Vasureilla ei ole rahaa konjamiiniin

EiOpettaaJuopotteleen

Eikai kaljaa juo kuin vasemmistolaiset, pääosin.
Sitten tehdään rikoksia kaljapäissään, mitä lait antaa myöten.
Tulee yhdyskuntapalveluita ja sakkoja.
Sakot jää heti sivuun, kun ei ole rahaa niitten maksuun, pääosin työttömillä.
Kukaan ei huoli heitä yhdyskuntapalveluun, kun siitä ei tule tule mitään, kun pitäsi työtä tehdä joka vierasta heille.

Nyt huutavat kurkku suorana keskikaljasta kun menossa alkoon.

12

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hennesyxxx

      Ei ole ei, mutta Pelto-Eemeleillä se on nomaalia ruokajuomaa kiitos tukiaisten.

      • KotikaljaaSeOn

        Petoeemelitkait juo omaa tekemää kaljaa jossa ei "ikkunan särkemis prosentteja.
        Ihan normaalia kotikaljaa. Joka on jopa parempaa kuin kaupasta ostettu.


    • EiOmaaKontrollia

      KAljan myyntiä olisi hyvä rajoittaa, jo heidän itsensä takia.
      Poloiset jää sitten poloisten asemaan.

    • Kaikki saksalaiset ovat siis vasemmistolaisia? Kuten tanskalaiset, brittiläiset jne...

      On totta, että 2k vuotta sitten antiikin roomalaiset pitivät olutta barbaarien juomana ja joivat viiniä, Jos lähdemme tästä lähtökohdasta, niin ollen tuleeko meille punkku kauppaan? Tulkoon ja itse asiassa III-olut on jo laimennettua joten kunnon oluet kauppoihin.

      On syntynyt myös alkoholikulttuuri. Koska 3 olueiseen on oltu tyytyväisiä ja Bupeissakaan ei viitsitä erikseen pyytää nelosta ja tähän, kun nyt vihdoin ollaan totuttu TE KANSANTERVEYTEEN VEDOTEN, LAIMENTAISITTE LAIMENNETUN! te teette tästä ongelman, niin hanat auki ja kärryt täyteen mallasta, oli viskiä tai olutta ihan sama muulle, kun en muutenkaan hirvesti juo ja vielä parempi on kun eivät naapuritkaan juo - tai jos juovat tekevät sen säntillisesti.
      Olen niin sanotusti vanhan ajan Preussilaismielinen suomalainen ja laitetaan turpiin tuollaisia, jotka pilkkaavat olutta ja haluaisivat tehdä siitä ohraistalimonadia, Hyi Teitä!!
      Olen tärkeimmät elämäni vaiheet oleskellut Saksassa omalla vapaa-ajallani ja minulle opetettiin, sen jonka jokaisen tulisi tietää. Olut ei ole olutta ilman alkoholia tai siten, että se on mielivaltaisesti laimennettu.
      HYVÄ ON III OLUT POIS JA LUOKITUKSET POIS, VIINIT JA OLUET KAUPPOIHIN. JOS PERSSUT OTTAISIVAT TÄSTÄ VASTAISKUN TROLLAAMISENNE TAKIA, NIIN OLISIN MINÄ HYVIN TYYTYVÄINEN.
      kristitty, kansalliskonservatiivi.
      -masson.
      http://www.saul-masson.info

      • HyväEhdotus

        Vähemmän Suomessa Saksalaisia. Tuskin Tanskalaisia sen enempää.
        Heidän takiaan ei tarvita ruokakaupoissa väkeviä oluita.


      • HyväEhdotus kirjoitti:

        Vähemmän Suomessa Saksalaisia. Tuskin Tanskalaisia sen enempää.
        Heidän takiaan ei tarvita ruokakaupoissa väkeviä oluita.

        mutta suomalaisia on.


    • Juudas_Räsänen

      Ai? Konjamiinin voimin lestadiolaiset sekoilee pikkupoikiin ja pikku-ukkoihin?

      • TuskinNähnytkään

        Tietääkö vasuri edes mitä konjamiini on?


      • "TuskinNähnytkään"

        Mikä sen näkemisessä on ongelma?

        Ongelmanne ei Teillä liene myöskään sen maistamisessa, mutta ongelmana on sen ymmärtämisessä ja kun sen ymmärtää ei ilmaise toiselle , kuten Te "TuskinNähnytkään", sillä tekin silloin ymmärtäisitte, että se olisi liian julmaa.

        -masson.


    • JanojuomanaKilju

      Pankkoelätti sekoilee koko rahan edestä :D

      • Ei_tiedä-ei

        Mutta, mitä on konjamiini.
        Vihervasuri Ope Oulusta tuskin tietää.


      • Anna_Anteeksi

        mulla on varmaan sivistyksessä aukko, mutta mikä tällainen oikein sitten on? :D

        "Pankkoelätti" elätti tai mulaatti, vai mikä???!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1407
    2. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1131
    3. 37
      812
    4. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      70
      796
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      157
      765
    6. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      42
      752
    7. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      48
      722
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      695
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      44
      679
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      632
    Aihe