usein uusiin ihmisiin niin vaikeaksi menee. Ei tuollaiset naiset etsi seuraa netistä, korkeintaan Tinderistä, ja siellä pärjääminen on taas ihan oma lukunsa.
Eli älä luovu kriteereistäsi naisten takia. Harrasta sen sijaan todennäköisyyslaskentaa. Vajaa puolet 30-vuotiaista naisista on äitejä. Puolet naisista on pyöreitä tai ylipainoisia. Sadasta naisesta on siis jäljellä enää 25 ja vasta kaksi kriteeriäsi on täyttynyt. Viehättävyydestä ei taida olla olemassa sellaista tilastotietoa että voitaisiin arvioida moniko noista 25:stä olisi viehättävä (ja nimenomaan sinun mielestäsi viehättävä), mutta oletetaan että yli puolet ylittäisivät riman eli jäljellä olisi 15 % naisista. Myöskään seksuaalisesta kokeneisuudesta tai yhden yön jutuista ei voi vetää selviä tilastotietoja mutta 51% tytöistä menettää neitsyytensä 15-17 vuotiaana ja he tuskin elävät seksittä seuraavia 15:ttä vuottakaan eli jäljellä on ehkä 7% 30-vuotiaista naisista. Kirkkoon kuuluminen ei suoraan indikoi uskonnollisuutta mutta jos jotain johtopäätöksiä yritetään vetää niin vain joka viides suomalainen ei kuulu johonkin uskonnolliseen yhdyskuntaan. Jätetään nyt kuitenkin mukaan laskuihin tapakristityt ja oletetaan että sadan hengen alkutilanteesta on edelleen jäljellä kolme tai jopa neljä naista. Enää tarvitsee pohtia moniko heistä vastaisi loppuja listasi kriteerejä JA asuisi sopivalla etäisyydellä JA törmäisit häneen jossain JA sinä mahtuisit hänen kriteereihinsä.
Jatka ihmeessä hakemista mutta älä oleta että vaatimuksia esittämällä naiset muuttuisivat hakemasi kaltaisiksi eli että kuvaamasi kaltaisia naisia ilmestyisi jostain lisää.- Ihanmielenkiinnosta
Missä mainitsin seksuaalisen kokemattomuuden?!
"-Seksuaalisesti ei liian kokenut tai harrastanut esimerkiksi yhden yön suhteita" ei tarkoita että henkilö olisi neitsyt.
Sehän tarkoittaa että kokemuksia olisi yhtä paljon kuin esimerkiksi allekirjoittaneella eli aloittajalla? - Ihanmielenkiinnosta
Selvennän että aloituksen tarkoitus oli kysyä naisilta että mistä miehen tulisi sitten ekaksi karsia niitä kriteerejä kun olen kuullut että rima on kuulemma liian korkealla.
Kerroin että oletetaan että mies tai vaikkapa nainen joka hakee kumppania joka täyttää samat kriteerit kuin itsekkin niin se olisi peruslähtökohta.
Seksuaalisessa kokemuksissa ja parissa muussa viittasiin siis siihen että ihmiset etsivät samankaltaista kumppania esimerkiksi henkilö jolla on ollut muutama kumppani, mutta joka ei harrasta yhden yön suhteita etsii samanlaista naista. Eikä esimerkiksi naista jolla on ollut satoja kumppaneita ja etsii baareista seksiseuraa.
Oliko aloitukseni tosiaan niin epäselvä vai mikä tässä ny mättää? - matemATMikko
Missä mainitsin seksuaalisen kokemattomuuden?!
"-Seksuaalisesti ei liian kokenut tai harrastanut esimerkiksi yhden yön suhteita" ei tarkoita että henkilö olisi neitsyt.
Sehän tarkoittaa että kokemuksia olisi yhtä paljon kuin esimerkiksi allekirjoittaneella eli aloittajalla?Mikä olisi liian kokenut? Keskimäärin suomalaisella naisella on elämänsä aikana 5-10 seksikumppania, olisiko se liikaa? Jos ei niin silloin mahdollisuus löytää kriteereihin sopiva nainen on suurempi kuin jos naisella saa olla esimerkiksi korkeintaan kolme aiempaa kumppania, koska vain kolmasosalla naisista on elämänsä aikana korkeintaan kolme kumppania (ja tässäkin tapauksessa aloittaja siis olisi periaatteessa neljäs).
Eli jos unohdetaan tuo että 51% naisista menettää neitsyyden tietyssä iässä ja käytetään sen sijaan kertoimena sitä kuinka suuri osa naisista on ollut korkeintaan kolmen kumppanin kanssa, niin 15 x 1/3 = 5.
Oikeastihan tämä laskelma ei tosin todista mitään koska todennäköisemmin ne varatut eli nuorena naimisiin menneet naiset kuuluvat tuohon seksuaalisesti-ei-liian-kokenut -ryhmään ja sinkkuna olleilla on enemmän kuin kolme (ja monilla enemmän kuin kymmenen) aikaisempaa kumppania. - öpoyu7t6r5tdfg
Selvennän että aloituksen tarkoitus oli kysyä naisilta että mistä miehen tulisi sitten ekaksi karsia niitä kriteerejä kun olen kuullut että rima on kuulemma liian korkealla.
