kiinnostunut

hepoa vailla

terve!
Etsin itselleni työhepoa, tosin ei tulisi töihin mua vaan kiinnostaisi kylmäverinen...
ISO,uljas,lihaksikas hevonen...En vaa ole törmännyt suomessa kylmäverisiin... Eihän mulla tietysti ole hengen hätää saada hevosta,odottelen että sopiva tulisi vastaan...
jos jollakin on tietoa tallista jossa on kylmäverisiä,naputelkaas takas..
kiitos!

4

857

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • FataMorgan

Itselläni on shire-percheron rist. tilastona tuotu Virosta. Hintaa oli 4500€ eli ei mikään huima summa.
      Tyttö on 167cm, vankka rakenteinen ei mikään ääretön lihaskimppu, aika sopusuhtainen kylmäveriseksi mutta huomaa kuitenkin ettei se mikään puoliverinen oli :)
      Tietenkään ei hevosen ostossa tärkeintä ole se ulkonäkö! Hevosen täytyy sopia käyttötarkoitukseen ja luonteeltaankin hevosen täytyisi olla sinulle miellyttävä sillä tuskin haluat uljasta lihaksikasta työhevosta joka on täysi mätä sisältä :).
      Mutta onnea hevosen hankkimiseen ja tässä muutama kuva meidän neidistä. En tiedä onnistuuko linkitys.

• mä9

Evolla on ruotsin kylmäveristen ratsutalli.Kannattaa käydä kokeilemassa. itse olen käynyt ja aika höyrypäitä!!

• tatu

kysyppä poni-haasta, siellä on myynnissä eestin työhevonen,hemmo,iso.
      p.098766304

• bisbis

voi ei, hempukka=(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      168
      1006
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      58
      802
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      86
      790
    4. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      72
      727
    5. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      46
      653
    6. Kerro jokin

👻 tarina
      Ikävä
      62
      589
    7. Vielä hyvinvointitalosta

Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko
      Pyhäjärvi
      75
      585
    8. Luule ja ajattele minusta

mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅
      Ikävä
      46
      559
    9. 28
      555
    10. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      35
      555
    Aihe