Kiitos hyvävelikerhojen, itsekkäiden edustajien ja ministerien Suomi ajautuu päiväpäivältä syvemmälle p*****n kun köyhyys ja pahoinvointi lisääntyy, joten hyväuskoiset kans alais orjat pitääkseni suomen hyvinvointivaltiona ja estääkseni totaalisen
"shit hit the fan" p***a imploosio skenaarion toteutumisen
Nimitän itseni pallienrapsutus ministeriksi (latin. Scrotum Ministerium) ja vaadin
valtiolta ministeripalkkion maksamista minulle tästä päivästä lähtien(vähintään 4000e/kk) sekä määrärahoja:
- Toimitilojen rakentamiseen/vuokraamiseen n.200 000e (täytyyhän minulla olla tilat jossa suorittaa suomen hyvinvoinnille välttämätöntä pallien rapsuttelua)
-Panssaroidun työsuhdeauton ostamiseen n.100 000e(välttämätön että pääsen pakenemaan turvassa jos orjat tajuaa kusetukseni)
-Työsuhdeasunnon ostamiseen n.500 000e(voidakseni suorittaa tärkeitä ministerin tehtäviäni mukavasti myös työajan ulkopuolella)
-Palkkoihin 10 avustajalle n.250 000/a(täytyyhän minunkin joskus torkkua huom alla)
-Torkkupeittoihin 600 000e (jos tulee väsy palleja rapsutellessa)
ps. voin liittyä hyvävelikerhoihin rapsutan pallejas jos rapsutat mun.
pps. Haistakaa p***a
Hyväuskoiset Kans alaiset
Mrminister
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2719427- 756412
- 286056
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni965870Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv435719Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h995604- 625043
- 434727
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on574066- 493695