Kerroin että oletetaan että mies tai vaikkapa nainen joka hakee kumppania joka täyttää samat kriteerit kuin itsekkin niin se olisi peruslähtökohta.
Seksuaalisessa kokemuksissa ja parissa muussa viittasiin siis siihen että ihmiset etsivät samankaltaista kumppania esimerkiksi henkilö jolla on ollut muutama kumppani, mutta joka ei harrasta yhden yön suhteita etsii samanlaista naista. Eikä esimerkiksi naista jolla on ollut satoja kumppaneita ja etsii baareista seksiseuraa.
Oliko aloitukseni tosiaan niin epäselvä vai mikä tässä ny mättää?Helpompi vastata mitä itse jättäisin jäljelle:
- lapseton
- ulkonäöltään minua viehättävä
- sopiva elämäntilanne
Kaikki muu selviää sitten tapailun ja tutustumisen myötä - AfTötterström
matemATMikko kirjoitti:
Mikä olisi liian kokenut? Keskimäärin suomalaisella naisella on elämänsä aikana 5-10 seksikumppania, olisiko se liikaa? Jos ei niin silloin mahdollisuus löytää kriteereihin sopiva nainen on suurempi kuin jos naisella saa olla esimerkiksi korkeintaan kolme aiempaa kumppania, koska vain kolmasosalla naisista on elämänsä aikana korkeintaan kolme kumppania (ja tässäkin tapauksessa aloittaja siis olisi periaatteessa neljäs).
Eli jos unohdetaan tuo että 51% naisista menettää neitsyyden tietyssä iässä ja käytetään sen sijaan kertoimena sitä kuinka suuri osa naisista on ollut korkeintaan kolmen kumppanin kanssa, niin 15 x 1/3 = 5.
Oikeastihan tämä laskelma ei tosin todista mitään koska todennäköisemmin ne varatut eli nuorena naimisiin menneet naiset kuuluvat tuohon seksuaalisesti-ei-liian-kokenut -ryhmään ja sinkkuna olleilla on enemmän kuin kolme (ja monilla enemmän kuin kymmenen) aikaisempaa kumppania.Minusta nuo ominaisuudet, mitä matemaatikko mainitsi esiintyvät osittain päällekkäin eivätkä selkeärajaisesti erillään.
- matemATMikko
AfTötterström kirjoitti:
Minusta nuo ominaisuudet, mitä matemaatikko mainitsi esiintyvät osittain päällekkäin eivätkä selkeärajaisesti erillään.
Tottakai ne esiintyvät osin päällekkäin. Aloittaja ei edes maininnut sellaista pikkuseikkaa kuin että naisen pitäisi olla vapaa (!) mutta jos olisi maininnut niin tietysti avio-/avoliitossa oleminen ja äitiys olisivat todennäköisesti pitkälti päällekkäin olevia asioita.
Mutta kuten myös todettiin niin todennäköisyys että lapsettomalla (hoikalla, hyvännäköisellä) naisella olisi ollut korkeintaan kolme seksikumppania on paljon pienempi kuin että sillä lukioihastuksensa kanssa naimisiin menneellä (pyöreällä) naisella olisi alle kolme seksikumppania.
Ja kun siihen päälle otetaan huomioon kaikki nuo muut kriteerit niin aika pieni todennäköisyys on löytää sellaista naista joka täyttäisi kaikki kriteerit. Mutta ilman muuta on lupa etsiä niin kauan että löytyy. Vuosi vuodelta todennäköisyys vain pienenee mutta silti... - ktn-
Hyviä huomioita matemATMikko. :) Ihanan järkevä jalat maassa -suhtautuminen asiaan.
- Ihanmielenkiinnosta
matemATMikko kirjoitti:
Tottakai ne esiintyvät osin päällekkäin. Aloittaja ei edes maininnut sellaista pikkuseikkaa kuin että naisen pitäisi olla vapaa (!) mutta jos olisi maininnut niin tietysti avio-/avoliitossa oleminen ja äitiys olisivat todennäköisesti pitkälti päällekkäin olevia asioita.
Mutta kuten myös todettiin niin todennäköisyys että lapsettomalla (hoikalla, hyvännäköisellä) naisella olisi ollut korkeintaan kolme seksikumppania on paljon pienempi kuin että sillä lukioihastuksensa kanssa naimisiin menneellä (pyöreällä) naisella olisi alle kolme seksikumppania.
Ja kun siihen päälle otetaan huomioon kaikki nuo muut kriteerit niin aika pieni todennäköisyys on löytää sellaista naista joka täyttäisi kaikki kriteerit. Mutta ilman muuta on lupa etsiä niin kauan että löytyy. Vuosi vuodelta todennäköisyys vain pienenee mutta silti...MmatemATMIkko voisi ehkä muuttaa sukupuolta ja vastata itse ketjun kysymykseen, mutta hän tyytyy vain selittämään todennäköisyyksistä.
Tässä ketjussa ei ollut puhe todennäköisyyksistä.
Kerroin tämän jo aloituksessa:
"Jos nyt ei puhuta siitä että löytääkö mies siis ylipäätään seuraa vai ei eli vastaavatko hänen kumppaninsa oletusarvot sitä tilannetta mikä markkinoilla on niin eikös kuitenkin jokainen etsi itsensä kaltaista kumppania joka likimain täyttää sen mitä ihminen itse on?"
