Luotsiksi haetaan

Olen kysynyt ylläpidolta luotsiksi hakemisesta tälle ja Profetiat-palstalle. Haluan pitää nämä kaksi palstaa aiheensa mukaisina, niin kuin säännöissä sanotaan. Poistaisin herjaukset, kiroamiset ja pelkät pisteet / viivat, henkilöihin kohdistuvat loukkaukset, yleensäkin nimien maininnat jne. Varmaan kaikki täällä ymmärtävät mitä tarkoitan. Olen ollut tämän asian kanssa Herran edessä jo pitemmän aikaa, ja jos minut hyväksytään, otan sen Herran johdatuksena.
Siunauksin ent. nimim. magda-sisko.

25

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuka mahtaakaan olla "Herrasi"?

Ei ainakaan Jeesus Kristus:

"Mies kylvi peltoonsa hyvää siementä. Mutta kun kaikki nukkuivat, hänen vihamiehensä tuli, kylvi vehnän sekaan rikkaviljaa ja meni pois.

Kun vilja nousi oraalle ja alkoi tehdä tähkää, rikkaviljakin tuli näkyviin.

Työmiehet menivät silloin isäntänsä luo ja sanoivat hänelle: 'Herra, etkö sinä kylvänyt peltoosi hyvää siementä? Mistä siihen on tullut rikkaviljaa?

Isäntä sanoi heille: 'Se on vihamieheni työtä.' Miehet kysyivät silloin häneltä: 'Tahdotko, että menemme kitkemään sen pois?' 'En', hän vastasi, 'te voitte rikkaviljaa kootessanne nyhtää sen mukana vehnääkin.

Antakaa niiden kasvaa yhdessä elonkorjuuseen asti, kun sen aika tulee, minä sanon korjuuväelle: Kootkaa ensin rikkaviljaa ja sitokaa se kimpuiksi, että se poltettaisiin. Mutta vehnä korjatkaa aittaani."

• Yksiääni

Voisitko antaa näytteen taidoistasi?
      Tässä on nämä yhdeksän etusivulla olevaa aloitusta. Mitkä näistä lähtevät, jos sinut valitaan:

Sunilaisuus pilasi palstan
      Teuvolla toimii kaikki Jumalan armolahjat
      "Seuratkaa minua", sanoi Paavali
      Ahdas portti=haureuden tunnustaminen vaimolle
      "Hänen tulee kasvaa, minun vähetä"
      Kaikki pitää koetella
      Luota Raamattuun
      Oivalla totuus Raamatusta
      Teuvolla toimii siitin, ei armolahjat

• Jää nähtäväksi.

• Jää nähtäväksi.

• Tämän sinusta näkee jo nyt, että pahantekijä olet:

"Se, joka tekee pahaa, kaihtaa valoa; hän ei tule valoon, etteivät hänen tekonsa paljastuisi."

Jos totuutta rakastaisit, olisit tullut reilusti esiin väestörekisterissä olevalla nimelläsi, etä nimimerkkejäsi vaihdellen: magda-siskosta maikku-siskoon.

Tässä sopii jo nyt hyvin lainata kaikkien rakastamaa Paavalia:

"Sitä en salli, että nainen opettaa, enkä sitä, että hän hallitsee miestä; hänen on elettävä hiljaisesti."

• Pyydettyon

On pyydetty oikein luotsiksi, mutta koen sen niin vastuuliseksi tehtäväksi, etten näillä kilometreillä ainakaan vielä ole alkanut, kirjoitukset antavat jo selvyyttä kestä on luotsiksi joo.

• Jepulisjep

Rakas maikku-sisko! Olet ainut toivomme saada sunilaisuus pellolle tästä keskustelusta.

Toivomme, että sinut hyväksytään ja mahdollisimman pian!

• Olen sitä mieltä ettei Teuvoa pidä karkoittaa tältä palstalta, täällä hän on kuin peto häkissä, vaaraton ja hampaaton kun täällä oleva porukka on immuuni hänen eksytykselleen.

