terve!
Etsin itselleni työhepoa, tosin ei tulisi töihin mua vaan kiinnostaisi kylmäverinen...
ISO,uljas,lihaksikas hevonen...En vaa ole törmännyt suomessa kylmäverisiin... Eihän mulla tietysti ole hengen hätää saada hevosta,odottelen että sopiva tulisi vastaan...
jos jollakin on tietoa tallista jossa on kylmäverisiä,naputelkaas takas..
kiitos!
kiinnostunut
4
839
Vastaukset
- FataMorgan
Itselläni on shire-percheron rist. tilastona tuotu Virosta. Hintaa oli 4500€ eli ei mikään huima summa.
Tyttö on 167cm, vankka rakenteinen ei mikään ääretön lihaskimppu, aika sopusuhtainen kylmäveriseksi mutta huomaa kuitenkin ettei se mikään puoliverinen oli :)
Tietenkään ei hevosen ostossa tärkeintä ole se ulkonäkö! Hevosen täytyy sopia käyttötarkoitukseen ja luonteeltaankin hevosen täytyisi olla sinulle miellyttävä sillä tuskin haluat uljasta lihaksikasta työhevosta joka on täysi mätä sisältä :).
Mutta onnea hevosen hankkimiseen ja tässä muutama kuva meidän neidistä. En tiedä onnistuuko linkitys.- mä9
Evolla on ruotsin kylmäveristen ratsutalli.Kannattaa käydä kokeilemassa. itse olen käynyt ja aika höyrypäitä!!
- tatu
kysyppä poni-haasta, siellä on myynnissä eestin työhevonen,hemmo,iso.
p.098766304- bisbis
voi ei, hempukka=(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521703886Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään803098Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv462133Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka232053Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?531904TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain851331Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään251268- 401260
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli581048Valehdella saa, totuus salataan
Vaikuttaa vähän siltä, että sensuuria toteutetaan juorupalstallakin. Asioita saa kaunistella ja vääristellä, mutta totuu10758