Tässä ketjussa ei ollut tarkoitus käsitellä miten todennäköistä tai ei tuollaisen löytäminen on.
Mutta joukossa on aina joku joka esittää älykästä, mutta ei osaa lukea.
- kummitus
Vaatimustaso onkin hankala kysymys. Jos sinulla olisi vaikkapa vain 4 kriteeriä, jotka kaikki ovat myös muiden miesten toivomia ominaisuuksia, ja joista jokaisen täyttää 50% naisista (ja oletamme, ettei yhden täyttyminen vaikuta toisen täyttymisen todennäköisyyteen), niin laskennallisestihan sinulle kelpaisi vain naisten 6,25% parhaimmisto. Jokainen lisäkriteeri laskee tietysti prosenttia puoleen. Käsi sydämellä, edustatko itse miesten huikeinta kärkipäätä vai oletko sittenkin ihan tavallinen tallaaja?
Tyytyminen taas on aika henkilökohtaista. Uskon, että onnellisimpia ovat ihmiset, joilla on aidosti kyky oppia iloitsemaan asioista jotka ovat mahdollisuuksien rajoissa. Kaikilla ei kuitenkaan tätä kykyä ole, ja silloin lienee ihan hyvä vaihtoehto jäädä suosiolla yksin ellei rahkeet riitä siihen ykkösvaihtoehtoon.
Esimerkkinä omassa tuttavapiirissäni on kaksi ex-ätmiä, joista molemmat löysivät vihdoin reilu kolmekymppisenä kumppanin. Naiset ovat kuitenkin palstatermein "alempitasoisia" - enkä tarkoita pelkkää ulkonäköä vaan esim. mielenterveysongelmia tai vaikeaa luonnetta. Mies A on onnensa kukkuloilla, onnellisempi kuin moni KTM tai YTM on omasta "salonkikelpoisemmasta" kumppanistaan. Mies B sen sijaan näyttää avoimen tyytymättömältä, onnettomalta ja osin katkeralta siitä ettei saanut "parempaa".
Ulkopuolisena näyttää melko selvältä, että mies A tuli onnelliseksi laskemalla rimaa, kun taas mies B pilaa pahimmillaan muka-tyytymisellään kahden ihmisen elämän. Periaatteessa kyllä veikkaan, että jos näitä asioita pitää yleensä vatvoa niin edustaa tuota tyyppiä B. Tyypeillä A tuo riman laskeminen näyttää tulevan ikään kuin luonnostaan eikä sitä tarvitse erikseen pakottaa.- AfTötterström
Löydä sisäinen KTM:si.
- Ihanmielenkiinnosta
Kerroppa sitten kummitus että missä kohtaa listaani esille nousee "vaatimustaso"?
Missä olen väittänyt olevani miesten huikeinta kärkipäätä vaikka itse täytän listan kärkipäätä?
Edustavatko tuon listani täyttävät naiset sitten huikeinta kärkipäätä?
Onko mielipiteesi se että vaikka mies itse täyttäisi nuo listan asiat niin jos muutkin miehet tavoittelevat samoja naisia niin miehen tulisi olla vielä listan kärkipäätä tai sitten laskea rimaa että ottaa mukaan mielenvikaiset tai pyöreät naiset vaikkapa?
Yritän kysellä että mistä päästä listaa nyt pitäisi teidän mielestänne lähteä karsimaan koska mielestäni listani edustaa hyvin pitkälle juuri sitä "tavallista tallaajaa".
"Uskon, että onnellisimpia ovat ihmiset, joilla on aidosti kyky oppia iloitsemaan asioista jotka ovat mahdollisuuksien rajoissa. Kaikilla ei kuitenkaan tätä kykyä ole, ja silloin lienee ihan hyvä vaihtoehto jäädä suosiolla yksin ellei rahkeet riitä siihen ykkösvaihtoehtoon. "
Mitkä ihmeen rahkeet?
Eli siis sinulle tässä on kyse lopulta kilpailusta jossa miehen tulee olla miesten kärkipäätä että löytäisi itselleen naisen jonka haluaa?
Kun taas nainen jos on mielenvikainen tai pyöreä saa sitten sen miehen jonka haluaisi ja joka on tuota naista selkeästi "parempi"?
Tätäkö yrität esittää?
Yksikään nainen ei ole kunnolla osannut vielä vastata kysymykseen eli että mistä noista kriteereistä nyt pitäisi sitten lähteä ekaksi karsimaan.
Mielestäni kuka tahansa keskivertoihminen voi nuo kriteerit täyttää. Ei siihen mitään ihmeitä tarvita. - ktn-
"Mielestäni kuka tahansa keskivertoihminen voi nuo kriteerit täyttää. Ei siihen mitään ihmeitä tarvita."
Sithän sen naisen löytämisen pitäis olla ihan helppoo. :D - Ihanmielenkiinnosta
ktn- kirjoitti:
"Mielestäni kuka tahansa keskivertoihminen voi nuo kriteerit täyttää. Ei siihen mitään ihmeitä tarvita."
