Puuvillan alaparkissa on autopaikkoja, joissa lukee kyltti "Vain Vähäpäästöisille Autoille"
Mitäs toi tarkoittaa ??? Mikä on vähäpäästöinen auto ? Sähköautoko vai mikä ??
Odotan sarkastisia kommentteja..please
Täh ? Vain vähäpäästöisille autoille ???
22
2044
Vastaukset
- näin
Kaikki autot, joiden rekisteriotteessa lukee vähäpäästöinen.
- Tähh
Aha.. saaks itse liita sen tarran ??
- kimppapimppa7
Vaikuttaa rikkaiden kermaperseiden vittuilulta tavalliselle kansalle.Ei ole kovin monella tässä verotuksen mekassa suomessa varaa ostaa vähäpäästöistä vaan täällä ajellaan vanhoilla paskoilla ruostekasoilla.Loppuunajettuja renault lagunoita, mondeoita,toyota corolloja ja carina kakkosia kadut täynnä.Ei ihme että se vähäpäästöisten kohta on aina tyhjä.
Toisaalta se voi olla vihreille varattu.He saavat tulla isokoneisella vanhalla kimppahippibussilla siihen saastuttamaan ja tyhjäkäynti sahaa saman verran paskaa ilmakehään kuin 10x pikkucorollaa mutta onhan se hei kimppakyyti ja luonto pelastuu. - IdeologianMainostusta
Itse myös nauroin noita paikkoja. Ja varsinkin niissä olleita katumaastureita ja öljyä vuotavia vanhoja romuja.
Saanko sakot jos ajan vanhalla porche maasturillani vähäpäästöisten ruutuun?- Hähh
Mut mist tietää, et auto, jolla ajaa, on vähäpäästöinen..?? Kuka kertoo ???
- luonnonystävä
Hähh kirjoitti:
Mut mist tietää, et auto, jolla ajaa, on vähäpäästöinen..?? Kuka kertoo ???
Päästötesti on helppo suorittaa itse.
Auto käyntiin, sitten menet ja puserrat huulesi pakoputken ympärille ja vedät muutaman oikein keuhkollisen sisääsi sieltä.Mikäli olet vielä elossa, autosi on vähäpäästöinen. - RikuX
Jos sinulla olisi Porsche niin osaisit varmaan tavata sen peräpeilistä kuinka nimi kirjoitetaan.
- portsekayannepippuri
Itse ajan autolla enkä tutki päivätpitkät autoni peräpäätä. Sinä sen sijaan ilmeisesti usein näet autoni takavalot kun ojennan oikean jalkani.
- RikuX
Taidat tutkia muita hanureita päivät pitkät. Ilmeisesti et ole ohitseni mennyt koska olen välttynyt pahoinvointikohtauksilta ajaessani. Sen verran etova möhköfantti tuo nimimerkkisi toiveauto on ja ehdottomasti järkyttävin noista kolmesta (ml. Audi Q7 ja VW Touareg).
- se_on_porsche_älypää
"Saanko sakot jos ajan vanhalla porche maasturillani vähäpäästöisten ruutuun?"
Todennäköisesti saat, koska et osaa kirjoittaa edes "autosi" merkkiä oikein.- ferari
Heheheh. Kateellisuusmittarini taas punaisella. Olen saanut niin paljon iloa portsestani teidänlaisten takia :)
Onneksi te jotka vain haaveilette ja koeajatte preemiuum autoja autoliikkeiden bensoilla, osaatte autoni merkin. Se riittää minulle. - Hehehehehhehhe
Huokaus.... En todellakaan kadehdi yhtäkään Porschen omistajaa. Sääli lienee oikea tunne. Ne kaksi jotka tunnen ovat molemmat ääliöitä. Isot äijät suree kadonnuttaa nuoruuttaan. Ostavat vanhan Caymanin tai 911:sen ja kasvattavat pitkää takatukkaa. Raukat luulevat, että 15 -kesäiset pissikset kuolaavat perään.
- OlenPorinNapaAutollani
Hehehehehhehhe kirjoitti:
Huokaus.... En todellakaan kadehdi yhtäkään Porschen omistajaa. Sääli lienee oikea tunne. Ne kaksi jotka tunnen ovat molemmat ääliöitä. Isot äijät suree kadonnuttaa nuoruuttaan. Ostavat vanhan Caymanin tai 911:sen ja kasvattavat pitkää takatukkaa. Raukat luulevat, että 15 -kesäiset pissikset kuolaavat perään.
MITÄ HELVETTIÄ TAKATUKKANI TÄHÄN LIITTYI! PALJASTIT KATEELLISUUTESI!
