Oliko kidutuskeinona toimineet kiinalaiset tipat todella toimivia?
Eli tuhoutuiko niissä aivot ja miten se on mahdollista??
Kiinalaiset tipat
6
2501
Vastaukset
- Kerettiläinen
Kidutuskeinona kiinalaiset tipat ovat tietääkseni tosiasia.
Menetelmässä uhrin päälakeen annetaan pudota hitaaseen tahtiin vesipisara. Uhri ehdollistuu odottamaan seuraavaa pisaraa, ei voi nukkua jne.
Lisäksi päänahassa ja koko kallossa tuntoaisti herkistyy siten, että alkujaan vaarattomalta tuntuva asia kumuloituu sietämättömäksi aistimukseksi, tunteeksi kuin vasaralla lyötäisiin.
Aivot eivät menetelmässä sinänsä kärsi, mieli kylläkin.
Lopputuloksen kannalta "vaarattomat" menetelmät voivat tuossa tuntopuolella olla todella "tehokkaita". Itse kukin voi kuvitella millaista olisi esim jatkuva hillitön koko kehon kutina, jota ei millään ilveellä saa lievitettyä. Asiaa voi demonstroida hieromalla itseensä pilailupuodista saatavaa kutinajauhetta ja ryömimällä tiukkaan makuupussiin paksut kintaat kädessä.
Vähemmän pilailumieltä mutta vielä em metodeja tehokkaampia käytettiin mm ns. Prahan oikeudenkäynneissä, joissa neuvostomieliset kommunistit "puhdistivat" mm liian kansallismielisiä tsekkejä ja slovakkeja.
En ilkeä mennä yksityiskohtiin. Ei tuo tippa päähän-metodikaan ole muuta kuin rikos.
Tippamenetelmän käytön laajudesta minulla ei ole tietoa.- Andronikos
Straightdope.comista löytyi seuraavanlaista tietoa. Kiinalainen vesikidutus on merkinnyt joko tuota mainitsemaasi tapaa, tai sitten henkilön sulkemista laatikkoon, joka tipoittain täytetään vedellä. Wikipedia tiesi myös mainita chinese box-nimisen härpäkkeen, joka oli täytetty hyönteisillä.
http://www.straightdope.com/columns/010112.html - se.
Andronikos kirjoitti:
Straightdope.comista löytyi seuraavanlaista tietoa. Kiinalainen vesikidutus on merkinnyt joko tuota mainitsemaasi tapaa, tai sitten henkilön sulkemista laatikkoon, joka tipoittain täytetään vedellä. Wikipedia tiesi myös mainita chinese box-nimisen härpäkkeen, joka oli täytetty hyönteisillä.
http://www.straightdope.com/columns/010112.htmltoimii???
Eli pitkäänkö kestää että alkaa vaikuttamaan??
Ja toimiiko se kaikkien kohdalla? - Kerettiläinen
se. kirjoitti:
toimii???
Eli pitkäänkö kestää että alkaa vaikuttamaan??
Ja toimiiko se kaikkien kohdalla?En luule, että kannattaa etsiä tahoa, joka harhattomasti kertoo että toimiiko ja kuinka pian.
Luulen, että parissa vrk:ssa alkaisi viimeistään tuntua (tippaa päähän, ulkoisesti). Luulen, että ainoa keino varmistua menetelmän tehosta on kokeilla sitä itseensä. - kokeilemaan
Kerettiläinen kirjoitti:
En luule, että kannattaa etsiä tahoa, joka harhattomasti kertoo että toimiiko ja kuinka pian.
Luulen, että parissa vrk:ssa alkaisi viimeistään tuntua (tippaa päähän, ulkoisesti). Luulen, että ainoa keino varmistua menetelmän tehosta on kokeilla sitä itseensä.Kerro sitten miten kävi. Jos vielä osaat. Vai joko kokeilit? Selittäisi paljon.
- kiusaaja DDD DDD
Ei tippa tapa??? ja ämpäriin ei huku???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937728
- 403712
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241130
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28963Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703