Sithän sen naisen löytämisen pitäis olla ihan helppoo. :DSanoin että "voi" täyttää. Se on eri asia kuin täyttää.
- tyhminvastausjoojoo
Mä oon sitä mieltä että hyvää kannattaa odottaa, ei tarvi karsia. Jos tapaa jonkun joka vie tajun tms. eikä täytä noita kaikkia niin siinä tulee itsekseen automaattisesti luonnollista karsintaa? :P
- eisitätuu
mees ny esko tai sinne päin
- ktn-
Kukaan toinen ei voi karsia listaa uskottavasti sun puolesta. Sun pitää itse määritellä elämäsi perusarvot ja seurata niitä - ja aidosti tiedostaa mitkä on ne vähemmän tärkeät asiat.
-Lapseton
Haluatko itse koskaan lapsia? Miksi uusperhe olisi mahdoton ajatus vai olisiko sittenkään? Onko eroa sillä kuka on lapsen pääasiallinen huoltaja? Olisitko sittenkin valmis elämänmuutokseen, jos joku tärkeämpi asia natsaa?
-Hoikahko/normaalipainoinen
Muunlaiset eivät ikinä kiinnosta, vai vaan olet kasvanut siihen ajatukseen että naisen pitää olla hoikka?
-Säännöllisesti liikuntaa harrastava
Pitääkö sitä harrastaa sun kanssa? Paljonko? Tarviiko käydä salilla vai riittääkö rauhaliset kävelyt metsässä? Saako olla koira, jonka kanssa liikutaan? Mihin liikunta liittyy sun elämässä?
-Omaa silmää miellyttävä/viehättävän näköinen
Tuleeko niitä usein vastaan? Onko sun mielikuvat realistisia? Moniko tuntemasi oikea nainen miellyttää silmää?
-Fiksu, jolla pelisilmää elämässä eri asioiden suhteen ja kykeneväinen pohdiskeluun
Miten tää käytännössä näkyy? Paljonko saa käyttää pelislimää vaikka toisen tunteilla pelaamiseen? ;D
-Vastavuoroinen ja aktiivinen myös miehen suuntaan
Mut ei siis tyrkky horo? Mitä se käytännössä tarkoittaa?
-Empaattinen, toiset ihmiset huomioonottava
Sellaisia löytää muuten helpoiten kun on itsekin sellainen mutta samalla tuntee rajansa.
-Lämminhenkinen, tykkää läheisyydestä
Usein tällaiset ihmiset löytää helposti seuraa ja jos läheisyys on tärkeää, sitä on usein muita (esim. lapsia, lemmikkejä) jakamassa. Saako olla hitaasti syttyvä? Tunnistatko hitaasti syttyvät lämminhenkiksiksi.
-Mielikuvituksekas, huumorintajut matsaa
Naisilla ja miehillä on usein erilainen huumorintaju. Etsitkö naista mieskaverin kriteereillä?
-Kykenevä puhumaan asiasta kuin asiasta, vakavasti ja toisinaan vähemmän vakavasti
Sama. Ootko itse toisin päin?
-Samankaltaisia elämänarvoja (ei uskonnollinen jne.)
Käykö tapakristitty?
-Samanlaiset elämäntavat (käy baareissa vain toisinaan)
Mitä muuta tähän kuuluu kuin baarit?
-Samoja harrastuksia tai mieltymyksiä (musiikkimaku)
Kuinka tärkeää esim. musamaku on? Entä taide- ja leffamaku? Miten ne näkyy sun arjessa?
-Vastaava sosioekonominen asema
Naisilla keskimäärin on pienemmät palkat. Paljonko voit joustaa?
-Seksuaalisesti yhtä aktiivinen sekä yhtä kiinnostunut seksistä
Eli kuinka paljon/vähän aktiivinen?
-Seksuaalisesti ei liian kokenut tai harrastanut esimerkiksi yhden yön suhteita
Eli käytännössä kiinnnostuu vain harvoista ja valituista ja vaatii tunneyhteyden ennen seksiä?
-Sopiva elämäntilanne
Eli mitä? Mikä kaikki on sopivaa?
-Etäisyys toiseen sellainen joka mahdollistaa jatkuvan tapailun
Mikä on käytännössä mahdollista? Jengi lentää mannerten väliäkin…
Eli mieti noita tarkemmin että mitä todella sisältää ja mitkä on esim. just 3 tärkeintä arvoa. voiko ne arvot näkyä eri tavalla sen naisen elämässä kuin sun elämässä? Vai onko sama mitkä arvot on taustalla, kunhan tekemiset on riittävän jaettuja tai tulos sama?- ktn-
Eniten noissa kriteereissä on keskenään ristiriitaisia:
- lapseton
- seksuaalisesti vain vähän kokemusta eikä yhdenillan juttuja
vastaan:
- lämminhenkinen ja tykkää läheisyydestä
- seksuaalisesti yhtä (riippuu tietysti mitä se yhtä on?) aktiivinen
- aktiivinen ja vastavuoroinen tutustuessa
Eli ekana on ujo ja kuivakka nörttinainen (jollaisia vastaavasti monet naisettomat 3-kymppiset miehet on) ja toka lämminhenkinen ja ruumiillinen nainen.