Onni onnettomuudessa että hänen opashenkensä vaatii (ja mukavuudenhalu/riidanhalunsa) häntä pysymään täällä. Maailmassa on paljon uskossaan vakaantumattomia jotka olisivat alttiita hänen eksytykselleen.

• SirkkaArmisi
        Devoit kirjoitti:

Olen sitä mieltä ettei Teuvoa pidä karkoittaa tältä palstalta, täällä hän on kuin peto häkissä, vaaraton ja hampaaton kun täällä oleva porukka on immuuni hänen eksytykselleen.

Onni onnettomuudessa että hänen opashenkensä vaatii (ja mukavuudenhalu/riidanhalunsa) häntä pysymään täällä. Maailmassa on paljon uskossaan vakaantumattomia jotka olisivat alttiita hänen eksytykselleen.

Pelkäätkö, että tulisi etsimään siittimiä pihaltasi?

• Vahvapersoona

Enemmin minä TS.in uskoa murehdin kuin muitten, hänen uskonsa on kuin puupökkelö ei se mihkään liikahda ja hänen vouhotuksensa muutenkin samanlaista, unissa ilmentymää, mitä opimme hänestä, ei muutakuin vahvuutta ja oman kantansa esilletuomista, sitä meiltä suomalaisilta muuten puuttuu.

Ja vielä ei luotsi aivan oman halunsa mukaan voi juttuja poistella, kyllä muilla foorumeilla on jouduttu poistoja perumaankin ja palauttamaan takaisin kirjoitus, luotsit ovat vaa-ankieliasemassa, ei se ole helppoa vahtimista.

• Vahvapersoona kirjoitti:

Enemmin minä TS.in uskoa murehdin kuin muitten, hänen uskonsa on kuin puupökkelö ei se mihkään liikahda ja hänen vouhotuksensa muutenkin samanlaista, unissa ilmentymää, mitä opimme hänestä, ei muutakuin vahvuutta ja oman kantansa esilletuomista, sitä meiltä suomalaisilta muuten puuttuu.

Ja vielä ei luotsi aivan oman halunsa mukaan voi juttuja poistella, kyllä muilla foorumeilla on jouduttu poistoja perumaankin ja palauttamaan takaisin kirjoitus, luotsit ovat vaa-ankieliasemassa, ei se ole helppoa vahtimista.

Yhtä vahvoja olemme molemmat.

Sinä valheessa ja minä totuudessa.
        Minun vahvuuteni on kirjattu tietoon jo ennalta:

"Mutta minä teen sinusta yhtä kovan kuin he, yhtä taipumattoman kuin hekin ovat. [Minä teen sinusta timantinkovan, piikiveä kovemman. Älä pelkää heitä, älä säiky. He ovat uppiniskaista kansaa."

• Teuvosirkka
        SirkkaArmisi kirjoitti:

Pelkäätkö, että tulisi etsimään siittimiä pihaltasi?

Etkö voi hakea siittimiä housuistasi?

• En häätäisi ketään pois. Vain asiattomat viestit.

• Yksiääni

Miksi et vastannut tähän:

Voisitko antaa näytteen taidoistasi?

Tässä on nämä yhdeksän etusivulla olevaa aloitusta. Mitkä näistä lähtevät, jos sinut valitaan:

Kaikki pitää koetella

Luota Raamattuun

• Vastasinhan.

• Yksiääni

Kysytään kolmannen kerran. Mikä näistä on uskosi mukaan asiaton?

Kaikki pitää koetella

Luota Raamattuun

• En ole luotsi enkä tiedä valitaanko minut. Enkä tiedä, jatketaanko luotsitoimintaa enää ollenkaan, kun en saa vastausta ylläpidolta. Jos minusta joskus tulee luotsi, se nähdään sitten.

Sen verran, etten ajaisi ketään täältä pois, vaan siivoisin pahimpia törkeyksiä. Raamattu on minulle rakas ja pyhä. Olen yli 30 vuotta itsenäisesti tutkinut Raamattua, sekä käynyt opiston ja kursseja. En ole "oppinut" enkä teologi, mutta mielestäni riittää sekin, että tietää mistä hakee vastauksia, jos joku kysyy, vaikka tämä ei olekaan mikään Kysy Raamatusta -palsta.

