Tänne voi taas varoitella tori.fi huijareita, kun edellinen viestiketju sulkeutui..
Tori.fi huijausta
8
265
Vastaukset
Tori.fi on taas jälleen Nigerialainen huijari liikkeellä.
Nimellä James Wale, ja toinen nimi mitä käyttää on James Wale.- Dracula25v
joo laitoin Tori.fi sivulle mytävää ja sain melkein heti tuotteen julkaisusta kyseiseltä henkilöltä sähköpostiviestin osoitteesta [email protected]
jo itse toinen viesti epäilytti niin paljon että en edes halua vastata viestiin enään
sano Nimekseen James John ja piti laittaa lähetteeseen James Wale nimellä - Ei_enää_huijareita
Moi, ei tarvitse enää pelätä huijareita. Uusi suomalainen mobiilisovellus Zadaa tekee second handistä turvallista: http://zadaa.co/
- ommeenapuhelimiiiin
ylihintaisiin omenahärveleihin joita voi joskus käyttää jopa puhelimina
- Sinisilmäinenostaja
Janne kaivu niminen kaveri myy mitä tahansa krääsää torissa, huijasi minulta melkein 300 euroa. Nro 046 alkunen. Älkää missään nimessä ostako mitään prepaid liittymää käyttäviltä ja selvittäkää hieman henkilön taustoja. Itse en niin tehnyt, jos olisin edes nämä seikat tajunnut niin mitään en olisi menettänyt, kyseisen huijarin käyttämää sukunimeä ei ole edes olemassa. Rikosilmoituksen toki tein mutta eipä silläkään loppupeleissä ole mitään painoarvoa vaikka tilinro onkin poliisin tiedossa. Toivottavasti jäisi paskiainen edes kiinni.
- b8b8b8b8
Mitä se prepaid-liittymä siihen kuuluu, että olet ollut niin tyhmä ja antanut rahasi jollekin huijarille? On minullakin prepaid, mutta en ole ikinä huijannut ketään ja myynyt olen silti paljon tavaraa.
Ihme käsityksiä!
- jotainvikaaa
TORI.FI VITTUILEE ASIAKKAILLEEN!
ILMOITUKSIA JÄTETÄÄN TAHALLAAN JULKAISEMATTA, KUSIPÄITÄ
TOIMII KO.LAFKASSA, MENEE 10H ETTÄ JULKAISTAAN, AINA EI SEKÄÄN RIITÄ.
ASIASTA PERUSTETTU ADRESSIKIN, EN OLE AINOA ASIAN HUOMANNUT.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446