Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kastaminen mainitaan. Eikä ne viisi erikseen mainittua perhettä olleet ainoat kastetut perheet.
Jumala siunasi Juutalaisia suurella perheellä ja lasten määrällä.
Jumala pelastaa perhekunnittain.
Mene perheinesi arkkiin, kasteelle !
1. Moos. 7:1
Herra sanoi Nooalle: "Mene perheinesi arkkiin, sillä minä olen havainnut sinut ainoaksi vanhurskaaksi tämän sukupolven joukossa."
20 jotka muinoin eivät totelleet Jumalaa, kun hän Nooan päivinä kärsivällisesti odotti sen ajan, kun arkkia rakennettiin. Vain muutama ihminen, kaikkiaan kahdeksan, pelastui ARKISSA VEDEN KANTAMA.
21 Tuon esikuvan mukaisesti TEIDÄT PELASTAA NYT KASTE, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus.
Vanginvartija oli työikäinen, viriilissä iässä oleva mies. Jolla oli iso perhe hoidettavana.
Ei ketään jätetty kastamattomaksi tämän maailman runtinaan valtakuntaan. Kasteella oli kova kiire, koska siinä on kyse sielun pelastuksesta.
Ap. t. 16:33
Heti paikalla, keskellä yötä, vanginvartija otti heidät hoiviinsa ja pesi ruoskaniskujen haavat, ja hänet ja hänen perhekuntansa kastettiin heti !
Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Anonyymi-ap
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Juhannus on luterilaisilla raskasta aikaa kun niin moni luulee olevansa Pietari ja menee pää edellä järveen @
Sieltä löydetään sepalus auki , ei sakramentti kantanutkaan !- Anonyymi00002UUSI
Sikalauma sai sen upotuskasteeen.
Luuk. 8:33
Niin riivaajat lähtivät ulos miehestä ja menivät sikoihin. Silloin lauma syöksyi jyrkännettä alas järveen ja hukkui.
- Anonyymi00003UUSI
Upotuskasteen esikuvat tulee kaukaa Intiasta Hindujen kasteesta Gagnes-virralta.
Siinä ihminen tempaistaan niskasta ja painetaan nopeasti kokonaan veden alle.
Vesi on saastunutta. Siellä voi uida kuolleitten ruumiita ja ruumin osia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?5492474Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh661393Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831340- 961270
- 1371218
- 1051108
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro133984- 48910
- 47841
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60780