Ensimmäinen asia, ulkokissat. Olin koirani kanssa kävelyllä kun pusikosta yhtäkkiä hyppäsi kissa ja ennenkuin ehdin reagoimaan, leikkisä ja energiaa täynnä oleva koirani oli ehtinyt riuhtaista kissan suuhunsa. Koirani oli kytkettynä mutta kissa juoksi suoraan eteemme ja kaikki tapahtui niin nopeasti, etten ehtinyt tilanteen tasalle. Menin myöhemmin katsomaan näkyykö kissaa, sillä sitä oli selvästi sattunut, mutta löysin vain verta ja pimeässä on aikalailla turha lähteä etsimään. Tämäkin olisi vältetty, jos omistaja olisi ollut kiinnostunut kissastaan. Etenkin kaupunkioloissa ihmettelen kissojen vapaaksi laskemista, vaaroja kun on joka nurkan takana.
Toinen asia, hiihtäjät. Joudun kävelemään joka päivä erään tienpätkän, jotta pääsen koirani kanssa kotipihastani lenkille (tai ylipäätänsä mihinkään), ja tämä tienpätkä on pyhitetty talvisaikaan hiihtäjille. Hiihtäjät eivät halua että ladulla kävellään koska latu menee pilalle, joten joudun talvisin kävelemään autotiellä. Nyt kuitenkin kävi niin että minun oli pakko mennä kävelemään ladulle, sillä keli oli liukas ja autoja oli paljon liikkeellä, enkä halunnut laittaa omaa saati koirani henkeä peliin. Mutta kuten arvata saattaa, sain kimppuuni raivostuneen hiihtäjän, jonka mielestä minun olisi välittömästi pitänyt hypätä autotielle ja haukkui minut pataluhaksi. Tästä kaupungista löytyy monta puru/kuntorataa, mitkä vedetään talvisin laduiksi mutta ne eivät riitä, vaan kaikki kävelytietkin muutetaan laduiksi. Minusta tässä ei ole mitään järkeä, johan tässä vaarantuu liikennekin. Mutta ilmeisesti tärkeintä on että ihmiset saavat hiihtää?
Ulkokissat ja hiihtäjät
jarki
0
119
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231853
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001640Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy511215Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?491098Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31978Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50876Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47876Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37810Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38797