terve!
Etsin itselleni työhepoa, tosin ei tulisi töihin mua vaan kiinnostaisi kylmäverinen...
ISO,uljas,lihaksikas hevonen...En vaa ole törmännyt suomessa kylmäverisiin... Eihän mulla tietysti ole hengen hätää saada hevosta,odottelen että sopiva tulisi vastaan...
jos jollakin on tietoa tallista jossa on kylmäverisiä,naputelkaas takas..
kiitos!
kiinnostunut
4
813
Vastaukset
- FataMorgan
Itselläni on shire-percheron rist. tilastona tuotu Virosta. Hintaa oli 4500€ eli ei mikään huima summa.
Tyttö on 167cm, vankka rakenteinen ei mikään ääretön lihaskimppu, aika sopusuhtainen kylmäveriseksi mutta huomaa kuitenkin ettei se mikään puoliverinen oli :)
Tietenkään ei hevosen ostossa tärkeintä ole se ulkonäkö! Hevosen täytyy sopia käyttötarkoitukseen ja luonteeltaankin hevosen täytyisi olla sinulle miellyttävä sillä tuskin haluat uljasta lihaksikasta työhevosta joka on täysi mätä sisältä :).
Mutta onnea hevosen hankkimiseen ja tässä muutama kuva meidän neidistä. En tiedä onnistuuko linkitys.- mä9
Evolla on ruotsin kylmäveristen ratsutalli.Kannattaa käydä kokeilemassa. itse olen käynyt ja aika höyrypäitä!!
- tatu
kysyppä poni-haasta, siellä on myynnissä eestin työhevonen,hemmo,iso.
p.098766304- bisbis
voi ei, hempukka=(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 714831
- 1053525
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj383326- 492813
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262728Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52169- 232061
- 1991970
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3981581Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91488