Moi :) ketkä ratsastaa tapiolan ratsastuskoulussa? minä ratsastan, se on paras talli, ja siellä on ihanat hevoset ja ponit! minun lempi ponini ovat: Tinjamin, Epsu ja hugo. Hevosista ihanin on Herbella. Mitkä ponit/hevoset ovat teidän mielestä ihania?
tapiolan ratsastuskoulu
7
465
Vastaukset
- vaniljaforlife
Itse olen ratsastanut siellä n.10 vuotta sitten. Silloiset lempparinin oli edelleen tallilla oleva Vanilja ja vissiin edesmennyt Panther!
- Minävainnn
Mun lempparit on Domi ja Bella <3
- Ratsastajatyttö
Siitä on vähän matkaa Peikintallille. itse ratsastan sielä. yksi tunti maksaa n. 40 euroa mutta se on aina sen arvoista. hevoset on hyvät ja opetttajat ovat taitavia. se on merkitty suomen parhaimmaksi esteratsastus kouluksi. kannattaa käydä ratysastamassa!!
- Ratsastaja24
Ratsastan, ja omat suosikkini ovat Bella ja Epsu.
- DomiHertta
Moi. Ratsastan tapiolassa ja poneista Domi on paras ja hevosista Herbella❤
- Ratsastaja04
Mä ratsastan tapiolanratsastuskoulul ja mun lempi ponit on Vanilia, Tinjamin ja Dexter
- Vansku
Mä ratsastan tapiolan ratsastuskoulul ja se on vaan niin paras talli mun lemppari ponit on Vanilia, Tinjamin ja Dexter hevosil en oo ratsastanu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2664783Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii803227- 362643
- 472523
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451797- 971590
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘941368PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1441005- 69988
- 99938