Hyvän maun mukainen huumori ja hauskuuskaan eivät ole kiellettyjä meiltä ryppyotsaisilta.

• Tyhjät-tynnyritkolahtava

Ken sitten kirjoittelisi foorumilla tarkassa valvonnassas ?

• Vaikka sinä.

• Miksi olet kuitenkin jäänyt osattomaksi totuuden tiestä, joka alkaa tästä:

"Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

• exmaikku

Voisitko sinä hakea luotsiksi?

Ja miten palsta muuttuisi?

• Hyväehdotus
        exmaikku kirjoitti:

Voisitko sinä hakea luotsiksi?

Ja miten palsta muuttuisi?

Silloinhan Teuvo voisi siivota kaikki häntä vastustavat kirjoitukset pois, eli demokratia toimisi :-)

• Hyväehdotus kirjoitti:

Silloinhan Teuvo voisi siivota kaikki häntä vastustavat kirjoitukset pois, eli demokratia toimisi :-)

Nyt kyllä erehdyit - ja pahemman kerran!

Teuvo ei varmasti sitoisi puivan härän suuta, sillä ne häräthän kasvattavat taivastiliäni:

"Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin.

Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri. Samoinhan tekivät heidän isänsä profeetoille."

Muutama vuosi sitten, kun lähes kaikki totuutta kertovat avaukseni täältä poistettiin, minä todellakin yritin päästä seriffiksi, jolla nimellä näitä kyttääjiä ja ilmiantajia silloin kutsuttiin.

En suinkaan siksi, että poistaisin noita rienauksia, vaan siksi, ettei Raamatun totuudesta kertovia keskusteluja poistettaisiin.

Mutta tällainen seriffi ei ylläpidolle kelvannut. Eikä taida kelvata vielä tänäkään päivänä. Koska tämän viimeisen palstauudistuksenkin jälkeen tältä palstalta poistettiin kolme keskustelua, joissa oli jo liian paljon paljastettu Saatanana valheita.

Ja kaikki totuutta herjaavat keskustelut pysyvät palstalaisten suosiossa.

• ElmeriHotakainen
        TeuvoSuni kirjoitti:

Nyt kyllä erehdyit - ja pahemman kerran!

Teuvo ei varmasti sitoisi puivan härän suuta, sillä ne häräthän kasvattavat taivastiliäni:

"Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin.

Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri. Samoinhan tekivät heidän isänsä profeetoille."

Muutama vuosi sitten, kun lähes kaikki totuutta kertovat avaukseni täältä poistettiin, minä todellakin yritin päästä seriffiksi, jolla nimellä näitä kyttääjiä ja ilmiantajia silloin kutsuttiin.

En suinkaan siksi, että poistaisin noita rienauksia, vaan siksi, ettei Raamatun totuudesta kertovia keskusteluja poistettaisiin.

Mutta tällainen seriffi ei ylläpidolle kelvannut. Eikä taida kelvata vielä tänäkään päivänä. Koska tämän viimeisen palstauudistuksenkin jälkeen tältä palstalta poistettiin kolme keskustelua, joissa oli jo liian paljon paljastettu Saatanana valheita.

Ja kaikki totuutta herjaavat keskustelut pysyvät palstalaisten suosiossa.

Miksi pelkäät sheriffiä? Siksi koska tekosi ovat pahat! Valossa vaeltavan ei tarvitse pelätä mitään.

• ElmeriHotakainen kirjoitti:

Miksi pelkäät sheriffiä? Siksi koska tekosi ovat pahat! Valossa vaeltavan ei tarvitse pelätä mitään.

Jotakin sinä kuitenkin pelkäät, kun ElmeriHotakaisin selän taakse piiloudut, kuten eräs kirkkonsa herra piiloutui piispan selän taakse.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      153
      2607
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      197
      1880
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      70
      1657
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1628
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1341
    6. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      72
      1008
    7. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      80
      998
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      989
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      190
      914
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      67
      901
    Aihe