Mikä on isänmaallisin eläin?
isänmaallisin eläin?
19
1145
Vastaukset
- Ruputalkkari
Hylje!
- etelänhetelmät
Afrikkalainen savannipeto. Sen kannusteeksi sopiikin heilutella Lähi-Idän uskonnollista zymbolia kantavaa lakanaa.
- eroarahasta.fi
Muurahainen.
- Kebabeläin
Kebabeläin
- IraqHund
Irakissa se on varmaan: Katukoira?
Isänmaallisuus on inhimillinen tuntemus/määritelmä. Eläin ei voi olla isänmaallinen?!?
- Päällikkösi_JM-K
Myyrä!
- Anonyymi
Siiderivalas.
- Anonyymi
Joutsen ,vaikkakin Leijona esiintyykin Suomen vaakunassa oli se käytössä jo mm. Ruotsin kruunun vaakunassa ,Suomen ollessa Ruotsin vasalli valtio, joten sanoisin Joutsen
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2006/12/28/laulujoutsen-suomen-kansallislintu - Anonyymi
Kuha?, Ahven?.
- Anonyymi
Karhu
- Anonyymi
Leijonahan se on, näkeehän sen jo lipustakin.
- Anonyymi
Kaikki eläimet joita Turun Ruskeassa Talossa, Lahden Kummituslinnassa, Hervannan Hakaristimetsässä, Oulun Valtakunnankansliassa, Eiran Esikuntabunkkerissa taikka Tesoman Runkkubunkkerissa on nylkytetty tai yritetty nylkyttää.
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481