Toinen mahdollinen jakolinja: keskustelukykyinen ja huumorintajuinen älykkö vai maanläheisempi mutta urheilullisempi "tavallinen nainen". Eli se joka rittää fyysisesti ei välttämättä henkisesti ja taas toisin päin.
Eli vaikka ominaisuudet olis yleisiä naisilla, ominaisuuksien kombo voi olla harvinaisempi. Eli mieti mitkä ulottuvuudet on toisiaan tärkeämpiä. - Ihanmielenkiinnosta
ktn- kirjoitti:
Eniten noissa kriteereissä on keskenään ristiriitaisia:
- lapseton
- seksuaalisesti vain vähän kokemusta eikä yhdenillan juttuja
vastaan:
- lämminhenkinen ja tykkää läheisyydestä
- seksuaalisesti yhtä (riippuu tietysti mitä se yhtä on?) aktiivinen
- aktiivinen ja vastavuoroinen tutustuessa
Eli ekana on ujo ja kuivakka nörttinainen (jollaisia vastaavasti monet naisettomat 3-kymppiset miehet on) ja toka lämminhenkinen ja ruumiillinen nainen.
Toinen mahdollinen jakolinja: keskustelukykyinen ja huumorintajuinen älykkö vai maanläheisempi mutta urheilullisempi "tavallinen nainen". Eli se joka rittää fyysisesti ei välttämättä henkisesti ja taas toisin päin.
Eli vaikka ominaisuudet olis yleisiä naisilla, ominaisuuksien kombo voi olla harvinaisempi. Eli mieti mitkä ulottuvuudet on toisiaan tärkeämpiä.En jaksa enempää vastata ettei mene vänkäämiseksi, mutta olit suoraan kirjoittanut tämän väärin aloituksestani jossa luki:
"-Seksuaalisesti ei liian kokenut tai harrastanut esimerkiksi yhden yön suhteita"
Sinulle tämä taas oli kääntynyt:
"- seksuaalisesti vain vähän kokemusta eikä yhdenillan juttuja"
Noin muuten Ihan mielenkiintoisia nostit esiin.
Lapsettomuus on ehdoton koska en tahdo olla toisen miehen lapsien kanssa tekemisissä ja kasvattajana.
Hoikka sen vuoksi koska koen vain sellaiset viehättävänä eikä se tule muuksi muuttumaan (vanha koira ei uusia temppuja opi)
Minkälaisessa kaksiulotteisessa maailmassa elät?
"Eli ekana on ujo ja kuivakka nörttinainen (jollaisia vastaavasti monet naisettomat 3-kymppiset miehet on) ja toka lämminhenkinen ja ruumiillinen nainen."
Siis tarkoitatko että ujo ja kuivakka ei voi olla lämminhenkinen? No en tahdo mitään kylmää nillittäjää olipa sitten kuinka älykäs tahansa.
Sikäli ymmärsit viestini väärin kuten kaikki muutkin että se oli sinun tehtäväsi miettiä mitkä eivät ole tärkeitä ja mitkä ovat tärkeitä kriteerejä eikä niin että esität kritiikkiä listassa yleisesti kaikista kriteereistä. - ktn-
Kuten alussa sanoin: sitä mitkä ovat tärkeitä ja mitkä vähemmän tärkeitä, ei voi kukaan sinun puolestasi päättää, kun vain itse tiedät mitä arvoja ja kuinka tärkeitä niiden kirieerien takana on.
Ihmiset voivat toki kommentoida omasta puolestaan mitä pitäisivät itse tärkeinä.
Kukaan toinen ei voi vastata elämäsi isoihin kysymyksiin puolestasi. Itse niistä pitää ottaa vastuu. :)
Tarkenna sitten mikä se on mikä ei ole seksuaalisesti liian kokenut.
Onnea ujon ja kuivakan lämminhenkisen naisen etsintään. :) Toivottavasti löydät sellaisen ja sulla riittää kärsivällisyyttä tutustua niin kauan, että se lämminhenkisyys tulee tällaisessa vähän varautuneemmassa ihmisessä esiin. - Ihanmielenkiinnosta
ktn- kirjoitti:
Kuten alussa sanoin: sitä mitkä ovat tärkeitä ja mitkä vähemmän tärkeitä, ei voi kukaan sinun puolestasi päättää, kun vain itse tiedät mitä arvoja ja kuinka tärkeitä niiden kirieerien takana on.
Ihmiset voivat toki kommentoida omasta puolestaan mitä pitäisivät itse tärkeinä.
Kukaan toinen ei voi vastata elämäsi isoihin kysymyksiin puolestasi. Itse niistä pitää ottaa vastuu. :)
Tarkenna sitten mikä se on mikä ei ole seksuaalisesti liian kokenut.
Onnea ujon ja kuivakan lämminhenkisen naisen etsintään. :) Toivottavasti löydät sellaisen ja sulla riittää kärsivällisyyttä tutustua niin kauan, että se lämminhenkisyys tulee tällaisessa vähän varautuneemmassa ihmisessä esiin.Tämän koko ketjun tarkoitus oli kysyä naisilta tätä asiaa. Miksi te otatte tämän ketjun jonkinlaisena että kysyn päätöstä johonkin asiaan?
Kuvittelin että täällä älykkäät ihmiset listaavat heti ne jotka heidän mielestään on "turhia" kriteerejä heidän mielestään ja perustelevat miksi niin on.
