Siis tarkoitan sitä kun käy vaikkapa R-kioskilla tekemässä loton ja antaa koneen arpoa numerot. Itselläni on tapana ottaa 5 riviä koneen arpomana. Olen pistänut merkille,että numeroiksi tulee jokseenkin jokariville paljon alkupään numeroita ja yksi isompi numero tai päinvastoin. Tätä on kestänyt noin vuodenverran tai sen ajan kun arvonta siirtyi MTV kolmoselle.Siis onko nämä koneet ohjelmoitu tarkoituksella näin? Siltä vaikuttaa, kun 7 oikein tulosta tulee normaalia harvemmin ja nytkään ei osunut kenellekkään.Paljon näytti olevan ihmisiä jotka antaa koneen arpoa numerot mutta ei vaan osu. Jatkossa teen numerot itse.
Veikkaus manipuloinut lottorivien arvonnan ?
kaksioikein
3
149
Vastaukset
Veikkaus manipuloi pottia perkele, miksi ei nouse miljoonilla enää 13 millin jälkeen, omituista touhua! Onko kyseessä kansan kusetusta, isolla koolla!
- opodw
Kannattaa mennä bingoon niin voi se hetkellinen tunnetila nousta kattoon. Ei raha
tee ihmistä onnelliseksi.
- Onnea1222
Saat digikameran ilmaiseksi! http://www.dateme.fi/contest/1414/14970
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem362689- 141466
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3361073Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k21050- 531038
- 45904
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20889- 45790
Miksi nainen nukut huonosti
Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo61784- 46778