terve!
Etsin itselleni työhepoa, tosin ei tulisi töihin mua vaan kiinnostaisi kylmäverinen...
ISO,uljas,lihaksikas hevonen...En vaa ole törmännyt suomessa kylmäverisiin... Eihän mulla tietysti ole hengen hätää saada hevosta,odottelen että sopiva tulisi vastaan...
jos jollakin on tietoa tallista jossa on kylmäverisiä,naputelkaas takas..
kiitos!
kiinnostunut
4
804
Vastaukset
- FataMorgan
Itselläni on shire-percheron rist. tilastona tuotu Virosta. Hintaa oli 4500€ eli ei mikään huima summa.
Tyttö on 167cm, vankka rakenteinen ei mikään ääretön lihaskimppu, aika sopusuhtainen kylmäveriseksi mutta huomaa kuitenkin ettei se mikään puoliverinen oli :)
Tietenkään ei hevosen ostossa tärkeintä ole se ulkonäkö! Hevosen täytyy sopia käyttötarkoitukseen ja luonteeltaankin hevosen täytyisi olla sinulle miellyttävä sillä tuskin haluat uljasta lihaksikasta työhevosta joka on täysi mätä sisältä :).
Mutta onnea hevosen hankkimiseen ja tässä muutama kuva meidän neidistä. En tiedä onnistuuko linkitys.- mä9
Evolla on ruotsin kylmäveristen ratsutalli.Kannattaa käydä kokeilemassa. itse olen käynyt ja aika höyrypäitä!!
- tatu
kysyppä poni-haasta, siellä on myynnissä eestin työhevonen,hemmo,iso.
p.098766304- bisbis
voi ei, hempukka=(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1182302- 1321856
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631226Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K971172En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k721070Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311050Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.441024Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉78981HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio23965Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse56932