Eikös vastaavia kriteerejä voisi olla naisellakin miehestä?
Saan sen käsityksen viesteistä että tämän kysymyksen kysyminen on jotenkin väärin ja että en ota vastuuta jostain asiasta. Tämähän on keskustelupalsta jossa voidaan keskustella mistä tahansa asiasta. Tässä nyt yksi. Tämä sama kysymyshän voi liittyä kenen tahansa sinkun elämään eikä vain minun tai minun elämäni "vastuuseen".
Esitin kysymyksen koska olen kuullut joskus tuttavanaisilta ettei saisi olla niin nirso ja tosiaalta muuallakin nähnyt tämän kaltaisia toteamuksia aiemmin.
Puhuin tuolla "ei ole seksuaalisesti liian kokenut" sitä että se on suhteessa siihen henkilöön joka hakee kumppania. Jos ihmisillä on paljon eroa miten he suhtautuvat seksiin, miten hakevat ja kokevat sitä sekä kokemushistorian välillä on paljon eroa niin uskon sen vaikuttavan niin suhde- kuin seksielämään. Selitän alempana miten näen asian mm. yhden yön suhteiden kohdalla ja sama koskee ylipäätään kumppanien määrää.
En kertonut etsiväni ujoa, kuivakkaa ja lämminhenkistä naista vaan kerroin että tuollainenkin kombo on olemassa. Olisi hieman outoa jos ujo ja kuivakkuus ominaisuudet tekeisivät ihmisestä vähemmän lämminhenkisen?
Varautunut ihminen voi olla myös lämminhenkinen. Ihmettelen suuresti miten ei voisi olla ja ei näyttäisi sitä jo alussa. Eikös naisen tehtäviin kuulu esitellä hyviä ja positiivisia puolia miehille? - ktn-
Onnea etsntään. Et oo ehkä hirveesti ujoja naisia livenä tavannut. Ne ei tosiaan osaa esitellä sulle parhaita puoliaan ensi tapaamisella, vaan odottaa osoittaudutko sä riittävän luotettavaksi jotta sulle voi avautua.
- Ihanmielenkiinnosta
ktn- kirjoitti:
Onnea etsntään. Et oo ehkä hirveesti ujoja naisia livenä tavannut. Ne ei tosiaan osaa esitellä sulle parhaita puoliaan ensi tapaamisella, vaan odottaa osoittaudutko sä riittävän luotettavaksi jotta sulle voi avautua.
En umpiujoja, mutta ujoja kylläkin.
Olen sitä tyyppiä joka tahtoisi tutustua hitaasti, usko tai älä aiemmin ne ovat olleet naiset joilla on kiire johonkin, mutta toisaalta odottavat mieheltä sitä aktiivisuutta että miehenä sitten olisi heidän suuntaansa todella valmis.
Sekin on asia joka vaivaa, mutta jota en viitsinyt listaan lisätä. ;)
Ujon kanssa ongelma varmaan olisi se että odotan että toinen voi puhua jotain minun kanssani ja tietty määrätietoisuuteni voisi heitä pelottaa ja kaiken lisäksi kun odotan toiselta vastavuoroista aktiivisuuttaa niin ehkä ujo ei uskaltaisi?
- Nainen30jaRisat
Mielestäni ei kannata lähteä laskemaan rimaa, vaan katsella rauhassa, kunnes sopiva löytyy. Koko hokema vaatimusten laskemisesta kuulostaa muutenkin ulkopuolisten syöttämältä ajatukselta. Jos et itse kärsi "nirsoudestasi", niin mikäpä siinä, jatka samaan malliin. Harvemmin tuollaiset listat muutenkaan ovat aivan kiveen hakattuja. Aina löytyy lisäksi myös epäkohtia, joita ei edes muistanut ajatella. Ihmisiä kun tässä kaikki olemme, eikä "tuotteesta" ole mitään takeita.
Kaikki asiat eivät edes selviä kuin vasta pitkään seurusteltaessa. Esim. lämminhenkisyys ja empaattisuus selviää varmuudella vasta sitten, jos ja kun joskus tulee vastaan jokin koettelemus ja pitää päättää suhteen jatkosta. Mitä jos vaikka sairastut? Jättääkö kumppani sinut vai pitääkö huolta? Entä miten itse reagoisit, jos asetelma olisi toisinpäin? Niin valitettavaa kuin se onkin, näitä asioita ei voi varmuudella tietää etukäteen. Ihmiset ja olosuhteet saattavat myös muutenkin matkanvarrella muuttua. Lisäksi parisuhde on kahden kauppa, jonka taso määräytyy osapuolten vuorovaikutuksen perusteella, eikä niinkään sen, kuinka täydellinen jompikumpi osapuoli on. Kokemukseni mukaan arvalla mennään lopulta joka tapauksessa. Se pitää vain hyväksyä, vaikkei tietenkään ole väärin yrittää löytää kumppania, jonka kanssa omasta mielestä olisi parhaimmat mahdollisuudet onnistua.- Ihanmielenkiinnosta
Itsehän en tässä ketjussa kysy lupaa riman laskemiseen tai nostamiseen (miksei koskaan muuten puhuta riman nostamisesta?), mutta minua kiinnostaa miten naiset esimerkiksi suhtautuvat miehen kriteerilistoihin sekä siihen mistä naisten mielestä miehen tulisi ekaksi karsia ja silti edelleen saavansa kumppanistaan itselleen hyvän ja toivotun kumppanin.
