Raamatun opetuksen mukainen fundamentalismi!

Fundis_rakkautta

Jeesus on Jumalan Sana, ja Raamatussa esitettynä on fundamentalismia ja rakkautta meitä kaikkia ihmisiä kohtaan ja samoin Jeesuksen ristin hyvä sovitus on rakkautta ja fundamentalismia, kuten Paavali ja muut pyhät omissa kirjeissään asiaa selvästi käsittelee.

Tietysti uskonnollinen fundamentalismi voi myös olla epätervettä, kun väärällä motiivilla ihmiset sitä harjoittavat, mutta samoin voi olla hyvää totuudellista, ja aikamme luopumuksesta kertominen ja parannuksen esittäminen voidaan kokea totuudeksi mitä pidetään luopuneiden sydämissä kauhistuksena vaikka on profetaalista ja apostoolista.

4

181

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuuliaisuus_hyvää

Kuuliaisuus hyvää hengellistä jokaiselle ihmiselle Jeesuksessa.

• Rakastetaan_Jeesusta

Rakastetaan Jeesusta ja Raamatussa olevia hyviä sanojaan ihan Raamatun ensimmäisestä sanasta Raamatun viimeiseen sanaan, kuten Jeesus on Alku ja Loppu, ja Totuus kaikkineen. Rakastetaan elämää ja kaikkia lähimmäisiämme eli myös niitä, jotka meitä vainoavat moninaisesti ja valhetelleen tahtovat levittää pahuuttaan moninaisesti.

Ollaan kuten Raamatussa olevat Jumalan pyhät ja kannetaan ristimme Jeesuksessa ja lähellä on ihmiskunnan vaikein ajanjakso, sillä vallassa ovat jumalattomat ja kansat ja sen vähäarvostetut ihmiset kärsivät Euroopankin yhteiskunnissa ja rikkaat rakastavat mammonaansa enemmän kuin Jumalaa, jota vihaavat todellisuudessa kuten myös lähimmäisiään vaikka toki halveksuntansa on salassa pahassa sydämessään.

• Jeesuksen_sanat

Jeesuksen sanat hyvää Jumalan fundamentalismia: "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään. Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut. Sentähden, joka purkaa yhdenkään näistä pienimmistä käskyistä ja sillä tavalla opettaa ihmisiä, se pitää pienimmäksi taivasten valtakunnassa kutsuttaman; mutta joka niitä noudattaa ja niin opettaa, se pitää kutsuttaman suureksi taivasten valtakunnassa. Sillä minä sanon teille: ellei teidän vanhurskautenne ole paljoa suurempi kuin kirjanoppineiden ja fariseusten, niin te ette pääse taivasten valtakuntaan." (Matteus 5:17-20)

• Selvääsanaa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      323
      29116
    2. Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa

Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?
      Ikävä
      54
      2348
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Tämä ketju on sitä varten.
      Ikävä
      205
      1711
    4. Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä

Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien
      Yhteiskunta
      44
      1710
    5. Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?

Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes
      Maailman menoa
      157
      1611
    6. Varmaan koet, ettet ole tehnyt mitään väärää

Mutta olet sinä tehnyt.
      Ikävä
      34
      1361
    7. Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta

Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.
      Maailman menoa
      51
      1128
    8. Mitä ajattelet hänestä

Millaisena pidät kaivattuasi?
      Ikävä
      122
      1038
    9. Sinkkusiskoni pliis kertokaa

Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex
      Sinkut
      99
      947
    10. Huomioon ottaminen

Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin
      Ikävä
      30
      942
    Aihe