Bonukset/vahinkohistoria eivät millään siirry oikein Pohjantähdestä Lähitapiolaan
Yhden automme "levossa" olevat bonukset meinaavat kadota Pohjantähden
Byrokratiaan. Olkaapa ihmiset tarkkoina bonuksienne kanssa kun vaihdatte vakuutusyhtiötä. V.....aa tällainen vakuutusyhtiöiden sekoilu. Perheessämme
2 autoa joissa veteraanilla 43 vuoden vahingoton bonushistoria, kakkosautolla
Puhdas bonushistoria vuodesta 2002 ja vuosi sitten myydyn kolmosauton bonukset "kadonneet" vakuutusyhtiö Pohjantähteen.
Mihinkään asiasta valitetaan. Nyt olen vääntänyt asiaa jo puolitoista kuukautta, eikä asia meinaa selvitä.....
Bonus/vahinkohistoriasekoilua
3
119
Vastaukset
- Madddde
Pyydä kirjallinen selvitys jokaisesta vahinkohistoriasta (vvh). Mikä on siirtynyt mihin ja millä päivämäärällä. Kaikki on haettavissa. Jos "neiti" puhelimessa ei osaa, niin pyydät että päällikkö/esimies on sinuun yhteydessä. Teen näitä selvityksiä itse viikottain koska jotkut yhtiöt ovat kehittäneet ihan omia sääntöjä bonuskorotuksille. Tämä sekoittaa sitten koko systeemiä kun et esim. saakaan niitä 20% "lahjabonuksia" mukaasi.
Jos tietty vahinkohistoria on ollut vapaan liian pitkään niin se saattaa vanhentua joissain yhtiöissä. Taas uusi ongelma kun yhtiöillä on eri linjaukset...
Toivottavasti asia selviää - annavaanmennä
Käräjäoikeuteen. Onlisko sulla samasta vakuutusyhtiöstä kotivakuutus, jossa oikeusturva? Se korvaisi tällaisen riita-asian ja olisi aika mielenkiintoinen, kun vakuutustyhtiö maksaisi kulut itseään vastaan olevassa jutussa :-)
- Ihmettelijä-69
Kuulostaa ihmeelliseltä ettei vahinkohistoriaa löydy. Kumpikohan yhtiöistä sekoilee? LähiTapiolalla oli kyllä homma ihan sekaisin, kun menivät Lähivakuutuksen kanssa yhteen, mutta siitähän on jo pari vuotta aikaa.
Kyllä asian selvittäminen kuuluisi uudelle yhtiölle, se on asiakaspalvelua ja heidän työtään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911446Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231228- 50968
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52823Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53820- 56802
- 102784
- 82780
- 32725