- turhaniinturhalaitos
En tiedä jotain apinointia jotain apinointia mikä ei toisaalta ihmetytä kyseisen konkurssikypsän ostarin kohdalla. Sen pari-kolmekertaa kun olen tuolla pällistelemässä kalliita hintoja käynyt niin varmasti isopäästöisen autonrohjani olen ihan vaan vit..illakseni ajanut jollekin näistä idioottipaikoista.
- Tähhhh
Ni.. ja mun täytyy tietää, et ku mulla on vanha Punto, et onko se vähäpäästöinen ?? Tää on kamalaa, ku ei tiedä omasta autosta ja sit on tollanen kielto.
Entä ku menee toisen autolla parkkiin, niin vaikeuksia tulee.
Mistä numerosta voi kysellä, mikä auto on vähäpäästöinenn ??? - Teslaman
Tähhhh kirjoitti:
Ni.. ja mun täytyy tietää, et ku mulla on vanha Punto, et onko se vähäpäästöinen ?? Tää on kamalaa, ku ei tiedä omasta autosta ja sit on tollanen kielto.
Entä ku menee toisen autolla parkkiin, niin vaikeuksia tulee.
Mistä numerosta voi kysellä, mikä auto on vähäpäästöinenn ???Jos ei olisi luiseva toisten autoja varasteleva narkki, niin omistaisit autoon myös rekisteriotteen. Siellä se lukee.
- Äsiäntyntijäh
Esim. Saksassa on tietääkseni kokonaisia kaupunginosia, jotka ovat vähäpäästöisiä alueita.
Tällä suojellaan ensisijaisesti kansalaisten tervakeuhkoja.
Mitä pitäisi tehdä, että saadaan kaikille viiden vuoden sisällä uudet ympäristöystävälliset sähköautot?
Autokanta ei kylttejä liimailemalla uudistu.
Miksi vuoteessani oli aamulla hevosen pää?
Ei voi olla niin vaikeeta. - Jorma2015
Puuvillan teknisen kiinteistöpäällikkö Juha Veistosen mukaan kyse on kauppakeskuksen saamasta LEED-ympäristösertifikaatin osasta. Sertifikaatti edellyttää, että viisi prosenttia parkkipaikoista on varattava vähäpäästöisille autoille, mikä Puuuvillan tapauksessa tarkoittaa noin sataa parkkiruutua.
Vähäpäästöiseksi voi kutsua autoa, jonka päästöraja on alle 150 grammaa hiilidioksidia kilometriltä. Asian voi tarkistaa oma auton rekisteriotteesta.
Veistonen uskoo, että vähäpäästöisyys tulee lisääntymään.
– Puuvillassakin on tarkoitus lisätä sähköautojen latauspistokkeita sitä mukaa, kun sähköautot lisääntyvät.
http://www.radiopori.fi/uutiset/puuvillan-paraatipaikat-vahapaastoisille-autoille- pelätinperse
"Veistonen uskoo, että vähäpäästöisyys tulee lisääntymään."
Tietenkin koska kohta kellään ei ole varaa edes istua autossaan kun verotetaan siitäkin.
Siinä loppuu päästöt nopeasti.
Huomasitteko muuten mihin yhtäkkiä katosi se polttoaine "halpuus"? Hinnat taas katossa.
Polttoaine oli viimeksi "halpaa" kun se maksoi 4 markkaa/litra. eli reiluhko puoli euroa per litra.
Vitun eurot.Irti eu:sta, irti euroista ja markka takaisin ja alexander stubbo lahjaksi ugandaan.Häntä voi käyttää variksenpelättinä pellolla.
- vähäpäästäinen
Katsastusmies sanoi että mun yheksänkytluvun alun corolla on vähäpäästöinen. Kun menen puuvillaan laitan vielä varmuuden vuoksi kaukalon moottorin alle ettei jää öljyjälkiä.
Omatuntoni on puhdas ja ja vähäpäästöinen kun parkkeeraan tuonne. - ketterä
"Saanko sakot jos ajan vanhalla porche maasturillani vähäpäästöisten ruutuun?""
Tottakai saat sakot, koska se Porssesi on täydellinen Renault-kopio ja ne vasta saastutt. köh köh.
Minä voin Hiasellani siihen hissutella, koska sen kulutus tarava-autona on suhteellisesti vähäisempää, kuin sinun ahtaan Renu-Porssesi. - perserkki
Pykälien mukaan 1992 ja uudemmat bensiiniautot ovat vähäpäästöisiä, puuvillan "vähäpäästöinen" koskee vähän suoltavia CO2-päästöisiä autoja, jolla herrat ajavat..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931682
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2031322- 771283
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!55962Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46911- 47898
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38888Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9844- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35799