terve!
Etsin itselleni työhepoa, tosin ei tulisi töihin mua vaan kiinnostaisi kylmäverinen...
ISO,uljas,lihaksikas hevonen...En vaa ole törmännyt suomessa kylmäverisiin... Eihän mulla tietysti ole hengen hätää saada hevosta,odottelen että sopiva tulisi vastaan...
jos jollakin on tietoa tallista jossa on kylmäverisiä,naputelkaas takas..
kiitos!
kiinnostunut
4
843
Vastaukset
- FataMorgan
Itselläni on shire-percheron rist. tilastona tuotu Virosta. Hintaa oli 4500€ eli ei mikään huima summa.
Tyttö on 167cm, vankka rakenteinen ei mikään ääretön lihaskimppu, aika sopusuhtainen kylmäveriseksi mutta huomaa kuitenkin ettei se mikään puoliverinen oli :)
Tietenkään ei hevosen ostossa tärkeintä ole se ulkonäkö! Hevosen täytyy sopia käyttötarkoitukseen ja luonteeltaankin hevosen täytyisi olla sinulle miellyttävä sillä tuskin haluat uljasta lihaksikasta työhevosta joka on täysi mätä sisältä :).
Mutta onnea hevosen hankkimiseen ja tässä muutama kuva meidän neidistä. En tiedä onnistuuko linkitys.- mä9
Evolla on ruotsin kylmäveristen ratsutalli.Kannattaa käydä kokeilemassa. itse olen käynyt ja aika höyrypäitä!!
- tatu
kysyppä poni-haasta, siellä on myynnissä eestin työhevonen,hemmo,iso.
p.098766304- bisbis
voi ei, hempukka=(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1795012Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,194397Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993117Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2532962Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432902- 522511
- 271929
- 221757
- 351750
- 681741