Olen täysin eri mieltä.
Mielestäni lämminhenkisyyttä ja empaattisuutta voi päätellä pitkälti miten ihminen toimii jo alusta asti ihmsiten kanssa ja huomioiko näitä sekä huomioiko mm. miestä. - opettajatarja
Itsehän en tässä ketjussa kysy lupaa riman laskemiseen tai nostamiseen (miksei koskaan muuten puhuta riman nostamisesta?), mutta minua kiinnostaa miten naiset esimerkiksi suhtautuvat miehen kriteerilistoihin sekä siihen mistä naisten mielestä miehen tulisi ekaksi karsia ja silti edelleen saavansa kumppanistaan itselleen hyvän ja toivotun kumppanin.
Olen täysin eri mieltä.
Mielestäni lämminhenkisyyttä ja empaattisuutta voi päätellä pitkälti miten ihminen toimii jo alusta asti ihmsiten kanssa ja huomioiko näitä sekä huomioiko mm. miestä.Kirjoita selkeämpiä aloitusta sit, jos tuntuu et kukaan ei hiffaa.
- Ihanmielenkiinnosta
opettajatarja kirjoitti:
Kirjoita selkeämpiä aloitusta sit, jos tuntuu et kukaan ei hiffaa.
Olisi varmaan pitänyt tosiaan. :)
Ehkä ensi kerralla sitten. :)
- 002
Jokainen päättää itse mitä toivoo toiselta ihmiseltä. Toivottavasti et kuitenkaan "laske rimaa" sillä se johon sitten lopulta päätyisit ansaitsisi olla rakastettunsa todellinen rakkaus eikä mikään "tyydyin tähän" vaihtoehto.
Jotkut listalla olleet asiat ovat kuitenkin aika toisarvoisia kun oikeasti eletään parisuhdetta. Musiikkimaulla ja monella muullakaan mieltymyksellä ei loppujen lopuksi ole niin hirveästi väliä oikeasti. Minulla ja omalla miehelläni on erilainen musiikkimaku ja elokuvamaku, minä luen ja hän ei, minä pidän taiteesta, hän ei, minä pidän teatterista, hän ei. Hän pitää autoista, minua ei kiinnosta. Minä olen uskonnollinen, hän ei. Hän on kuitenkin kiinnostunut minusta ja minä hänestä, joten toistemme mielenkiinnon kohteetkin tulevat tutuiksi ja laajentavat omaa maailmankuvaamme. - prinssiäetsimässä
Minusta on todella paljon, jos on noin 20 kriteeriä, jotka kumppanin pitää täyttää. Minä olen siis nainen ja takana on esim. avioliitto. Omalla kohdallani on kriteereitä esim:
- ei saa olla alkoholisti tai narkkari (tupakoinnista voin joustaa)
- ei saa olla väkivaltainen
- ei vaikeaa mielenterveyden ongelmaa
- käy töissä, opiskelee tai ainakin etsii aktiivisesti työtä (esimerkiksi minimitoimeentulolla elävä työn karttaja ei ole sitä, miten itse suhtaudun työhön ja ihmisen velvollisuuksiin yhteiskunnassa)
- on saman tyyppinen maailmankatsomus ja tapa elää (tämä käsite on hyvin laaja)
- ulkonäkö ja sisäinen kauneus viehättävät riittävästi
- rakkautta, hellyyttä ja välittämistä sopivasti
AP:n listassa silmääni särähtää se, ettei liikkeellä olla ns. avoimin mielin esim. etäisyyden suhteen. Jos oikeasti rakastuisi, niin onko esimerkiksi Suomessa välimatkat loppupeleissä liian pitkät seurustelua ajatellen? Melkein aina on järkevää tutustua rauhassa ja jos on tahtoa, niin muuttamisen suhteen voi tehdä kompromisseja.
Jos haluaa lapsia, niin minä en pidä pahana, että toisella on jo lapsi, sillä siinähän se yksi menee sitten niiden muiden joukossa, kun niitä lapsia aletaan tehdä. Onpahan se ainakin todisteena, että tyyppi on lisääntymiskykyinen.
Minusta liian usein halutaan, että kumppani täyttää ihan kaikki kriteerit. Minusta taas puolison ei ole pakko olla samalla myös paras ystävä. Minä olen aina parisuhteessakin ollessa katsonut itsekseni romanttiset komediat ja mies saattanut silloin samalla katsoa toisessa huoneessa toista kanavaa, jolloin ollaan törmätty vain jääkaapilla. Samoin esim. erään ystävän kanssa käyn shoppailemassa (en raahaa miestä shoppailemaan väkisin) ja erään toisen ystävän kanssa harrastan kulttuuria. Myös osa liikuntaharrastuksista tapahtuu ilman miestä (esim. kuntojumppa). Silti aikaa jää mainiosti myös yhdessä olemiseen.
Jos löytää täydellisen tuntuisen kumppanin, niin loppuuko tapailu oikeasti siihen, että on joskus kokeillut yhden yön juttuja? Minä en ainakaan ole koskaan ymmärtänyt sitä, että miksi ihmisellä ei voi olla elettyä elämää, sillä koetut parisuhteet (yhden yön jututkin) auttavat ihmistä tajuamaan myös sitä, että mitä hän elämältä ja parisuhteelta haluaa. Jos on vaikkapa kolme parisuhdetta takana ja siinä välissä on aina ollut puoli vuotta sinkkuutta, niin pitääkö oikeasti elää selibaatissa vain periaatteesta? Oman käsitykseni mukaan moni parisuhde on alkanut yhden yön jutusta. Sitä paitsi mistä voi tietää, ettei tykkää yhden yön jutuista, jos ei ole koskaan sellaista kokeillut. Äärimmäisen harva meistä löytää 15-v ikäisenä sen oikean, jonka kanssa elää yhdessä loppuikänsä.- miehenvastaus
"Sitä paitsi mistä voi tietää, ettei tykkää yhden yön jutuista, jos ei ole koskaan sellaista kokeillut."
En ole koskaan kokeillut miestä, mutta silti tiedän etten tykkäisi sellaisesta. Olen harrastanut seksiä vain parisuhteissa ja välillä tämä on tarkoittanut pitkiäkin selibaattikausia. Mielestäni seksi on niin läheinen asia, etten halua sellaista harrastaa puolituntemattoman ihmisen kanssa. Seksi ei ole minulle pelkästään sitä lihollista himoa vaan eräänlainen läheisyyden muoto jonka haluan jakaa vain ihmisen kanssa jota rakastan ja johon luotan. Myös toisen ihmisen oppiminen seksissä saattaa viedä joskus aikaa, koska kaikki eivät tykkää aina samoista asioista makuuhuoneessa.
Jos nainen on harrastanut paljon yhden illan juttuja (joku 1-2 on ehkä vielä ok) niin tiedän, ettemme ole samalla aaltopituudella asiassa. Hänellä seksi on vain tapa purkaa himojansa, minulle se on jotain enemmän. - Ihanmielenkiinnosta
En näe että minulla ja vapaan seksin harrastajalla olisi hirvittävästi yhteistä sekä siinä on se vaara että nainen olisi ollut jonkinlaisen mulkeron kasnsa yhden yön jutuissa jolloin arvostus naista kohtaan laskisi käytännössä nollaan.
"Jos haluaa lapsia, niin minä en pidä pahana, että toisella on jo lapsi, sillä siinähän se yksi menee sitten niiden muiden joukossa, kun niitä lapsia aletaan tehdä. Onpahan se ainakin todisteena, että tyyppi on lisääntymiskykyinen."
Se nyt ei ole mikään todiste mistään että lapsi on pullautettu ulos maailmaan. Olen asiassa täysin toista mieltä. Jos tahtoo nimenomaan omia lapsia niin ei aloita niiden toisten lasten paapomista.
" Minä en ainakaan ole koskaan ymmärtänyt sitä, että miksi ihmisellä ei voi olla elettyä elämää, sillä koetut parisuhteet (yhden yön jututkin) auttavat ihmistä tajuamaan myös sitä, että mitä hän elämältä ja parisuhteelta halua"
En tahdo että nainen on kokeillut seksin saralla kaiken ja nähnyt kaiken erilaisten kumppanien kanssa missä milloinkin ja minulle joka moista ei ole harrastellut useiden kumppanien kanssa jää vain sitten jonkinlaiseksi lämmitellyksi.
Tuo "kokemus tuo itsetuntoa" on minusta ihan höpötysselitys.
Jos et osaa elää joskus selibaatissa ja hyppäät jonkun mulkeron kanssa sänkyyn saadaksesi seksiä niin et ole kirjoissani arvoiseni nainen jota voi kunnioittaa. Sori. - 3811
Nimimerkeille miehenvastaus ja ihanmielenkiinnosta:
Miten aiotte selvittää sen onko naisella ollut enemmän kuin 1-2 yhden yön suhdetta? - Ihanmielenkiinnosta
3811 kirjoitti:
Nimimerkeille miehenvastaus ja ihanmielenkiinnosta:
Miten aiotte selvittää sen onko naisella ollut enemmän kuin 1-2 yhden yön suhdetta?Onkohan toi relevantein kysymys tähän ketjuun?
On kai tuossa listalla monta asiaa joiden selvittäminen voi olla vaikeaa tai vaatii aikaa. Mikä tuossa kysymyksessä on niin tärkeää vai aiotko tehdä saman kuin tämä ktn- ja kysyä tarkennusta joka listan kohdasta?
On hieman mieltä askarruttavaa miten vain listalle lisäämäni asia mahdollisesta yhteneväisestä seksuaalisesta kokenevaisuudesta saa näin paljon kommentteja yrittäessäni tehdä mahdollisimman kattavan listan asioista.
Onko kyse siitä että palstalla on niin paljon neitseitä vai siitä että palstalla on niin paljon naisia jotka harrastelevat irtoseksiä tuosta vain tuntemattomien kanssa?
Ei kiinnosta vastata moiseen typeryyteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563071Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472881Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242669Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3481746- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101071Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193947Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101802- 44799
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26790